SERIEORIGINAL ALLAN KÄMPE B-70 (år 1945) TILL SALU! ETT AV EUGEN SEMITJOVS SNYGGASTE ORIGINAL! Pris: 3500 kr + frakt.

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
Allan Kämpe
Near Mint
Inlägg: 2003
Blev medlem: tor 02 jul 2009, 17:42
Ort: Sverige
Kontakt:

SERIEORIGINAL ALLAN KÄMPE B-70 (år 1945) TILL SALU! ETT AV EUGEN SEMITJOVS SNYGGASTE ORIGINAL! Pris: 3500 kr + frakt.

Inlägg av Allan Kämpe »

SERIEORIGINAL ALLAN KÄMPE B-70 (år 1945) TILL SALU!
ETT AV EUGEN SEMITJOVS SNYGGASTE ORIGINAL!
Pris: 3500 kr + frakt.
På grund av att jag har tufft läge med ekonomin kommer jag att tvingas sälja några av mina käraste ägodelar.
Till och med mina original av Eugen Semitjov med Allan Kämpe...så då förstår ni att det är krisartat!
Jag säljer till halva priset av vad Jesper Semitjov brukar ta för helsidorna för en snabbare affär! Han brukar ha ett minipris på 7000 kr för en helsida med Allan Kämpe.
Detta original är alltså till salu för 3500 kr plus frakt!
En bra investering i vår tidiga seriehistoria för köparen kan jag garantera!
Klicka på länken för att se detta fina original!

https://ibb.co/j1jFJU
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: SERIEORIGINAL ALLAN KÄMPE B-70 (år 1945) TILL SALU! ETT AV EUGEN SEMITJOVS SNYGGASTE ORIGINAL! Pris: 3500 kr + frak

Inlägg av Wakuran »

Hela bilden.

Bild
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar