OBS: Regeluppdatering 2006-10-02

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Gammelsmurf
Very Fine
Inlägg: 1992
Blev medlem: ons 05 jan 2005, 06:31
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Gammelsmurf »

[quote="burnout"]

Ingen skugga ska falla över din duktiga moderatorer.Frågan är "om" dom får gå in och rensa utan att du har ett finger med nu när regeleändringen har inträtt.
[/quote]
Det har faktiskt aldrig hänt att någon har raderat något av vikt. Inte mig veterligen i varje fall. Det raderas oerhört lite trådar här om man ser till antalet ämnen som diskuteras. Det är enstaka undantagsfall som plockas bort och det är ofta jag själv som surnar till när folk bråkar och tar fram suddgummit av den anledningen, som exempelvis i filmistråden. I de allra flesta fall så flyter diskussionerna på utan problem här. Trådar som hamnar fel eller spårar ur brukar flyttas eller delas utan min vetskap, men det är helt i sin ordning. Det är ju därför vi är några stycken som delar på ansvaret. Skulle någonting hamna här som bryter mot förtalsregeln så är det självklart samma befogenheter som gäller där. Förtalsregeln är ju bara en regel bland flera stycken och därför måste varje moderator själv få avgöra om denne tycker att ett visst inlägg bryter mot reglerna. Det kan kanske tyckas vara lite godtyckligt men det är det enda vettiga sättet att hantera modererandet snabbt och smidigt. Om alla beslut måste gå genom mig först så är det ingen mening att vi är flera stycken som delar på uppgiften.

/admin
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Inlägg av burnout »

[quote="Admin"]
Hjälper inte det och man känner ett behov av att varna andra för säljaren så står det givetvis var och en fritt att själva starta upp en varningssida av den typ som burnout länkar till i sina auktioner.
http://www.tradera.com/auction/aid_33624385

[/quote]

Tyvärr, får det inte vara länkar från min säljsida längre till Serieforum och varningssidan. "NÅGON" har kontakta Tradera så nu är det borttaget på dom osålda men dom ville inte avbryta dom med bud på, så dom fick gå ut. Länkningen till serieforum är EJ tillåten pga av att det ligger auktioner på denna sida med (det håller jag på att brevväxla om ( dom är så få så det är ingen konkurent vill jag påstå). Men det är inget som hindrar mig att skicka med en länk i mina mail om både det ena och andra.[:o)] Och det kommer jag att göra, Det kan INGEN hindra mig från att genomföra.
Skriv svar