Köpes: Skräckmagasinet 1973 1 och 3 (bilagan) – betalar bra!

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
McCloud
Good
Inlägg: 7
Blev medlem: fre 01 apr 2016, 11:29

Köpes: Skräckmagasinet 1973 1 och 3 (bilagan) – betalar bra!

Inlägg av McCloud »

Det tog några år, men nu har jag en komplett samling med de svenska skräckserietidningarna från 70-talet. (Här gällde inte 80/20-regeln, att de sista 20 procenten tar 80 procent av tiden, mer 99/1-regeln i mitt fall …) Dessutom har jag fått fatt på "Monstrens värld" – en 60 x 100 cm stor skräckposter från Williams Förlag (någon som vet när den kom ut?). Dessutom ett rysansvärt coolt klistermärke med Slemmy från favorittidningen Chock.

Så. Dags för nästa nivå, och det är de två bilagorna som följde med Skräckmagasinet 1973 1 (Magiska märken) och 1973 3 (Fotboll -73). Själva tidningarna har jag redan, nu söker jag alltså efter bilagorna. Jag betalar bra! Om du inte vill göra dig av med enbart bilagorna, så köper jag självklart de båda tidningarna, eller hela årgången. Yes box!

All hjälp uppskattas väldigt mycket!

Lars

Mejla mig enklast på

frontdoor
@
hotmail.com