The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Diskussioner om serieskapande för proffs och amatörer.
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Oj nu är det snart dags att slutföra detta lilla Project. Ja nu har jag skickat meddelande till Stan Lee, Bill Sienkiewicz och Neil Gaiman. Jag skall nog marknadsföra denna lilla berättelse i alla fall. Dessa giganter lär väl inte svara. Men om det är någon som skulle sno idéen så är det i alla jag Niclas Larsson som började skriva denna berättelse 2007 och den skall tusan mig blir klar om det så är det sista jag gör. Kul att ha skrivit till mina idoler i alla fall. Ja vad skulle ens livet vara utan dem. Ja nu skall vi se hur det går med mina små karaktärer Elektra, Ben Reilly, Spider-Man, Nick Fury, Angel, Nick, Spider-Woman och Gwen Stacy. Jag önskar några av Er kunde läsa storyn....
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

The Other Side -1

(Den här berättelsen utspelar sig innan den första delen)


Hon var så liten där hon låg. Hon låg bara ihopkuren. Hon skakade. Hon måste väl vara runt 25 års åldern. Ljust hår, ett fint spänne i håret. Aldrig förr hade Nick sett en sådan smärta i någon som kommit till "The Other Side". Hur skulle han kunna ta hand om henne? Det var väl inte ens hans uppgift? Nick uppoffrade sig för alla. Men den här "lilla" tjejen behövde hans beskydd det kände han starkt.

Hon bara låg där ihopkuren som ett litet, litet barn. Hon skakade i hela kroppen. Hon ville inte där som de flesta. Hon tittade upp och såg honom. Hennes blickar sa: "Ta hand om mig" " Ta hand om mig". " Jag är så rädd, rädd." " Jag är så rädd ta hand om mig". Nick kunde läsa blickar, han förstod ofta hur folk hade det. Han skulle inte heller vara här på "The Other Side". Men det är en helt annan berättelse.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Fortsättning. The Other Side -1

-Vad heter du?

Gwen tittade upp och svarade snabbt: "Gwen Stacy, och du? "

"Nick, kalla mig bara Nick."

Gwen tittade upp och allt var ljust. Det tog lång, lång tid för henne att resa sig upp och sluta skaka. Å andra sidan verkade inte tiden ha någon som helst betydelse på "The Other Side", det var som den inte fanns.

"JAG VILL INTE DÖ", skriker Gwen högt ut i det skarpa ljuset. Allt är ljust och lyckligt där men Gwen vill in till mörket igen, tillbaka genom den mörka tunneln, tillbaka hem. Hon hade glömt Nick, men på något sätt kunde hon inte annat än att charmeras pytte, pytte lite av allt ljus och tårar faller ner ifrån hennes kinder och hon förundras av allt hon ser. Nick tittar på henne ordentligt för första gången. Deras blickar möts för första gången på riktigt. Nick är död. Han har varit död sedan länge i "The Other Side". Nick njuter av sin tillvaro här. Han har tilldelats en uppgift på något konstigt sätt här att ta hand om de döda som precis anländer. I dessa ögonblick kan han inte annat än att förundras. Ibland är det enkelt och bara, bara underbart lyckligt. Men som nu är det ytterst, ytterst smärtsamt. Nick vill inte se unga människor och speciellt inte hon tog händerna ifrån sina vackra små ögon. Oj, tänker hon. Hon ser blommor, de vackraste blommor och de vackraste ängar. Hennes människor som inte vill vara där. Nick har svart hår, spretigt ganska taggigt vasst hår. Han har en piercing i ögonbrynet. Han har svarta, svarta kläder. Han ser vass ut på något sett. (Han ser väldigt grå och svart ut. Man kan inte se vilket hans ursprung är. Han skulle kunna vara från vilken plats som helst på jorden. Han är varken extremt manlig eller extremt kvinnlig, någonstans där emellan. Det är väl precis där han är. Han befinner sig emellan världar. Många skulle nog se honom som en "Gate-Keeper". Fast Nick själv skulle aldrig själv se sig som någon sådan. Han är och förblir lycklig i "The Other Side". Han skall se till att "The Other Side" förblir lyckligt så länge han finns.) Gwen ser detta också, fast hennes smärta är för tung. Hon ser bara bilder i sitt huvud på Peter. Hennes älskade Peter.<3 <3 <3
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Gwen Stacy "tittar upp" och säger plötsligt till Nick: "Den som skriver det här blandar ihop rätt mycket." Stavningen är sådär och språket SÅDÄR varierat. Dessutom är det ingen direkt serietidning." Hon fortsätter:"Ibland undrar jag om han har kontroll över det han skriver..." " Vad menar du?", undrar Nick. " Jag du vet...."

VAD ÄR DET JAG BLANDAR IHOP GWEN STACY? " Engelska och svenska t ex. Du har ingen koll på skrivregler. Kommatecken osv. Du glömmer ord. Du blandar ihop stycken och meningar. Dessutom har du valt och lägga ut denna första orginalkopia av ditt verk "The Other Side" på http://www.serieforum.se där ingen verkar läsa det du skriver. Du kanske skall prata med medlemmarna mer? Du kanske borde ha en tecknare? Träffade inte du en riktig, riktigt skicklig tecknare häromdagen som ville teckna för dig? Ja, ja "skrivaren" rätta nu berättelsen så vi kan komma igång med berättelsen igen." BARA EN FRÅGA TILL GWEN STACY? BLIR DET FLER SOM LÄSER NU? " Sluta nu jag vill börja jag är ju fan asdeprimerad (skrivarens ord läsaren...) säger jag Gwen Stacy. Lite humor i berättelsen skadar inte heller lilla skrivaren. Precis som hon som spelade Mary Jane sa i någon veckotidning nyligen. " Jag gillar killar med humor".

OK GWEN STACY MIN GWEN STACY. I DET FÖRRA STYCKET SKALL DET VARA.

"Nick vill inte se unga människor på The Other Side och speciellt inte de som inte vill vara där. Sen skall det vara. "Gwen tog händerna ifrån sina vackra ögon..." " Ok det får duga min älskade "skrivare".
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Forts. The Other Side-1


Många ser ledsna ut i paradislandskapet. De sträcker sig förgäves mot den mörka tunneln. " HJÄLP DEM, HJÄLP DEM", skriker Gwen förtvivlat högt ut. " Skit i alla dessa stackarna nu Gwen. Vi kan inte hjälpa dem nu. Nu sticker vi", säger Nick bestämt. Nick har rollerblades på sig. Innan Gwen har fattat något glider de iväg upp i luften. Nick har lyft upp Gwen och hon står på hans inlines. De flyger snabbt med inlinesen. "De är bra rullskridskor det här", skrattar Nick. Han fortsätter: "Halka inte av nu det kan bli ganska läskigt om du landar på några av dessa stackars själarnas huvuden. Gwen bara tittar på honom, hon fattar inte vad som händer men är tvungen att hålla i honom krampaktigt för att inte trilla av." Man skall njuta av allt Gwen tänk på det. Det spelar ingen roll vad du gör eller var du befinner dig. Njut!" De glider iväg i virvlande fart upp till Nicks drömhus. Det ligger uppe i luften svävandes. Gwen är helt paff och för någon sekund när hon ser huset glömmer hon Parker. "Schysst lya", säger hon försiktigt. För att ta sig in i huset måste de klättra. Nick knäpper med fingrarna och helt plötsligt rullas en klättervägg nerför huset. De tar sig upp i det väldigt, väldigt lilla huset. Inne i huset är det väldigt hemtrevligt. Gwen trivs direkt och saknaden av Peter försvinner ytterligare.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Jag, Gwen Stacy, måste bara kommentera denna sista berättelsen. Varför klättrar jag och Nick upp till huset om vi kan flyga med rullskridskorna? DET UTSPELAR SIG På '"The Other Side" ALLT KAN HÄNDA DÄR. Fast lilla söta skrivare Nick kan ju flyga med sina rullskridskor.... VAD VET JAG. FRÅGA NICK SJÄLV. Ok:), Gud vad spännande det är fortsätt gärna berättelsen.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Forts. The Other Side-1

Självklart saknar Gwen sin älskade Peter Parker men nu är det så mycket nya intryck för henne så hon måste leva för stunden. ”Sätt dig ner”, säger Nick bestämt. En stor och behaglig soffa står framför något som liknar en Tv. Men hon fattar direkt att det inte är någon Tv. Det är en ”sökare”. Nick behöver ha överblick över vad som händer på ”The Other Side”. Han skyddar denna plats från fördärv och han skall se till att denna relativt lilla värld inte rasar samman. Nick tittar noggrant, omsorgsfullt och besynnerligt på Gwen. Han påminns starkt av andra från the Marvel Universe.

Han pratar ovanligt högt för sig själv och till Gwen och underligt nog verkar han prata även med andra som inte är där eller i alla fall inte syns: ”Hon påminner om andra från The Marvel Universe, speciellt den där Elektra tjejen som var här. Hon ser ut som henne till det yttre men hennes inre värld är lika hennes. Den där Elektra är en av de få som lyckades ta sig tillbaka genom tunneln."

”Va”, skriker Gwen. Hon är rädd på grund av Nicks sätt att prata, eftersom han på något mystiskt sätt verkar prata med mer folk än henne. Hon är dessutom mycket intresserad av det hon nyss hört. Hur lyckades Elektra ta sig tillbaka? Vad är det för fel på Nick, varför verkar det som han pratar med mer folk i rummet än henne. Hon är ju den enda som är där, eller?

Nick tittar på henne glatt och lite lätt galet. ”Ja vissa har förmågan att ta sig tillbaka och vissa får hjälp”, svarar Nick. Nu pratar han endast till Gwen.

”Hjälp mig nu, jag vill hem”, skriker och begär Gwen.

”Kan inte Gwen. Jag har försökt så många gånger själv. Jag vill inte prata om det mer", han ser ledsen ut.

Doctor Strange är duktig på allt det där, tänker Gwen. Hon hade läst om Doctor Strange i Daily Bugle någon gång.

”Jasså det säger du”, säger Nick. Han fortsätter: ”Nej, jag känner inte till Doctor Strange Gwen. Dead Girl som var medlem i något gäng kallades X-Statix däremot kunde förflytta sig mellan zoner.”

Gwen skakar på huvudet och undrar lite förtvivlat och dessutom mycket oroligt vad det är för typ hon hamnat hos. Kan han läsa tankar? Hon tänker något annat? Dead Girl är det en zoombie girl, eller nåt tänker hon. Hon tittar på Nick.

Nick skakar på huvudet. ”Nej jag kan inte läsa många tankar, det är bara ibland som jag liksom blir säker på vad någon tänker. Det blir lättare att kommunicera men denna lilla underliga förmåga jag har. Men det är ansträngande Gwen, det är inget jag rekommendera till någon faktiskt. Dead girl, även kallad moonbeam är en mycket intressant tjej. Du kommer säkert träffa på henne i framtiden. Jag räknar kallt med att du är kvar här på ”The Other Side”, ett tag i alla fall. Han ler åt henne. Hon smälter lite, inte för att hon vill det men bara därför. I vilket fall som helst verkar denne Nick, tankläsare eller inte, väldigt, väldigt egocentrerad.

Han tittar på henne hårt: ”Du, du måste skapa ditt eget paradis vad du än befinner dig”. Det är det som är poängen med allt. ”

Gwen tittar på honom tveksamt och ledsamt: ”Sitt eget paradis? Hur går det med för de stackarna där ute då?

”Jag har försökt”, säger Nick. ”Jag har försökt.” Han verkar riktigt allvarlig.

Gwen fortsätter: ” ”The Other Side”, är vi i himlen?”

”Det kan man kalla det, det kan man kalla det", fortsätter Nick.

Plötsligt börjar det skrapa på Nicks dörr.

”Falcon”, skriker Nick. Falcon morrar och kommer ruschandes ner för trappan. Falcon är Nicks tamdjur, han ser ut som en blandning mellan en hund och en drake. Gwen blir livrädd först för skrapandet på dörren och nästan ännu mer rädd för Nicks tamdjur. Men tamdjuret, som också verkar kunna läsa tankar, (!!!), springer fram och slickar henne i anisktet.

”Söt drakvovve”, uttrycker hon och klappar honom försiktigt över den stora pälsen. Drakhunden är kollosalt stor, det är svårt att klappa honom.

”Vad är det för läten”, undrar Gwen oroligt.

Nick svarar rappt: ” ”Stackarna”, de ”hjälplösa satarna”, de som inte accepterar sin situation och de som vill in på mitt revir. De tvingar mig att hjälpa dem.”

Gwen: ”Hjälpa dem med vad?” ”De vill att jag skall förinta dem för gott, annars gör de allt för att förinta mig”, Nick ser ALLVARLIGT oroad ut. Gwen skakar, skakar.

”Falcon skräm iväg dem hon får inte bli som dem, hon får inte. Vi måste ha henne kvar hon är viktigt för uppdraget”, Nick ger tydliga direktiv till sin tro tjänare. Falcon reser sig upp. Var han stor som ett hus innan så vet i skogarna, rent ut sagt, hur stor han är nu. Aldrig förr har Gwen sett något så förfärligt som Falcon i sin nuvarande skepnad.

(Till de riktiga:) läsarna: Hon har inte stött på Sentinels än som greppade tag i henne med bara händerna. Läs starten av ”The Other Side”).

Till och med Nick darrar när han ser sitt eget ”lilla” drakdjur resa sig. Falcon rusar mot dörren och visar sina vassaste tänder. ”De hjälplösa stackarna” flyr iväg så fort benen kan ta dem.

”Men Nick, min räddare de vill väl bara hem?”, Gwen Stacy tittar sorgsen men också mycket lättad blick på honom. Nick försöker intensivt läsa hennes tankar:

”Dead girl och Elektra tog sig i och för sig över tillbaka ”hem” men Gwen vi släpper inte tillbaka vem som helst……..”


Gwen fattar direkt vinken.


Slut, missa inte nästa avsnitt av ”The Other Side” -1.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

LITE EXTRA MATERIAL OCH BAKGRUNDSFAKTA OM ”THE OTHER SIDE”.

För att tydliggöra för läsaren bör det nämnas att ”The Other Side” är det stället man hamnar på innan man slussas vidare till sin slutstation så att säga. En del, några få, kan med hjälp av Nick och andra ta sig tillbaka. Döda ser ju som alla vet en mörk tunnel och sen ljus. Nicks uppgift är att se till och också bedöma vilka som får komma tillbaka och också stötta de som inte kan ta sig tillbaka. 98% av de döda kommer aldrig till ”The Other Side”.

De finns olika kategorier av människor/själar på ”The Other Side”:

The Other Side’s Superheroes

1+Karaktärerna
De som inte kan komma tillbaka men som behöver hjälp att förstå detta. Generellt sätt är dessa goda och enkla människor. Oftast hjälper de till på ”The Other Side” som beskyddare. Man kan också kalla dem hjältar/superhjältar. När de har förstått sin situation och känner att de har gjort nog så får de eller kan de gå vidare. Dessa människor har också förmåga att ”sväva” mellan ”hem” och ”The Other Side”. När de är ”hemma” kan de se om allt är ok med deras familj och vänner. Självklart är de inte synliga utan arbetar som skyddsänglar i det dolda. En del av de som lever i "här och nu" tar kontakt med sina anhöriga döda, men ytterst, ytterst få har förmåga att kommunicera med dem. Ganska många kan dock känna av deras närvaro. Denna kommunikation kommer med alla sannolikhet tas upp i ett annat äventyr, ett äventyr som inte har någon som helst anknytning till Marvel Universe och dess karaktärer. Det är dock mycket möjligt att Nick och eventuellt också Angel dyker upp i dessa äventyr. Men det är först 2015 som detta kommer att vara aktuellt och kommer att tas upp.

Under 2013 kommer det enda fokuset vara ”The Other Side- Gwen Stacy and Ben Reilly” och "The Other Side -1". Målsättningen är att skriva varje torsdag mellan 19-24:00. Vill man följa dessa vännerna och deras äventyr kommer en liten spalt läggas upp på serieforum varje torsdag. Jag hoppas serieforumet tycker det är ok att jag skriver så pass mycket. Det är lätt det bästa serieforumet någonsin. Jag kommer att vara en väldigt passiv medlem annars. Jag behöver fokusera på berättelserna.

2+ Karaktärerna
De som kan ta sig tillbaka hem. Det är väldigt, väldigt få personer som klarar detta. De skall inte vara där på ”The Other Side”. De är inte helt döda än. De behöver dock hjälp från allt och alla och från båda sidorna så att säga. En del av dessa är i gränslandet. De kan vara hjärndöda i livet men ändå vara här. Detta är väldigt svårbegripligt. Vi kommer att komma in på denna lilla problematik i ”The Other Side” så småningom.

3+ Karaktärerna
De som inte bör komma tillbaka och som inte gör det. Men som sjukt nog inte fattar vad FAN de gör på ”The Other Side” och som är mer eller mindre JÄVLIGT förbannade . Dessa har vi bekantat oss med lite grann redan. Dessa behöver mycket, mycket hjälp och mycket proffsigt stöd. Ibland ballar de ut totalt på ”The Other Side” och kan vara ganska mordiska av sig. De är inte helt onda inuti. Men de är väldigt, väldigt avundsjuka och förbannade. Dessa kommer vi att följa rätt tätt framigenom på ”The Other Side -1”.

4+ Karaktärerna
De skurkar som har slussas dit av den onde Superman. Dessa karaktärer gör allt för att förinta "The Other Side". Sentinels, Juggernaut och andra har ni stött på redan.

Fler karaktärer har dykt upp och fler kommer att dyka upp. Vem vet egentligen hur många eller vilka som är på "The Other Side"?



GWEN STACY: VAD MENAR DU MED DET SKRIVARE?

Jag vet inte vad som kommer hända Stacy, det är allt.

GWEN: OK...



DEADLINE BERÄTTELSE

2013 på nyårsafton.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Nu kommer fortsättningen på ursprungsberättelsen "The Other Side-Gwen Stacy and Ben Reilly". Jag har inte skrivit i denna sedan den 2 Maj 2012. "The Other Side-Gwen Stacy and Ben Reilly" kommer alltid skrivas på engelska och "The Other Side-1" på svenska.


THE OTHER SIDE

NEAR THE END
Chapter 4
3 of 4


“These 7 main characters, heroes, “Front liners”, are left “On the Other Side”:

-Gwen Stacy with wings
-Ben Reilly, Scarlet Spider
-Peter Parker, Spider-Man
-Nick Fury
-Spider-Woman
-Nick Fury
-Nick
-Angel.

Elektra is dead for the second time. There is a funeral on The Flying One’s camp.



"How was she, Elektra, Nick Fury?”, Scarlet Spider asks Fury.

“It is a good question kid. She kept on talking about that Daredevil character who appeared in her dreams, telling her to go back to somewhere, some distant place. I told her to shut up. I wanted to be with her, you know. I don’t know who that Daredevil character is strangely enough. But somehow I got a blur memory of him, in the back of my head. Anyway, I didn’t want to hear about him and this “other place” and I told her to shut up about it. She seemed to understand me that Elektra girl, I don’t know how she did it. Noone ever understands me Ben, I don’t know why she had to die. She was damaged and fragile for sure. The way she kept on killing her enemies so easily and also effectively. You should have seen her fight off these climbers on the cliff. (Readers: read chapter 1 part 3 of 4 Elektra and Nick Fury) It was something extra Ben, something extra.”

For a while Nick Fury looked very, very young when he talked about the “dead-dead” (?) Elektra. Fury continues: She was a very special and delicate woman Ben. Very delicate. She got me going like no other woman before. Many people probably saw her as a superficial girl, lady call her what you like. But I see her as a princess and a TRUE heroine. We can’t survive without her. And to be honest with you Ben Reilly, I try not to care too much about people. If you care too much you will get hurt. You know what I mean Reilly.”

Ben looks down a bit, but he seems to understand Nick Fury’s point of view.

Fury continues: “Anyway Ben, I have lost a lot of comrades before in wars.”

“What the heck are you talking about”, Ben shakes his head. You haven’t lost anyone except from Elektra, have you”.

Nick Fury looks at Ben Reilly: “Yep you are right. No, you are not. That, at least that memory, is clear for me now. I have lost comrades in Wars when I wasn’t here. I am sick of not having any memory from when I landed in your kitchen.” (See the very first page The Other Side 1) “Where was I Ben”.

Ben looks at him: “You were talking about Elektra and about caring”, Ben helps him out.

“Fuck, fuck, Nick Fury the hard soldier starts crying for the first time (?) and he rests his head on Ben’s shoulder. Ben pats him on his head. Ben seems to say it is ok mate, it is ok. We all miss her. Ben ask Fury kindly: “You really loved her, didn’t you Fury?”. Fury: “I sure did kid, I sure did”.

Peter Parker, alias Spider-Man, joins the conversation and asks out loud to the whole group especially to Nick:
“What happens when you die , when you are already dead?”

“Elektra knows stunts, doesn’t she?”, Gwen Stacy answers them all.

“She will come back, Spider-Woman”, says confidently.

“But she turned to dust, we saw it for ourselves”, Nick Fury says sadly and seriously.

Angel and Nick look at each other. Nick whispers to her: “You were dead for me for years Angel.”

Angel: “But now I am here sweety”.

Gwen walks up to Nick and takes him in his arm pretty roughly. Her wings look nice in the wind. Angel’s and Gwen’s wings match pretty well. Gwen talks: “What is happening here? You didn’t tell me about all this?

“Gwen I told you a lot of things, don’t you remember the first time you came to my flying house?”

Scarlet Spider alias Ben Reilly and Angel talk with each other.

“These two know each other pretty well, hey? Angel looks at Ben. “They sure do Angel, they sure do. Sometimes I see them as siblings, sometimes like something else…. I like Nick so much though, he is like my brother. I adore him Angel, simply adore him. Nick looks at Angel.” Angel smiles, a wonderful smile, she looks very South-American full of life.

“You are sweet Ben, I am sure Nick Adores you too”, Angel smiles again.
“Angel what are you going to do now, you and Nick, when you have found each other again,” Ben Reilly asks her curiously?
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

GWEN STACY:
SKRIVARE!! VARFÖR NÄMNER DU NICK FURY TVÅ GÅNGER I INTRODUKTION I DETTA KAPITEL? HAR HAN EN KLON? KUL ATT DU EGENTLIGEN BÖRJAR DEN RIKTIGA BERÄTTELSEN IGEN.

Det blev fel ledsen det skall bara vara en Nick Fury. Kul att du tycker om den. Tycker du att Nick Fury är för mesig i denna del?

GWEN STACY:
VAD PRATAR DU OM ELEKTRA ÄR JU DÖD-DÖD. SKULLE INTE DU VARA LEDSEN OM DIN ÄLSKADE DOG-DOG?

Jo. Vilken av berättelserna vill du att jag fortsätter med nästa torsdag?

GWEN STACY:
JA DU SÖTA SKRIVARE. DET BESTÄMMER VÄL INTE DU.....
DU... ÄR DET HELT SLUT FÖR MIN DEL EFTER 2013?

Ja men Nick och Angel lär väl dyka upp igen 2015. Jag kommer att sakna dig så djupt att jag inte ens vågar tänka på det. Men gud va kul det skall bli detta år 2013. Jag kommer att längta till varje torsdag.

GWEN STACY:
ORÄTTVIST. OM DET SKALL VARA SÅ SKALL JAG FÅ HA DET RIKTIGT BRA DET HÄR ÅRET. FATTAR DU VAD JAG MENAR?

Ja.

NICK: VAD HÄNDER 2014 DÅ?
2014 kommer en annan lite Marvel karaktär dyka upp och få¨mycket utrymme i handlingen och i mitt liv.

GWEN OCH NICK:
LYCKA TILL [:)]

NICK FURY:
För mesig vänta ni bara till nästa torsdag. [:(!]
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

GWEN STACY: VAKNA SÖTA SKRIVARE, VAKNA. DU SKALL SKRIVA NU. JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER MED MIG OCH NICK I HANS LILLA PARADIS HUS.

Ja ja söta Gwen jag skall söta, förlåt sätta igång eftersom det är torsdag och du är så söt.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

The Other Side -1
forts.

Nick tittar på Gwen Stacy där hon sitter i hans lilla soffa i hans lilla hus. Gwen Stacy, Peter Parkers flickvän sitter där, han kan knappt tro det är sant. Spindelmannens flickvän hemma hos honom. Hon ser så liten och skärrad ut samtidigt som hon är gudomligt vacker. Hon måste tro att han är totalt galen när han pratar med de andra som inte hon ser. Undrar vad hon tycker om hans stora drakhund. Han flörtar lite lätt med henne. Nick orkar inte tänka så mycket på vad andra skall tycka och tänka när han befinner sig i sitt eget lilla paradis.

"Gwen Stacy är du hungrig?", undrar han försiktigt.

Gwen har nästan hela Falcon över sig när hon svarar: " hungrig...ja lite..vad har du för käk?".


"Här finns allt och lite till", svarar Nick.


Gwen: " Jag vill ha allt".
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
APenny4YourThoughts
Near Mint
Inlägg: 3150
Blev medlem: tis 20 jul 2010, 09:07

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av APenny4YourThoughts »

Nu orkar jag inte gå tillbaka och läsa 70 inlägg ikväll (det kanske man borde), men vad är det här för sorts projekt? Är det någon typ av levande teater i pappersform du håller på med?

När jag läser de 5-6 senaste inläggen får jag känslan av att det är mycket syra inblandat i skaparprocessen... ?
Certifierad Skickgraderingsfascisthttp://www.nearmint.se
Grundutbildad Stavningspolishttp://www.skrivihop.nu
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

GWEN STACY: SKALL DU INTE SVARA HONOM? DU FÅR VÄl VARA GLAD OM NÅGON SKRIVER OCH LÄSER? EN ANNAN SAK JAG GRUBBLAR ÖVER. JAG KAN INTE SLUTA OCH TÄNKA PÅ EN SAK DU HAR SKRIVIT. DU SKRIVER ATT JAG OCH ELEKTRA ÄR LIKA BÅDE TILL DET YTTRE OCH INRE? DU HAR SKRIVIT FÖLJANDE. JAG CITERAR: "HON SER UT SOM HENNE TILL DET YTTRE MEN HENNES INRE VÄRLD ÄR LIKA HENNES?"

VAD MENAR DU MED DET??


Skrivare: Jag är trött Gwen klockan är 5 på morgonen? Det är felskrivit. Nick anser endast att din och elektras "inre värld" är lika. Ni är definitivt inte lika till det yttre. Ni har båda döda föräldrar. Elektras far blev mördad, det blev din också. Ni är rätt sköra båda två. Sen kommer ni från samma Universe tänk på det. Det finns mycket likheter mellan Er två. Det kommer säkert Nick ta upp i berättelsen. Som svar till din andra fråga. Jag svarar inte på detta här i tråden. Jag skall skriva mail till honom.:) Han får gärna skriva meddelande till mig. Men skall man hänga med i storyn så måste man läsa från början av tråden.

GWEN STACY: DU ÄR SÅ SÖT SÅ ÄVEN OM DU ÄR LITE SKUM. DU PÅMINNER LITE OM NICK. JAG ÖNSKAR DET VAR TORSDAG VARJE DAG.

Skrivare: Tack Gwen nu måste jag sova.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

The Other Side -1
Forts.

Gwen ville alltså ha allt. Nick visste inte riktigt vad han skulle göra. Han brukade inte bli nervös men nu blev han helt ställd. Vad skulle han göra? Diverse perversa tankar for igenom hans huvud. Han tittade på Gwen. Gwen tittade bort, väldigt röd i ansiktet.

"Förlåt Gwen jag skall fixa nåt att äta", Nick pratade så lugnt han kunde.

De åt i lugn och ro. Sen var det dax att sova. Nick hade bara en säng. Gwen var trött hon somnade direkt. Nick kunde inte sova..."Mitt paradis", tänkte han och låg och tittade på Gwen där hon låg bredvid honom. Han var tvungen att nypa sig i armen för att se om det var sant. Ja hon låg kvar där. Han somnade. Falcon somnade bredvid dem vid sängen. Gwen hade en hel del drömmar den natten. I den tydligaste drömmen låg hon i sängen och kysste Nick. I drömmen skämdes hon för vad hon gjorde. I drömmen krafsade något på hennes huvud. "Sluta Falcon", sa hon tyst när hon vaknade upp. Det var inte Falcon, något trubbigt men ändå vasst skar in i hennes huvud. Hon kände på hennes huvud, hon blödde. Hon skrek till. Nick vaknade upp på stört.

