Hälsar larsa66 och RioGrande välkomna som moderatorer!
![Glad [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Agentum skrev:Försök få litecfart här nu, det har varit väldigt lite de senaste åren.
Och imo delvis pga en tyst ledning.
Inget fel i det men förr var det iaf lite mer som hände, jag menar inte tjafs och sånt nu det kan vi avvara.
Agentum skrev:Försök få litecfart här nu, det har varit väldigt lite de senaste åren.
Och imo delvis pga en tyst ledning.
Inget fel i det men förr var det iaf lite mer som hände, jag menar inte tjafs och sånt nu det kan vi avvara.
Agentum skrev:En chat?
Rufus skrev:Agentum skrev:En chat?
En chat tror jag inte vore en bra idé. Jag har sett för många forum och liknande som har skaffat chat, där det inte blir någon aktivitet i chatten. Att det mest blir en grej, där någon ny skriver och sen läses det inte av någon.
Agentum skrev:För de som tänker efter lite är forum bättre än det där andra just för att det samlar faktan, den ägs heller inte av USA.
Därför tropr jag Forum har överlevt sen från början även om de ju har minskat iom bloggar och FB mm, at sånt tappar kan jag förstå så mycket nonsens de innehåller och så mycket utan inriktning.
Det är väl mest tävlande om gllatummar och liknade bjäffs.
Agentum skrev:En grej till, det finns en omröstnings forumdel man kan använda lite, fråga lite brett nåt via den, den är väldigt dåligt avnvänd.
Många läser ch kanske inte vågar skriva men de kan klicka i val anonymt lättare, bar kul att se om de är många mer passiva än aktiva.
Och den här forumtypen kan ju visa vilka som är online och varit de senaste dygnet för sig, det kunde ni fixa så man såg på forumets förstasida.
En chat?
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst