Buying Swedish MAD

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
MADinNY
Fair

Buying Swedish MAD

Inläggav MADinNY » lör 21 okt 2017, 18:42

Om någon kan hjälpa, behöver jag 2 MAD pocketbooks för att slutföra min uppsättning. Jag behöver också någon av Soppase-bagged-uppsättningarna. Tack

If anyone can help, I need 2 MAD pocketbooks to complete my set. Also, I need any of the Soppase bagged sets. Thank you

Needed books:
49 Don Martin slår sig fram
92 Don Martin apar sig

MADinNY
Fair

Re: Stora MAD tråden

Inläggav MADinNY » mån 23 okt 2017, 03:53

Kan någon hjälpa mig att hitta MAD paperback bok nr 92, Don Martin Apar Sej. Det är det sista jag behöver för att slutföra min uppsättning. Tack!!!

Can anyone help me find MAD paperback book #92, Don Martin Apar Sej. It is the last I need to complete my set. Thank you!!!

-Jason

Återgå till "Privatannonser"