The Return of Uppdaterat om Privatannonser

Information om Serieforum.se. Här kan du även ge feedback på forumet, ställa frågor, testa funktioner m.m.
Kategoriregler
Kontakta Serieforum.se genom att posta ett inlägg i detta delforum, eller genom att skicka e-post till info@serieforum.se.
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

The Return of Uppdaterat om Privatannonser

Inlägg av UlfK »

germund skrev:
APenny4YourThoughts skrev:När jag såg rubriken hoppades jag att förnuftet hade segrat och editeringsbegränsningen var hävd.
I just den kategorin så åller jag helt med!


Okej, okej. Efter lite testande och snurrande på kugghjul så verkar det gå att lösa. Om allt går som tänkt kan man nu editera sina inlägg i Privatannonser-forumet upp till 99 999 999 minuter från det att man skapat det. Se detta som en tidig julklapp från oss i moderatorsgruppen!

(En ny editering nollställer *inte* klockan, med andra ord, om du editerar annonsen efter 30 minuter har du nu bara 99 999 969 minuter kvar innan den låses för alltid.)
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Användarvisningsbild
Bobo
Fine
Inlägg: 212
Blev medlem: tis 16 okt 2012, 10:19
Ort: Sverige

Re: The Return of Uppdaterat om Privatannonser

Inlägg av Bobo »

=190 år, lite drygt (för den som inte hade miniräknare tillhands)
Användarvisningsbild
UlfK
Tekniker och TF Admin
Inlägg: 4249
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 10:48
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: The Return of Uppdaterat om Privatannonser

Inlägg av UlfK »

Lite irriterande: Den lilla extra-appen som gjorde ovanstående möjligt verkar inte längre fungera sen vi uppdaterade från 3.0.x till 3.1.x-spåret. Med andra ord är vi tillbaka till att inte kunna redigera våra egna annonser. Jag bevakar om funktionen återkommer, men sitt inte uppe och vänta. [:X]
Läs om serier på alla möjliga sätt:
Serieforum.seSerienytt.seSeriekatalogen.seNearmint.se
Serieforum.se på Facebook
Skriv svar