KÖPES: Fantomens Julalbum

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
Ala
Fine
Inlägg: 219
Blev medlem: tis 27 maj 2014, 09:30
Ort: Västerås
Kontakt:

KÖPES: Fantomens Julalbum

Inlägg av Ala »

Hej!

Jag är på jakt efter Fantomens Julabum från 2001, 2002, 2014 och 2016 i bra skick och för et rimligt pris. Så om det är någon som har det till salu, hör av er :)
Användarvisningsbild
Looding
Mint
Inlägg: 5290
Blev medlem: lör 08 jan 2005, 12:34
Kontakt:

Re: KÖPES: Fantomens Julalbum

Inlägg av Looding »

Jag tror att om du vänder dig till Seriecentrum i Trelleborg så har Thomas dem alla i nyskick.
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
Användarvisningsbild
Ala
Fine
Inlägg: 219
Blev medlem: tis 27 maj 2014, 09:30
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: KÖPES: Fantomens Julalbum

Inlägg av Ala »

Looding skrev:Jag tror att om du vänder dig till Seriecentrum i Trelleborg så har Thomas dem alla i nyskick.


Tack för tipset!
Användarvisningsbild
Ala
Fine
Inlägg: 219
Blev medlem: tis 27 maj 2014, 09:30
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: KÖPES: Fantomens Julalbum

Inlägg av Ala »

Ala skrev:
Looding skrev:Jag tror att om du vänder dig till Seriecentrum i Trelleborg så har Thomas dem alla i nyskick.


Tack för tipset!


Kan inte hitta något på hemsidan [?]
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: KÖPES: Fantomens Julalbum

Inlägg av RioGrande »

Hej.
Vår älskade trelleborgare gav upp med sin hemsida... så den är alltid halvfärdig. Men om man skickar ett mejl och säger vad man vill ha så har han nästan alltid det! [^]
Användarvisningsbild
Ala
Fine
Inlägg: 219
Blev medlem: tis 27 maj 2014, 09:30
Ort: Västerås
Kontakt:

Re: KÖPES: Fantomens Julalbum

Inlägg av Ala »

RioGrande skrev:Hej.
Vår älskade trelleborgare gav upp med sin hemsida... så den är alltid halvfärdig. Men om man skickar ett mejl och säger vad man vill ha så har han nästan alltid det! [^]


Jaså, så pass! Har dragit iväg ett mail där nu iaf [:)]
Skriv svar