Köpes Spirou:operation fladdermus

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
manter
Very Good
Inlägg: 185
Blev medlem: mån 24 mar 2008, 21:26
Ort: Sverige

Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av manter »

Har förgäves försökt få tag i denna-så om någon har ett ex."Operation Fladdermus" att sälja är jag intresserad av att köpa oavsett skick-manter [:o)] [:)] [;)]
manter
Användarvisningsbild
smorkin
Very Fine
Inlägg: 1170
Blev medlem: ons 25 feb 2009, 14:41
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av smorkin »

Well, jag har den danska utgåvan "Operation Flagermus" om du är intresserad; utgiven av Cobolt i Danmark så ser likadan ut som den svenska, bortsett från språket alltså :-)
Simon säger: Serierecensioner på http://smorkin.wordpress.com
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av Wakuran »

Den danska utgåvan är, vad jag kan bedöma, helt slutsåld även den, så Smorkins erbjudande kan vara värt att rekommendera.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av RioGrande »

På norska går den nog att beställa. Verkar som om den kom ut alldeles nyligen där? (Fast de recenserar förstås en massa danska album också,... nu hittar jag ingen bra information om detta? Så jag har kanske MISSTAGIT MIG....)
Användarvisningsbild
Sandblaster
Very Good
Inlägg: 95
Blev medlem: fre 04 dec 2015, 01:11

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av Sandblaster »

Det ser ut som Serier & Sånt i Stockholm fortfarande har några svenska ex kvar för 499 bagis st (förhoppningsvis i toppskick och inte solblekta, nedkladdade butiks-ex) . Hade tur nog att köpa mitt ex i vintras innan den elaka prishöjningen. Den butiken har tyvärr mycket god koll på när något är 'out of print'.
"Ingen kan vara nere med en ballong!" - Nalle Puh.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av Wakuran »

RioGrande skrev:På norska går den nog att beställa. Verkar som om den kom ut alldeles nyligen där? (Fast de recenserar förstås en massa danska album också,... nu hittar jag ingen bra information om detta? Så jag har kanske MISSTAGIT MIG....)

Det ser ju ut att kunna vara ett alternativ... Norsk bokmål och danska är ju i stort ungefär likvärdiga att tränga sig igenom som svensk...

https://www.tronsmo.no/bok/978824295796 ... FLAGGERMUS
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av RioGrande »

Den norska är dessutom väldigt billig! Bara 99 pix! Vad kostade den hos Cobolt? 170?

(Fast vad hjälper det när frakten DÖDAR dig?)
Användarvisningsbild
zlv
Very Fine
Inlägg: 754
Blev medlem: tis 18 okt 2005, 08:43
Ort: Stockholm

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av zlv »

RioGrande skrev:Den norska är dessutom väldigt billig! Bara 99 pix! Vad kostade den hos Cobolt? 170?

(Fast vad hjälper det när frakten DÖDAR dig?)
179:- var Cobolts pris i deras webshop, fast då är den inbunden vilket den norska utgåvan inte är. Å andra sidan tar Serier&Sånt 225:- för dom, så 499:- är bara ~2x normalpriset.
Cobolt covers | Cobolt Tintin covers (sidorna nere from 27/11-2021)
Användarvisningsbild
Ellingen
Moderator
Inlägg: 4062
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 19:16
Ort: Sverige

Re: Köpes Spirou:operation fladdermus

Inlägg av Ellingen »

manter skrev:Har förgäves försökt få tag i denna-så om någon har ett ex."Operation Fladdermus" att sälja är jag intresserad av att köpa oavsett skick-manter [:o)] [:)] [;)]

Jag har ett fåtal ex kvar.
Skicka PM om det inte löst sig. [:)]
"ask not what your forum can do for you - ask what you can do for your forum.."


Skriv svar