Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9.

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
Användarvisningsbild
miran97
Very Good
Inlägg: 81
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 13:35

Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9.

Inlägg av miran97 »

Hej! För ett tag sedan så köpte jag *"Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 27, Don Rosa bok 10" (skulle egentligen köpa boken före denna, men den var slut för tillfället, så...) och tänkte "Äntligen, snart har jag alla böcker, bara 1 kvar som Don Rosa gjort!" men sedan så märkte jag att "Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9" var helt slut, och jag har kollat runt på exakt ALLA e-bokhandlar som finns på nätet. Så jag annonserar nu att jag är i akut behov av "Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9"!

Köpes: "Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9"

Önskat skick: Gärna Near Mint, detta är verkligen en dyrbar bok för mig, så jag vill väldigt gärna ha den i nyskick.

Max pris: Diskuteras via PM [:)]

Bild på boken:
Bild

Tack på förhand :)

*EDIT: Jag skrev fel, jag menade "Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 27, Don Rosa bok 10", inte "Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 25, Don Rosa bok 8". Ändrat!
Life and times of Don Rosa
Kommer Snart!
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Re: Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9.

Inlägg av burnout »

Vilken Bok är det du vill ha egentligen ???? [B)]
Först är det 26 (9:an) sen är det 27 (10:an) men även nr 25(8:an)nämns. Lite rörigt. Tyvärr.
Användarvisningsbild
miran97
Very Good
Inlägg: 81
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 13:35

Re: Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9.

Inlägg av miran97 »

burnout skrev:Vilken Bok är det du vill ha egentligen ???? [B)]
Först är det 26 (9:an) sen är det 27 (10:an) men även nr 25(8:an)nämns. Lite rörigt. Tyvärr.

Men det skrev jag ju:
miran97 skrev:Köpes: "Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9"
Life and times of Don Rosa
Kommer Snart!
Användarvisningsbild
Mithroth
Very Fine
Inlägg: 1769
Blev medlem: ons 29 aug 2007, 16:56
Ort: Simrishamn
Kontakt:

Re: Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9.

Inlägg av Mithroth »

Det blev väldigt förvirrande med det där "Edit" men nu förstår jag vad du menar. Det handlade bara om vilken bok du köpt innan och inte vilken du är intresserad av att köpa nu.
Jag säger inte att du har fel, bara att jag har mer rätt än dig.
Användarvisningsbild
miran97
Very Good
Inlägg: 81
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 13:35

Re: Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok 9.

Inlägg av miran97 »

mithroth skrev:Det blev väldigt förvirrande med det där "Edit" men nu förstår jag vad du menar. Det handlade bara om vilken bok du köpt innan och inte vilken du är intresserad av att köpa nu.

Precis!
Life and times of Don Rosa
Kommer Snart!
Hall
Good
Inlägg: 27
Blev medlem: lör 02 jun 2012, 12:07

Re: Sökes: Walt Disney's Hall of Fame : Nr. 26, Don Rosa bok

Inlägg av Hall »

Tjena jag har allt i princip, cirka 2 miljoner tidningar/album.. Skriv mejl till mig vad ni söker Hall_MFF@hotmail.com ... Kan ta tid för mig o svara då jag har ett stort lager jag måste gå igenom o hitta va ni e ute efter innan jag kan svara o ge prisförslag... Men Mejla mig era köpeslistor så återkommer jag.. Som sagt har i princip allt.

Knasen,kalle,91an,witch,elvis,rocky, mesta inom DC o MARVEL även en hel del amerikanska, fantomen,pyton,larsson,jonah hex,tintin,blårockar,natascha,yokutsuno,stor valhalla bok, jag böckerna, specialböcker inom serier,mad,spirou,smurfarna,bluberry,bamse, och så så mkt mer

MEJLA
Skriv svar