Den brukar man se ett par ggr per år på Tradera, ibland med ett för högt utrop(slutar osåld). Sannolikt beroende på att folk tittat för mycket på vad julböckerna står i. Men när den sålts har den generellt sålts för summor i spannet 250-400:- beroende på skick och vad utropet varit. Någon har säkert gått både billigare och dyrare genom åren.
Den finns inte med i seriekatalogen för att det inte är serier. Den är inte särskilt ovanlig och brukar gå för allt mellan 200-600, skulle jag säga.
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
Hej allihopa! Är det någon som vet hur många av dessa böcker som finns? Jag har endast sett tre stycken till salu under de senaste åren, och jag har vunnit två av dem
Jag har aldrig sett dem bortsett från de tre auktionerna, så de känns sällsynta men inte så dyra…
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”