Statistik?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Statistik?

Inlägg av Grumme »

Jag undrar om det finns någon sida med samlad statistik för forumet?
T.ex. de 100 mest aktiva postarna, såväl på hela forumet som i enskilda forumdelar, de mest aktiva trådstartarna, flest/färst antal inlägg per dag sedan registrering m.m.

Det skulle i.a.f. jag tycka vore intressant läsning. [:)]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Statistik?

Inlägg av UlfK »

Väldigt lite. Du kan se antal inlägg genom Snabblänkar - Medlemmar, och sedan sortera vyn genom att klicka på INLÄGG. Du måste klicka en gång till för att sortera fallande. Men de siffrorna är totalen. Om du är händig med kalkylark kan du själv räkna ut antal inlägg per tidsenhet, eftersom du i medlemslistan även har datum för när användaren blev medlem.

Däremot kan vi inte få fram statistik per forumdel, eller skilja trådstartsinlägget från svarsinlägg. Teoretiskt kan man ta fram sådana saker från databasen, men jag har för många intressen som det är. [:)]
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Statistik?

Inlägg av Grumme »

Ett (något senkommet) tack för svar. [:)]
Som av en händelse så har jag nu en ny fråga i ämnet: Jag skulle vilja kunna sortera alla trådar i exempelvis "Aktiva trådar" efter flest/färst visningar eller svar. Under Snabblänkar - Medlemmar så gick det precis som du skrev, att sortera antal skrivna inlägg efter antal, men det verkar inte gå i det övriga forumet.
Har jag missat något, eller är det just en sådan sak som inte hunnits med? [:)]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Skriv svar