"Nej de har tagit sig igenom", han skrek förtvivlat. En av de själlösa stackarna hade stuckit en kniv genom huset och börjat skära in i Gwens huvud. Han skulle förinta Gwen för gott. Nick tog tag i hans hand ovanligt försiktigt.

" Nu lyssnar du noga på mig", sa Nick med bestämd röst. " Du kommer inte komma någon vart om du fortsätter så här. Vänd tillbaka och kom aldrig tillbaka annars biter Falcon av dig handen."

Den själlösa stackarn tittade igenom hålet han hade gjort i huset.

" Aldrig", sa han och försökte fortsätta hugga efter Gwen.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

THE OTHER SIDE -1
(Den här berättelsen utspelar sig innan den första delen)

EFTER DÖDEN- GWEN STACY
1 av 4


Hon var så liten där hon låg. Hon låg bara ihop kuren. Hon skakade. Hon måste väl vara runt 25 årsåldern. Ljust hår, ett fint spänne i håret. Aldrig förr hade Nick sett en sådan smärta i någon som kommit till "The Other Side". Hur skulle han kunna ta hand om henne? Det var väl inte ens hans uppgift? Nick uppoffrade sig för alla. Men den här "lilla" tjejen behövde hans beskydd det kände han starkt.

Hon bara låg där ihop kuren som ett litet, litet barn. Hon skakade i hela kroppen. Hon ville inte vara där som de flesta. Hon tittade upp och såg honom. Hennes blickar sa: "Ta hand om mig" " Ta hand om mig". "Jag är så rädd, rädd." "Jag är så rädd ta hand om mig". Nick kunde läsa blickar, han förstod ofta hur folk hade det. Han skulle inte heller vara här på "The Other Side". Men det är en helt annan berättelse.

”Vad heter du?”
Gwen tittade upp och svarade snabbt: "Gwen Stacy, och du? "
"Nick, kalla mig bara Nick."
Gwen tittade upp och allt var ljust. Det tog lång, lång tid för henne att resa sig upp och sluta skaka. Å andra sidan verkade inte tiden ha någon som helst betydelse på "The Other Side", det var som den inte fanns.

"JAG VILL INTE DÖ", skriker Gwen högt ut i det skarpa ljuset.

Allt är ljust och lyckligt där men Gwen vill in till mörkret igen, tillbaka genom den mörka tunneln, tillbaka hem. Hon hade glömt Nick, men på något sätt kunde hon inte annat än att charmeras pytte, pytte lite av allt ljus och tårar faller ner ifrån hennes kinder och hon förundras av allt hon ser. Nick tittar på henne ordentligt för första gången. Deras blickar möts för första gången på riktigt. Nick är död. Han har varit död sedan länge i "The Other Side". Nick njuter av sin tillvaro här. Han har tilldelats en uppgift på något konstigt sätt här att ta hand om de döda som precis anländer. I dessa ögonblick kan han inte annat än att förundras. Ibland är det enkelt och bara, bara underbart lyckligt. Men som nu är det ytterst, ytterst smärtsamt. Nick vill inte se unga människor och speciellt inte människor som inte vill vara där. Gwen tog händerna ifrån sina vackra små ögon. Oj, tänker hon. Hon ser blommor, de vackraste blommor och de vackraste ängar. Nick har svart hår, spretigt ganska taggigt vasst hår. Han har en piercing i ögonbrynet och en tatuering just ovanför ögonbrynet. Han har svarta, svarta kläder. Han ser vass ut på något sett. (Han ser väldigt grå och svart ut. Man kan inte se vilket hans ursprung är. Han skulle kunna vara från vilken plats som helst på jorden. Han är varken extremt manlig eller extremt kvinnlig, någonstans där emellan. Det är väl precis där han är. Han befinner sig emellan världar. Många skulle nog se honom som en "Gate-Keeper". Fast Nick själv skulle aldrig själv se sig som någon sådan. Han är och förblir lycklig i "The Other Side". Han skall se till att "The Other Side" förblir lyckligt så länge han finns. Gwen ser detta också, fast hennes smärta är för tung. Hon ser bara bilder i sitt huvud på Peter. Hennes älskade Peter.<3 <3 <3



NICKS PARADIS
2 av 4


Många ser ledsna ut i paradislandskapet. De sträcker sig förgäves mot den mörka tunneln.
"HJÄLP DEM, HJÄLP DEM", skriker Gwen förtvivlat högt ut.
"Skit i alla dessa stackarna nu Gwen. Vi kan inte hjälpa dem nu. Nu sticker vi", säger Nick bestämt.
Nick har rollerblades på sig. Innan Gwen har fattat något glider de iväg upp i luften. Nick har lyft upp Gwen och hon står på hans inlines. De flyger snabbt med inlinesen.
"De är bra rullskridskor det här", skrattar Nick.
Han fortsätter: "Halka inte av nu det kan bli ganska läskigt om du landar på några av dessa stackars själarnas huvuden”.
Gwen bara tittar på honom, hon fattar inte vad som händer men är tvungen att hålla i honom krampaktigt för att inte trilla av.
”Man skall njuta av allt Gwen tänk på det. Det spelar ingen roll vad du gör eller var du befinner dig. Njut!"
De glider iväg i virvlande fart upp till Nicks drömhus. Det ligger uppe i luften svävandes. Gwen är helt paff och för någon sekund när hon ser huset glömmer hon Parker.
"Schysst lya", säger hon försiktigt.
För att ta sig in i huset måste de klättra. Nick knäpper med fingrarna och helt plötsligt rullas en klättervägg nerför huset. De tar sig upp i det väldigt, väldigt lilla huset. Inne i huset är det väldigt hemtrevligt. Gwen trivs direkt och saknaden av Peter försvinner ytterligare.
Självklart saknar Gwen sin älskade Peter Parker men nu är det så mycket nya intryck för henne så hon måste leva för stunden.

”Sätt dig ner”, säger Nick bestämt.

En stor och behaglig soffa står framför något som liknar en Tv. Men hon fattar direkt att det inte är någon Tv. Det är en ”sökare”. Nick behöver ha överblick över vad som händer på ”The Other Side”. Han skyddar denna plats från fördärv och han skall se till att denna relativt lilla värld inte rasar samman.
Nick tittar noggrant, omsorgsfullt och besynnerligt på Gwen. Han påminns starkt av andra från the Marvel Universe. Han pratar ovanligt högt för sig själv och till Gwen och underligt nog verkar han prata även med andra som inte är där eller i alla fall inte syns.

”Hon påminner om andra från The Marvel Universe, speciellt den där Elektra tjejen som var här. Hon ser ut som henne till det yttre men hennes inre värld är lika hennes. Den där Elektra är en av de få som lyckades ta sig tillbaka genom tunneln.”

”Va”, skriker Gwen.
Hon är rädd på grund av Nicks sätt att prata, eftersom han på något mystiskt sätt verkar prata med mer folk än henne. Hon är dessutom mycket intresserad av det hon nyss hört.
”Hur lyckades Elektra ta sig tillbaka?”
Vad är det för fel på Nick, varför verkar det som han pratar med mer folk i rummet än henne. Hon är ju den enda som är där, eller?
Nick tittar på henne glatt och lite lätt galet:

”Ja vissa har förmågan att ta sig tillbaka och vissa får hjälp”
, svarar Nick. Nu pratar han endast till Gwen.

