Fantomen

Söker du efter en viss tecknare? Kommer du ihåg en serie från barndomen men har glömt vad den hette? Fråga här...
Användarvisningsbild
Harve
Good
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 20 dec 2005, 07:46
Ort: Sverige

Fantomen

Inlägg av Harve »

Hej
Jag söker efter Fantomen 1960/ 4 utan omslag, är det någon som kan ha sparat en sådan?
harve@telia.com
Användarvisningsbild
Looding
Mint
Inlägg: 5290
Blev medlem: lör 08 jan 2005, 12:34
Kontakt:

Inlägg av Looding »

Utan omslag?? Tror att jag behöver en lite förklaring...måste väl vara roligare att ha en med omslag, eller?
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
Användarvisningsbild
Harve
Good
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 20 dec 2005, 07:46
Ort: Sverige

Inlägg av Harve »

citat:
Ursprungligen postat av Looding

Utan omslag?? Tror att jag behöver en lite förklaring...måste väl vara roligare att ha en med omslag, eller?


Jag har redan omslaget!
Harve
Användarvisningsbild
Marqus
Fine
Inlägg: 338
Blev medlem: ons 05 jan 2005, 19:41
Ort: Sweden
Kontakt:

Inlägg av Marqus »

Hehe, men är det inte bättre om det sitter fast på tidningen?
Användarvisningsbild
Magnus
Near Mint
Inlägg: 3801
Blev medlem: tor 09 jun 2005, 19:26
Ort: Sverige

Inlägg av Magnus »

FA 60/ utan omslag = läsvärdet. Med löst omslag Fair = 290 spänn. Klart att killen vill ha ett omslag.

Har själv en hög med "klipp och klistra"-exemplar dock ej FA 60/4 tyvärr.
Simma lugnt!
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Inlägg av Labrador Road 26 »

Ser att någon moderator eller admin plockat bort en av mina poster här, bra gjort. Den var onödig och dum, ber om ursäkt, så det var bra att ni tog bort den.

Edit av Marqus: Jepp, jag tog bort den eftersom jag inte tyckte att den tillförde det minsta, snarare tvärtom. Men det är bra att du ångrat dig. ;)
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Skriv svar