Min tid som Admin på forumet..

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Nima
Near Mint
Inlägg: 3060
Blev medlem: mån 22 jun 2009, 17:58
Ort: Smålands Jerusalem

Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av Nima »

Kära medforumiter!

Det har då blivit dags för mig att avgå som admin på Serieforum.
Jag har tänkt på det en längre tid och har inte riktigt velat släppa taget, då jag älskar forumet. Men inser att jag inte kan lägga så stort fokus och så mycket energi på det som jag gjorde när jag blev Admin. Jag börjar studera till hösten, har en hel del ansvar på annat håll, och jobbar samtidigt. Känner att det blir för mycket och jag behöver lägga min kraft och energi där jag har mitt hjärta!

Jag vill tacka mina moderatorer, mina kamrater i ledningen, mina föregångare och alla medlemmar här på forumet. Tack för den här tiden och tack för förtroendet!
Har varit en ära att få vara ansvarig för driften. Har jag varit alltför maktmissbrukaraktig av mig så ber jag om ursäkt och hoppas att ni har överseende [;)]

Blev tillfrågad om jag ville vara kvar som moderator, men väljer att vara en vanlig medlem framöver. Men jag är givetvis kvar på forumet, och hoppas att jag får tid över att koppla av till lite Ankor, belgiska journalister och sist men inte minst, Jan Lööf, i sommar!

Hur forumet kommer att styras framöver lämnar jag till Ulfk att föra fram.

Återigen - tack, serievänner och entusiaster [:)]

Och så en sista gång..:

/Admin
"Righteousness and justice are the foundation of His throne."
Användarvisningsbild
K-E Lindkvist
Near Mint
Inlägg: 2173
Blev medlem: sön 01 feb 2009, 20:22
Ort: Riverdale
Kontakt:

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av K-E Lindkvist »

Då får jag önska lycka till med studierna. Men lite serier finns det väl alltid plats för...? [;)]
"Allting kommer till den som kan vänta!"
- Alexander Lukas
Användarvisningsbild
MagnusR
Very Fine
Inlägg: 1138
Blev medlem: lör 08 nov 2008, 17:34
Ort: Sverige

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av MagnusR »

Tack för din tid som admin och lycka till!

/Magnus
Användarvisningsbild
Allan Kämpe
Near Mint
Inlägg: 2003
Blev medlem: tor 02 jul 2009, 17:42
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av Allan Kämpe »

Tack för väl utfört jobb som admin och studera lite serier nu när du får tid över! [:)]
Användarvisningsbild
larsa66
Moderator
Inlägg: 2353
Blev medlem: ons 13 jun 2012, 20:50
Ort: Robertsfors
Kontakt:

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av larsa66 »

Tycker att du skött det hela föredömligt.
Tack för tiden du varit admin, och lycka till med studier och vad du än företar dig.
Användarvisningsbild
rkaj
Near Mint
Inlägg: 3546
Blev medlem: ons 05 jan 2005, 20:18
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av rkaj »

Tack för fisken! Lycka till med studierna och hoppas du hittar många bra serier att läsa och diskutera med oss andra!
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av Wakuran »

Tack för bra arbete.

Jag har inte märkt av så mycket administrativt arbete som medlem, men det är antagligen ett bra betyg, då det nog skulle märkas snabbt om det missköttes. [;)]
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
jens-olof
Very Fine
Inlägg: 1727
Blev medlem: tor 28 sep 2006, 19:34
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av jens-olof »

Bara att önska dig lycka till med studierna, och tacka för engagemanget du lade
ned!

Jens
Användarvisningsbild
Sir-L
Near Mint
Inlägg: 2107
Blev medlem: tor 06 jan 2005, 00:26
Ort: Sweden

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av Sir-L »

Säger samma sak. Lycka till med studierna och tack för den här tiden. Hoppas vi ses i trådarna.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Min tid som Admin på forumet..

Inlägg av UlfK »

Jag och Ellingen är väldigt nöjda med Nimas insatser som Admin, och önskar honom varmt lycka till i den delen av livet som inte alltid tillåter att man prioriterar serierna. "Hmm, plugga inför tentan eller läsa ikapp Batman? Beslut, beslut..."

Vi har diskuterat fram och tillbaka vad vi gör utan Nima. Vi har kommit fram till att vi har en period av förhållandevis lugn och ro på forumet, vi i moderatorsgruppen har inte mycket alls att göra, och vi kommer att, tillsvidare, inte tillsätta någon Admin. Jag går in som tillförordnad Admin så länge, i övrigt fortsätter allt sin gilla gång.

Med detta önskar vi Nima välkommen som användare till Serieforum.se! Några tentor kan man ta det lugnt inför...
[8)]
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Skriv svar