”Hjälp mig nu, jag vill hem”, skriker och begär Gwen.
”Kan inte Gwen. Jag har försökt så många gånger själv. Jag vill inte prata om det mer”, han ser ledsen ut.

Doctor Strange är duktig på allt det där, tänker Gwen. Hon hade läst om Doctor Strange i Daily Bugle någon gång.

”Jasså det säger du”, säger Nick.

Han fortsätter: ”Nej jag känner inte till Doctor Strange Gwen. Dead Girl som var medlem i något gäng kallades X-Statix däremot kunde förflytta sig mellan zoner.”

Gwen skakar på huvudet och undrar lite förtvivlat och dessutom mycket oroligt vad det är för typ hon hamnat hos. Kan han läsa tankar? Hon tänker något annat? Dead Girl är det en zoombie girl, eller nåt tänker hon. Hon tittar på Nick. Nick skakar på huvudet.

”Nej jag kan inte läsa många tankar, det är bara ibland som jag liksom blir säker på vad någon tänker. Det blir lättare att kommunicera men denna lilla underliga förmåga jag har. Men det är ansträngande Gwen, det är inget jag rekommendera till någon faktiskt. Dead girl, även kallad moonbeam är en mycket intressant tjej. Du kommer säkert träffa på henne i framtiden. Jag räknar kallt med att du är kvar här på ”The Other Side”, ett tag i alla fall.”

Han ler åt henne. Hon smälter lite, inte för att hon vill det men bara därför. I vilket fall som helst verkar denne Nick, tankläsare eller inte, väldigt, väldigt egocentrerad. Han tittar på henne hårt:

”Du, du måste skapa ditt eget paradis vad du än befinner dig”. Det är det som är poängen med allt. ”
Gwen tittar på honom tveksamt och ledsamt.

”Sitt eget paradis? Hur går det med för de stackarna där ute då?”

”Jag har försökt”, säger Nick. Jag har försökt.” Han verkar riktigt allvarlig.

Gwen fortsätter: ” ”The Other Side”, är vi i himlen?”

”Det kan man kalla det, det kan man kalla det”, fortsätter Nick.

Plötsligt börjar det skrapa på Nicks dörr.

”Falcon”, skriker Nick.

Falcon morrar och kommer ruschandes ner för trappan. Falcon är Nicks tamdjur, han ser ut som en blandning mellan en hund och en drake. Gwen blir livrädd först för skrapandet på dörren och nästan ännu mer rädd för Nicks tamdjur. Men tamdjuret som också verkar kunna läsa tankar (!!!), springer fram och slickar henne i ansiktet.

”Söt drakvovve”, uttrycker hon och klappar honom försiktigt över den stora pälsen.
Drakhunden är kollosalt stor, det är svårt att klappa honom.
”Vad är det för läten”, undrar Gwen oroligt.
Nick svarar rappt: ” ”Stackarna”, de ”hjälplösa satarna”, de som inte accepterar sin situation och de som vill in på mitt revir. De tvingar mig att hjälpa dem.”
Gwen: ”Hjälpa dem med vad?”
”De vill att jag skall förinta dem för gott, annars gör de allt för att förinta mig”, Nick ser ALLVARLIGT oroad ut.

Gwen skakar, skakar.
”Falcon skräm iväg dem hon får inte bli som dem, hon får inte. Vi måste ha henne kvar hon är viktigt för uppdraget”, Nick ger tydliga direktiv till sin trotjänare.
Falcon reser sig upp. Var han stor som ett hus innan så vet i skogarna, rent ut sagt, hur stor han är nu. Aldrig förr har Gwen sett något så förfärligt som Falcon i sin nuvarande skepnad. (Till de riktiga läsarna: Hon har inte stött på Sentinels än som greppade tag i henne med bara händerna. Läs starten av ”The Other Side”). Till och med Nick darrar när han ser sitt eget ”lilla” drakdjur resa sig. Falcon rusar mot dörren och visar sina vassaste tänder. ”De hjälplösa stackarna” flyr iväg så fort benen kan ta dem.

”Men Nick, min räddare de vill väl bara hem?”, Gwen Stacy tittar sorgsen men också med en mycket lättad blick på honom.
Nick försöker intensivt läsa hennes tankar: ”Dead girl och Elektra tog sig i och för sig över tillbaka ”hem” men Gwen vi släpper inte tillbaka vem som helst……”

Gwen fattar direkt vinken.

Nick tittar på Gwen Stacy där hon sitter i hans lilla soffa i hans lilla hus. Gwen Stacy, Peter Parkers flickvän sitter där, han kan knappt tro det är sant. Spindelmannens flickvän hemma hos honom. Hon ser så liten och skärrad ut samtidigt som hon är gudomligt vacker. Hon måste tro att han är totalt galen när han pratar med de andra som inte hon ser. Undrar vad hon tycker om hans stora drakhund. Han flörtar lite lätt med henne. Nick orkar inte tänka så mycket på vad andra skall tycka och tänka när han befinner sig i sitt eget lilla paradis.

"Gwen Stacy är du hungrig?", undrar han försiktigt.

Gwen har nästan hela Falcon över sig när hon svarar: " Hungrig...ja lite..vad har du för käk?".


"Här finns allt och lite till", svarar Nick.

Gwen ville alltså ha allt. Nick visste inte riktigt vad han skulle göra. Han brukade inte bli nervös men nu blev han helt ställd. Vad skulle han göra? Diverse perversa tankar for igenom hans huvud. Han tittade på Gwen. Gwen tittade bort, väldigt röd i ansiktet.

"Förlåt Gwen jag skall fixa nåt att äta", Nick pratade så lugnt han kunde.

De åt i lugn och ro. Sen var det dax att sova. Nick hade bara en säng. Gwen var trött hon somnade direkt. Nick kunde inte sova..."Mitt paradis", tänkte han och låg och tittade på Gwen där hon låg bredvid honom. Han var tvungen att nypa sig i armen för att se om det var sant. Ja hon låg kvar där. Han somnade. Falcon somnade bredvid dem vid sängen. Gwen hade en hel del drömmar den natten. I den tydligaste drömmen låg hon i sängen och kysste Nick. I drömmen skämdes hon för vad hon gjorde. I drömmen krafsade något på hennes huvud. "Sluta Falcon", sa hon tyst när hon vaknade upp. Det var inte Falcon, något trubbigt men ändå vasst skar in i hennes huvud. Hon kände på hennes huvud, hon blödde. Hon skrek till. Nick vaknade upp på stört.

"Nej de har tagit sig igenom", han skrek förtvivlat.

En av de själlösa stackarna hade stuckit en kniv genom huset och börjat skära in i Gwens huvud. Han skulle förinta Gwen för gott. Nick tog tag i hans hand ovanligt försiktigt.

" Nu lyssnar du noga på mig", sa Nick med bestämd röst. "Du kommer inte komma någon vart om du fortsätter så här. Vänd tillbaka och kom aldrig tillbaka annars biter Falcon av dig handen."

