Köpes - en massa saker jag saknar :-D

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
MAD
Fine
Inlägg: 426
Blev medlem: mån 28 feb 2011, 14:45

Köpes - en massa saker jag saknar :-D

Inlägg av MAD »

Jag tänkte kolla ifall det finns någon vänlig själ som har nåt av allt jag letar efter och känner för att sälja :-)

Det är inte så att det är någon brådska, men samtidigt är det vissa saker det känns som jag har letat efter en evighet så jag passar på att fråga.

Här kommer en lista på lite av det vi letar efter här hemma och det är TPB/HC vi pratar om:

Usagi Yojimbo 31,32,33
Usagi Yojimbo/Teenage Mutant Hero Turtles
Usagi Yojimbo: Yokai
Elfquest: 8a(Dreamtime),8b(In All But Blood!),9(Rogue's Curse!),9a(Wolfrider!),9b(Blood of Ten Chiefs!),9c(Kahvi!),9d(Chief's Howl!),11a?(Huntress!),11b(The Wild Hunt!),11c(Shadowstalker!),13A (rebels),13a(Skyward),14(Jink!),14a(Mindcoil!),15a(Dream's End!),the Discovery, Gift her own, Bedtime Stories,New Blood,The Searcher and the Sword
Astro City: 11 (Private Lives), 12 (Lovers Quarrel), 13 (Honor Guard), 14 (Reflections), 15 (Ordinary Heroes)
Complete Crumb: 3,4,5,12,14,15,18-
Complete Peanuts (HC): 26 special
Gravel: 1, 4
Judge Dredd, the complete case files: 22,24-
Margo Maloo: 2,3
Mega City Undercover: 1
Miracleman (HC) : 3
Black Cat: 18,19,20
Eden, it’s an endless world: 12,13,14
Made in Abyss: 1-10
New Lone Wolf: 2-11
Boruto: 9-

Han det fint alla!