Prins Valiant 1-16 och 18-40: säljes

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
KRax
Fine
Inlägg: 627
Blev medlem: mån 04 feb 2008, 23:42
Ort: Sverige

Prins Valiant 1-16 och 18-40: säljes

Inlägg av KRax »

Japp, vill sälja mina Prins Valiant, Carlsen-utgivningen och jag skulle helst bli av med alla på en gång, i klump... Det är alla nummer utom det famösa nummer 17. Vill någon betala tre tusen för högen, så blir jag nöjd och glad. Jag skickar gärna, annars finns de i Storvik, som ligger ganska mittemellan Gävle och Falun.

Det är inga samlarex, men de är varsamt lästa. En snabb genomgång ger de här sakerna att notera:
Nr. 1 - 2:a uppl.
Nr. 2 - 2:a uppl.
Nr. 7 - reva rygg
Nr. 15 - 2:a uppl.
Nr. 16 - 2:a uppl.
Nr. 18 - prislappsklister på framsida, några lätta brytveck
Nr. 19 - 2:a uppl.
Nr. 25 - kaffefläck s. 2 (konditoriet kan namnges, om kaffeursprunget önskas :ugeek: [;)] )
Nr. 37 - lätt veck på ryggen

Naturligtvis fixar jag foton, om något särskilt vill granskas!
Längtar du efter en lur?

http://www.kraxbb.se