Den själlösa stackaren tittade igenom hålet han hade gjort i huset.

"Aldrig", sa han och försökte fortsätta hugga efter Gwen.



SKOGSDEMONERNA
3 av 4

(Detta utspelar precis innan Gwen blir attackerad.)

6 st så kallade skogsdemoner hade samlat sig några kilometer utanför Nicks hus. Nick kallad dem för skogsdemoner för de var en del av skogen. Nick hade aldrig fått någon kontakt med dem. Tydligen hade mobror Ben Parker stött på dem någon gång. I alla fall var de samlade där uppe i skogen. Den ena talade till de andra:

”Jag är så trött på det här stället. Den som tröttar ut mig mest är den där Mobror Ben Parker det var hans fel att jag är här. Skulle jag inte dödat honom hade inte det där jävla Spider-aset dödat mig.”

En yngre tjej svarar honom. Hon ser undernärd ut och ser helt tillplattad ut:

”Du är inte ensam om att tycka illa om Spider-Man och hans anhängare. Vi dog när Doctor Octopus välte ett helt hus över oss. Spidey trodde han räddade alla och drog iväg men vi 3 var kvar där under och dog av stenmassorna. Vi vill inte vara här länge. Den där Nick kan tydligen hjälpa folk. Vi undersöker saken. Döda de demoner som är i eran väg.”

De marscherade iväg mot Nicks hus.

De närmade sig huset. Det är tidig morgon.

”Han har besök”, säger den undernärda tjejen.

De tittar in i huset och får syn på en vacker blond tjej som sover brevid honom i sängen. Under deras säng sover en stor drakhund.”

”Döda, döda”, skriker några andra demoner nu just bakom dem.

En stor strid utbryter mellan de 6 skogsdemonerna och de själlösa demonstackarna. En av de mest mordiska använder sig av en yxa och bryter sig in i Nicks huvud och tar en kniv och hugger i Gwens huvud.





CAPTAIN STACY & BEN PARKER
4 av 4


Tillbaka nu.

”Skyll dig själv,” skriker Nick och tar tag i den demonlösas hals och lyfter upp han. ”Han är din Falcon, ät upp han”. Fler kommer in genom hålet. Striden där ute mellan demonerna har nu tagit sig in i Nicks hus. Demonerna är som galna och alla av dem vänder sig nu mot Nick, Gwen och Falcon. Falcon som just skall äta upp den ena som Nick håller i halsen vänder sig nu morrande mot resten av Demonerna som stormar in genom hålet i Nicks vägg som är precis vid hans säng.

Nick som aldrig tänkt tanken att han inte kan fixa allt börjar bli lite lätt orolig. Han kan och Falcon kan lätt få dessa Demoner döda och få dem att försvinna till det sista stället. Men frågan är alla redo. Dessutom har Gwen inga krafter alls, hur skall han kunna rädda henne och försvara henne samtidigt som han måste attackerar allt som är i hans väg? Fem demoner attackerar honom samtidigt som skogdemonerna nu 4st går till attack mot Falcon. En av skogsdemonerna som svurit över morbror Ben innan fokuserar på Gwen. Gwen är helt försvarslös.

Det är total kaos nu. Total kaos. Nick är effektiv i sitt dödande, Falcon med. Men Gwen har ingen chans…

Då stiger två äldre Kaptener in i huset de skjuter pricksäkert ner en efter en Demon. Demonen som attackerar Gwen faller snabbt ner på marken. Nick dödar kallt resten av demonerna. En av Kaptenerna går runt och viskar i alla demonernas öron.

”Vad gör han sweetie?,” viskar Gwen till Nick. Nick vänder sig om och tittar Gwen i ögonen väldigt överraskad. Varför kallar hon honom sweetie? Nog för att han en riktig sweetie men vad kom det ifrån. Gwen verkar också överraskad över vad hon sagt. Hon ser generad ut och frågar igen:

”Vad gör han vad säger han till dem Nick?”

Nick ler stort. ”Ser du hur de försvinner en efter en efter han pratat med dem. De försvinner i ett ljus sken ser du det? De når sin slutstation och blir för evigt lyckliga. Vi är kvar här likaså lyckliga. Skall du inte hälsa på din far Captain Stay, han och Ben Parker dök verkligen upp i Grevens tid.”

Gwen tittar på mannen igen som viskat till dem. Han är i runt 55-60 års åldern. En vacker man med en lent och förstående ansikte. Han vänder sig mot Gwen.

”Gwen”.

Det räcker för Gwen hon börjar storgråta och springer fram till hans famn och kramar honom hårdare en någonsin. De står några demoner utanför och bevittnar allt den rörande scenen och ser att alla försvunnit. De ser rädda ut och samtidigt glada. De tittar på Nick och verkar be till honom ’ta oss med’. De vet att Nick kan läsa tankar. Nick tittar på dem 'i sinom tid i sinom tid'. Nick ser en vision med dem och Captain Stacy de paddlar kaajk och är med i en blodigt strid. (Läs sista kapitelt på The Other Side) Nick tittar på dem:

”Ni behövs Er tid är inte ännu. Bege er till Moln Palatset. Ni kommer att träffa Warren där så småningom."

De vänder sig mot Nick mordiska i blicken och igen och försöker attackera Captain Stacy som kramar Gwen ganska hårt tillbaka och knäpper med sina fingrar. Snabbt som bara den är väggen till sovrummet tillbaka i bättre skick än någonsin. Demonerna dunsar rakt in i väggen. De hugger och klöser länge i väggen. Sen muttrar den ene:

”Molnpalatset, Warren, kom vi drar dit och dödar honom.” (Läs The Other Side för mer om Demoner, Warren och Gwen i Molnpalatset)

Kapten tittar på Gwen och säger:

”Min lilla söta dotter din tid är inte ännu. Vad gör du här. Jag är både glad och ledsen att se dig. Skulle inte Peter vaka över dig?”

Peter hon börjar gråta. Det gör Kaptenen brevid Gwen också. Gwen tittar på honom. Det är Peters morbror Ben. Han har också en massa medaljer på sin sheriff väst. Båda kaptenerna har cowboy hatt. Gwen springer fram till honom med och kramar honom stort också. Ben tittar ner på henne.

”Min Peter har bra smak, det har jag alltid sagt”

Mobror Ben tittar på på sin numera sheriff kollega. Han ser ut att säga du vet att Peter alltid gör sitt bästa.

Captain Stacy går fram till en storgråtande Gwen och kramar om henne också. Båda sherifferna kramar om Gwen.



HÄSTARNA
Kapitel 2
1 of 4


Det är morgon hos Nick. Gwen har igen sovit bredvid Nick i hans lilla säng på översta våningen i hans flygande hus. Falcon sover nära dem nära sängen Kaptenerna har somnat i den stora soffa på understa våningen. Det är bäst tyckte de alla när de diskuterade det igår. Alla vara överrens om att Gwen sov med Nick eftersom hon behövde beskyddas. Demonerna är alltid som hungrigast när någon ny dyker upp. På morgonen knackar det på dörren.

"Välkommen in säger Kaptenerna."

Hon kramar om dem och säger ”Goingar var är hon min sötaste?”
Gwen har just vaknat upp hon råkade somna på Nicks bröst. Hon är lite nyvaken men den rösten känner hon mycket väl till. Mamma skriker hon och rusar ner i sitt lilla nattlinne som hon fått låna av Nick. De möts och kramas och pussas länge, länge.

