Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
germund
Very Fine
Inlägg: 1332
Blev medlem: sön 27 aug 2006, 14:22

Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av germund »

Jag har rätt många stabila lådor/boxar för serietidningar jag inte behöver. De är handgjorda av en professionell bokbindare och kommer i två längder. Bredden är anpassad för senare svenska serietidningar och de gjordes en gång för serier som Agent X9, Fantomen med flera. Själv har jag mest haft Kalle Ankor i dem. Är någon intresserad så hör av er; jag vet inte vad de bör kosta men lär inte vara omöjlig på något vis. Eller är 50kr/låda rimligt? Finns i Malmö.
Bild
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av Agentum »

Malmö, tok kör hem några till mig utanför Uppsala.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1910
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av Grumme »

Agentum skrev:Malmö, tok kör hem några till mig utanför Uppsala.


Kommer de till Uppsalatrakten så köper jag också gärna några stycken. :-)
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av Agentum »

Hahaha.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
germund
Very Fine
Inlägg: 1332
Blev medlem: sön 27 aug 2006, 14:22

Re: Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av germund »

Uppsala, ja... Hmmm, inga ärenden dit just nu. Tyvärr. Katten också. (De är hopplösa att skicka, eftersom de inte går att stapla i varandra.) Jag har haft dem som snygga lådor som passar i en bokhylla och behåller några för t ex Kitchen Sinks-uppsättningen av The Spirit som jag verkligen vill ha framme, bredvid och tillsammans med böcker i hyllan. Vanliga "långlådor" för tidningar är ju inte så kul i vanliga bokhyllor.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av Wakuran »

Hmmm, känns som de kan vara litet krångliga att ta med sig i packningen om man inte packar dem fulla med något, eller skulle ha en bil.

Hör eventuellt av mig om jag skulle råka ha något ärende i Malmö, för att kolla om de är kvar...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Säljes? Boxar/lådor för serietidningar

Inlägg av Agentum »

Jo men nu mebar han ju att man hämtar fem så de ör.
Det förstod jag med, jag la till mitt förslag på ren föhoppning, nu får han slha dem i Malmö i get mer med det.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar