Onlinebutiker för fickor mm i Europa?

Diskussioner och frågor om förvaringsmöjligheter, skickgradering, prissättning m.m.
Taxmannen
Very Good
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 16 maj 2016, 13:47

Onlinebutiker för fickor mm i Europa?

Inlägg av Taxmannen »

Någon som har tips på onlinebutiker för samlartillbehör som mylarfickor, backer boards, dividers, boxar mm i Europa? Dom svenska butikerna tror jag att jag har koll på, men att beställa från USA blir dyrt inte minst eftersom man riskar tull/moms, så tips på närmare håll tas emot tacksamt!
Användarvisningsbild
Sandblaster
Very Good
Inlägg: 95
Blev medlem: fre 04 dec 2015, 01:11

Re: Onlinebutiker för fickor mm i Europa?

Inlägg av Sandblaster »

Archonia.com i Belgien (om jag minns rätt) har jag beställt från några gånger (plast, backers, etc) och det funkade problemfritt. Trots portot så var inte mycket man behövde köpa för att det skulle bli märkbart billigare än att handla motsvarande av någon svensk butik.
"Ingen kan vara nere med en ballong!" - Nalle Puh.
Användarvisningsbild
Schuberg
Very Fine
Inlägg: 770
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 16:07
Ort: Sverige

Re: Onlinebutiker för fickor mm i Europa?

Inlägg av Schuberg »

Sandblaster skrev:Archonia.com i Belgien (om jag minns rätt) har jag beställt från några gånger (plast, backers, etc) och det funkade problemfritt. Trots portot så var inte mycket man behövde köpa för att det skulle bli märkbart billigare än att handla motsvarande av någon svensk butik.


Stämmer bra, vettiga priser på både produkterna samt bra fraktalternativ med DHL, från 1kg upp till 15kg(19,99EUR)(191SEK med dagens valutakurs) verkar fungera till Sverige, direktlänk till tillbehörssidan nedan;

https://www.archonia.com/comicshop/en/s ... s+-+comic/
Taxmannen
Very Good
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 16 maj 2016, 13:47

Re: Onlinebutiker för fickor mm i Europa?

Inlägg av Taxmannen »

Bra tips - tack för det!

Sortimentet ser ju bra ut så det får bli en beställning [^]
Skriv svar