”Jag har saknat dig mamma", säger Gwen.

”Och jag dig Gumman vad stor du blivit och va vacker du är.”

Hon smeker Gwen ömt över kinden. Hon fortsätter:

”Vi har en överraskning till dig nu när du är här Gumman.” Gwen tittar på henne och nu verkar hon glömt Peter.

”Mamma och söta pappa. Hon kramar om dem båda. Vad är det för en överraskning?”

Sen börjar hon tänka på Peter igen. Jag önskar han var här också tänker hon. Men jag kan ju inte önska att han är död. Hon vänder sig till Nick som kommit ner för trappan med Falcon nära honom.

”Nick kan jag se Peter igen? De är väl så att själar kan färdas emellan här och det verkliga livet?”
Nick tittar bekymmersamt på henne.

”Ja fast ytterst få människor på jorden kan kommunicera med dig när du är där. Du kan oftast bara beskydda och hjälpa dem.” Gwen ser lite sorgsen men ändå lite, lite glad ut.

”Är jag här för gott Nick?”

Nick tittar på henne. Han vet inte vad han skall svara. Oftast har han klockrena svar på alla frågor men just denna gång verkar han inte veta svaret. Dessutom vill han inte veta svaret hon är för fin för det. Han tänker för sig själv. De flesta går ju vidare med just den här tjejen verkar bra här på The Other Side. Och hennes föräldrar har ju väntat så länge. Å andra sidan undrade hon nog om hon skulle komma tillbaka till Peter och livet men det gör ju ingen om man möjligtvis inte heter Door, Dead Girl eller möjligtvis den där så kallade Doctor Strange. Men Strange är väl inte riktigt här när han är här. (Som läsarna förstår tänker Nick mycket.)
Gwen får inget svar. Hon vänder sig till sina föräldrar.

”Vad är det för överraskning?”
Gwens vackra och friska mor öppnar dörren och utanför dörren står sex vackra hästar. Bakom dem ligger det en hög med demoner som sakta men säkert försvinner bort i svagt ljust sken. Gwen tittar ut och ser de döda demonerna som försvinner bort. Hon skrattar aningen förvånat och tittar på mamma.

”Mamma vad har du för och pappa för krafter här på The Other Side egentligen?”
”Jag har inga Gwen. Men far din han kan få materiella saker att återuppstå i sitt naturliga skick. Vet inte hur han fick krafterna men kraften kan användas till mycket gott”, hon ler. ”Det var hästarna Gwen som sparkade ihjäl dem. Det har gjort sitt de stackars själarna. Nu får de det fint i det riktiga paradiset.”

”Men mamma här är väl bra”?
Hon tittar på henne: ”Ja för vissa. Skall du inte hoppa upp på din häst. ”
Gwen ser sin ståtliga häst. Hon ler och hoppar upp på den. De gör de andra också på varsin häst. Nick gör snabbt ordning lite fika.
”Är det säkert och rida här Nick”, Gwen ler mot sin sängkamrat.
”Ja med oss är det säkert. Dessutom kan dessa hästar flyga.”
De flyger iväg allihopa snabbt upp högt upp i himlen. Nick visar runt i The Other Side. Han pekar lite längre bort och skakar på huvudet.
”Där borta skall du inte vara”. Jag tror vi kommer att ha det rätt lugnt i ”The Other Side” i alla fall på vår sida. Skogsdemonerna kommer nog ligga rätt lågt efter allt som hänt. De flyger alla tätt, tätt i grupp. Gwen njuter av utsikten och sällskapet. Hon känner sig trygg och älskad.


MORBOR BENS MÖRDARE
Kapitel 2
2 of 4


”De rider iväg nu har vi vår chans.” Det Morbror Bens mördare som pratar till de andra. De kvarvarande demonerna är nu på väg till Nicks flygande hus.
”Vi förstör allt så har inte KAPTEN TRAMS chans att återbygga det igen. ”Den undernärda tjejen som också lyckades undkomma striden bryter ut i ett vrål då hon närmare sig Nicks hus.
”Jag skall förstöra allt i det här jävla huset”. Hon försöker ta sig in i huset genom att kasta stenar på huset och de andra hjälper henne. Men det verkar lönlöst. Som om någon osynlig kraft skyddar huset. Dessutom kastas stenar tillbaka med full kraft. Demonerna blir förbryllade. De är 4st. Mobror Bens mördare, den undernärda tjejen och hennes kvinnliga två vänner som alla blivit dödade av ett husras som orsaks av Spider-Mans strid med Doctor Octopus.

”Det är lönlöst”, säger ledaren. De har alla stora sår efter stenarna som slungats tillbaka rakt emot dem av någon osynligkraft.
”Vi tar våra egna beasts och attackerar dem i luftrummet. Är min intention rätt är de på väg över vattenfallen vid bron. ”



NICKS SKYDDSÄNGLAR
Chapter 2
3 of 4


”Nick är så naiv”, säger den ena nakna varelsen till den andra nakna.

De står utanför Nicks hus. Ingen kan se dem men visst kan de attackera och försvara och se till att saker händer.

”Vad tror Nick emellanåt? Hur kan han vara så dum att han bara lämnar huset så här. ”

”Nick. Nick”. Vad vet han om någonting? Visst han är Gate-Keeper mellan The Other Side och Himlen men utan oss hade han varit nada. ”

De tittar på varandra och skrattar.




SKAPA ETT PARADIS VAR DU ÄN ÄR
SLUTET PÅ “THE OTHER SIDE-1 & PROLOG TILL “THE OTHER SIDE”
Chapter 2
4 of 4


”Va vacker det är här på The Other Side”, säger Gwen till Kaptenerna, Nick och hennes mamma när de står och tittar ut över bron över den omänskligt vackra floden som aldrig verkar ta slut. Nick vänder sig till Gwen:

”Gwen här är det vackrare än någonsin men trillar man in här så försvinner för gott såsom demonerna försvann förut. Är det så att man känner att man gjort sitt här då kan man hoppa i och dyka ner och försvinna bort till ingenting och kanske bara njuta. Men annars rekommenderar jag att man drömmer sig bort vid den här floden. Här är vi ofta inte sant han vänder sig till de andra.” Kapten Stacy pratar högt till alla främst till Gwen.”

”Min dotter detta är också stället där du kan se hur de andra har det. Stället där du kan försvinna temporärt bort till de levandes rike. Om du tittar länge, länge så kan du se din kära, kära Peter.”

Gwen tittar noga hon ser sin egen begravning. Hon ser Peter, MJ, Harry och Flash vid hennes grav. Peter verkar helt utom sig. Hon tittar vidare hon ser hur MJ och Peter verkar hitta varandra. Hon ser Peter sittandet vid en säng vid sin lilla lägenhet helt under isen. Han verkar ha gett upp. Hon vill gå fram till honom och trösta honom och pussa honom vid örat. Men just som hon skall göra det dyker MJ upp. MJ säger med stark stämma nu räcker det. Hon stänger igen dörren och tar tag i Peters hand. Gwen förstår och försvinner tillbaka till bron.

”Jag skall inte vara med Peter som någon skyddsängel för honom. