Vad hände med alla bilderna?

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Vad hände med alla bilderna?

Inlägg av spindelmannenelektra »

Kanske dum fråga men vad hände med alla bilderna? Försvann img taggarna när ni bytte till ett nytt forum? Synd för en del av bilderna var rätt sköna. Man orkar väl knappast "img tagga" om allt. Men den nya looken är bra tycker jag annars. Kul att man kan ha omröstningar. [:)]
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Vad hände med alla bilderna?

Inlägg av Wakuran »

Nytt format för nya forumet, tror jag?
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Vad hände med alla bilderna?

Inlägg av Labrador Road 26 »

Det räcker med att du klickar ändra i dina poster, och sedan skicka utan att ändra något så syns bilderna igen. Om de är visade med vanliga img /img vill säga. Då fixas ocså länkar så de blir klickbara igen.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Vad hände med alla bilderna?

Inlägg av spindelmannenelektra »

Labrador Road 26 skrev:Det räcker med att du klickar ändra i dina poster, och sedan skicka utan att ändra något så syns bilderna igen. Om de är visade med vanliga img /img vill säga. Då fixas ocså länkar så de blir klickbara igen.

Va bra. [:)]
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Skriv svar