Är forumet uppe igen?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4096
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av Rufus »

trimble skrev:
fre 23 dec 2022, 13:04
När jag skriver ett inlägg så får jag upp "Sidan kan inte hittas" men när jag sen går in och kollar så ligger mitt inlägg på plats?
Ja, så är det. Och vänligen använd avdelningen Testforum för just test. (Jag tog bort två av dina inlägg med enbart texten TEST.)
Kattmannen
Fine
Inlägg: 337
Blev medlem: mån 18 jan 2010, 14:33
Ort: Jorden

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av Kattmannen »

Ser nu här att det blev en dubbelpostning av mig den 17/12. Då trodde jag att det inte gick att posta inlägg alls.
Kattmannen
Fine
Inlägg: 337
Blev medlem: mån 18 jan 2010, 14:33
Ort: Jorden

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av Kattmannen »

"Sidan fungerar inte för tillfället" kommer upp när jag försöker posta. Så var det när jag försökte göra inlägg den 17/12 också, blev förvånad nu över att mina två inlägg då ändå postades. Men knepigt om man vid varje postning ska mötas av "Sidan fungerar inte för tillfället".
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4096
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av Rufus »

Kattmannen skrev:
lör 31 dec 2022, 14:18
Ser nu här att det blev en dubbelpostning av mig den 17/12. Då trodde jag att det inte gick att posta inlägg alls.
Eftersom dessa "dubbletter" skiljer sig åt i innehåll, valde jag att behålla båda. Angående de tekniska problemen så är det inget jag kan göra något åt tyvärr.
Användarvisningsbild
zlv
Very Fine
Inlägg: 754
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 08:43
Ort: Stockholm

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av zlv »

Nu har även jag lyckats kolla om serieforum fortfarande levde [:o)]
Cobolt covers | Cobolt Tintin covers (sidorna nere from 27/11-2021)
trimble
Fine
Inlägg: 270
Blev medlem: lör 09 aug 2014, 15:58
Ort: Danderyd

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av trimble »

Lite låg aktivitet på forumet efter nyuppstarten, så att man får hoppas att gamla forumiter hittar tillbaka igen?
Användarvisningsbild
Dude
Fine
Inlägg: 392
Blev medlem: lör 28 maj 2011, 13:53

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av Dude »

Har provat att logga in ibland utan resultat men provade precis och kom in. Fick ett leende på läpparna. Jag är inte den mest aktiva medlemmen men gillar att läsa ibland så det var en positiv överraskning 🙂
Användarvisningsbild
sverre
Very Good
Inlägg: 90
Blev medlem: lör 26 jul 2008, 17:10
Ort: Uppsala

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av sverre »

Forumet var borta drygt en veka igen, men dessbättre inte inte lika länge som förra gången...
Användarvisningsbild
Coppas
Fine
Inlägg: 356
Blev medlem: sön 09 mar 2008, 23:55
Ort: Solna

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av Coppas »

Tja, plattformen/tekniken verkar inte vara i bästa skick. Om inget görs så lär det nog rasa igen. Ett aber är att det verkar inte riktigt vara klart vem som driver forumet.
    »Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«
      Alfred E. Neuman
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4391
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Är forumet uppe igen?

Inlägg av RioGrande »

Wakuran fungerar som kontaktperson. Men de gamla ansvariga, Käck m.fl., finns väl kvar någonstans också.
Skriv svar