Ellingen skrev:Det känns som du är på väg att tappa meningen med detta forum LR26.
Meningen för mig nu är samma som den alltid varit, en källa av kunskap. Som du säkert minns så har jag alltid varit mån om att saker ska postas i rätt tråd och avdelning, men korrekta rubriker, och det är just för att jag ser forumet som en databank där det ska vara lätt att slå upp fakta om allting som rör serier, och för den delen också figurer även om det sistnämnda är något av en bisak här.
Det är på samma sätt som jag sett forumet sedan jag blev medlem och det gäller idag lika mycket som 2005. Jag försöker i möjligaste mån att dela med mig av den kunskap jag har om diverse saker, kommer det till nytta så är det bra men om inte så är det bara ytterligare några MB data i det övriga sammelsuriet som är internet.
De som ser mitt FB-konto har säkerligen lagt märke till att även där försöker jag bidra med lite kunskap var dag om lite olika saker. Jag är alltså här för kunskapens skull, inte för att få vänner.
Vad anser du är meningen med forumet, och på vilket sätt menar du att jag har ändrat inställning?
EDIT: Nästan alla gånger jag uppmärksammat något/någon i Serieforum-Oscartråden så har det med spridande av kunskap att göra.
Jag är uppmärksam på allting som rör serie-Sverige, även de saker som jag personligen inte uppskattar, men all kunskap är intressant för mig.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)