Hej!
I två månader - typ - har jag försökt logga in genom att återställa mitt lösen ord, men aldrig fått någon länk!
Nu hittade jag mitt PW som tur.
Hur är det med administrationen av sidan, är det nån som kolla på det alls?
Finns det en admin?
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Finns det en admin?
Mvh,
Frank Westdahl
Läsesamlare - serier skall konsumeras
Frank Westdahl
Re: Finns det en admin?
Hej.
Sidan lever väl lite i en spöktillvaro. Teoretisk sett finns det ett antal admin och moderatorer (även jag har någon sorts dylik behörighet). Den som brukar fixa med tekniska saker är Wakuran. Tydligen finns det en mejladress till sidan också (ser jag här ovanför!). Men testa att mejla med honom: hakan.storsaeter [at] gmail.com
Sidan lever väl lite i en spöktillvaro. Teoretisk sett finns det ett antal admin och moderatorer (även jag har någon sorts dylik behörighet). Den som brukar fixa med tekniska saker är Wakuran. Tydligen finns det en mejladress till sidan också (ser jag här ovanför!). Men testa att mejla med honom: hakan.storsaeter [at] gmail.com
Jag försökte locka tillbaka Wakuran redan när forumet återuppstod, men utan framgång, så han hör tydligen dessvärre till dom som har lämnat.RioGrande skrev: ↑tor 27 jun 2024, 13:13Hej.
Men du minns fel angående att det skulle vara Wakuran som fixade tekniska saker på forumet. Det var ju Ulf K som gjorde det, och det var ännu längre tillbaka i tiden som han lämnade. De fel som har uppstått kräver någon på Ulf K:s tekniska kunskapsnivå eller ännu högre. Dessutom någon som har tid och lust att göra det, och sen är det ju den ekonomiska biten också.
Jag tänkte att funktionen för "återställ lösenord" var automatiserad, men så kanske inte är fallet, eller så är den trasig.. :/
Mvh,
Frank Westdahl
Frank Westdahl
Så var det en gång i tiden, men numera bör man inte ändra några av sina inställningar, det är vad jag kan säga.