Köpes: Gigant, Samurai, Tung Metall

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
pojkrummet
Fair
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 13 maj 2015, 17:48

Köpes: Gigant, Samurai, Tung Metall

Inlägg av pojkrummet »

Hej.

Läsare av forumet sedan länge, försöker nu komplettera min samling.
Söker efter tidningar i skick VG till NM.

Gigant

1980: #8

Samurai

1992: #9/10, #11/12

Tung Metall

Samtliga utgivna nummer.
TommyO
Fair
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 03 aug 2016, 15:10

Re: Köpes: Gigant, Samurai, Tung Metall

Inlägg av TommyO »

Hejsan.

Lite sent kanske - men ibland kan det vara bättre än aldrig ;)
Fick du något bra napp på dina frågor om Samurai och Tung Metall?
Jag ger upp mina förhoppningar om att någonsin kunna övertyga sönerna om att läsa serier - så hellre än att låta allt förgås söker jag nu efter intresserade.
Jag vill påstå att jag har samtliga nummer av såväl Samurai som Tung Metall i min mörklagda förvaring - så om du är intresserad finns chansen att komplettera ;)
Vänligen
Tommy
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Köpes: Gigant, Samurai, Tung Metall

Inlägg av Wakuran »

Nu har Pojkrummet inte varit inloggad på närmare ett år... Du kan försöka med att skicka ett PM...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Julian999
Very Good
Inlägg: 132
Blev medlem: lör 17 nov 2007, 20:05
Ort: Sverige

Re: Köpes: Gigant, Samurai, Tung Metall

Inlägg av Julian999 »

TommyO skrev:Hejsan.

Lite sent kanske - men ibland kan det vara bättre än aldrig ;)
Fick du något bra napp på dina frågor om Samurai och Tung Metall?
Jag ger upp mina förhoppningar om att någonsin kunna övertyga sönerna om att läsa serier - så hellre än att låta allt förgås söker jag nu efter intresserade.
Jag vill påstå att jag har samtliga nummer av såväl Samurai som Tung Metall i min mörklagda förvaring - så om du är intresserad finns chansen att komplettera ;)
Vänligen
Tommy


Jag är annars lite intresserad av en komplett Samurai-samling beroende på pris. Vad hade du tänkt dig?
Skriv svar