Vi vet att det hålls tillbaka frpn högsta instans för vad som vi ör tillåtna att känna till om dessa personer.
Tillräkligt många särskilt äldre som redan har sin trygghet i villan nånstans de vet inget om hur Sverige är idag, de tror fortfarande att inget är konstigt ich att ens en tanke kring saken är Nazityskland på 30 talet, detta hekt utan några likheter öht.
Döracv min bjkott av svenskt media där alla ör vänster och tycker samma sak, ingen diskusion kan någonsin uppkomma, man går hellre hop samtluga pp samma sida och sätter demokratin ur spel.
Sen hör man om invandrare som kan svenska (den tvugna grund för att nånsin passa in här) fast jobb och inte som pizza bagare utan ett riktigt anstält jobb, ungar i skolan osv, denne ska utvisas har man komit fram till, när det myllrar av kräk där ute som drar kniv och ska ha dina kläder, man funderar vad som rör sig i huvudena på de här verken, det är fel jämt.
Att som tonåring råka ut för rån eller rånförsök idag på stan(typ Uppsala) är inget ovanligt trots att det inte ens är i omåpden man inte bör besöka.
Man låter dem skicka sönerna för att döda folk lite, sen släpper man in dem igen, lysande måste jag säga, å andra sidan lär ju mängder av de värsta förbrytarna gömma sig här eftersökta i sina länder eller för terrirism, Sverige har noll koll och lämnar inte ut nån oavsett fakta.
Trolugen klrs det i botten sen gömmer sig politijer på högre nivå ch anbat fint folk bakom murar med vakter så de slipper ta i nåt.
Som många ställen i USA alla kör eller åker bil överallt hur kort det än är i stan, om man går omkring kommer polisen och frpgar vad du/ni håller på med.
Här håller de på och bygga svindyra lägenheter som sitter ihop med ett stort köocentrum, dvs du behöver aldrig gå ut, ich bilen finns i garage under huset.
Inga lägenheter VI har råd med.
Ingen kan flytta hemmufrån utan mycket pengar, svenska utbildade bygs inget för, nu talas om snabbutbildningar för nyanlända, plötsligt är dina 3 år på gymnasiet värdelösa och några månader räcker för ditt jobb för andra.
Jag blir inte chockad om det genomförs, det där treårstvånget var löjligt från början tycker jag för många utbildningar.
Kort sagt polisen har inte möjlighet att slå till, då blir det bråk frpn högre instanser, det får unte visa sig lätt att statistiken är katastrof och att ingen plan någonsin funnits ner en nu panik!
Jag har en plan som kan göras fredligt, krigen är ju över och såklart om man inte är bunden till Sverige så vill man ju bygga upp sitt eget land.
Silwer inleder PLAN återvändande, ett helt naturlugt led, vi gav dem skydd när det behövdes men nu kan man återvända igen som vanligt folk, det är ju noga med personlig kultur så perfekt.
För det rör sig väl inte om ekonomiska orsaker?
![Skratta [:D]](./images/smilies/icon_smile_big.gif)
9mm, i'm never further away than that.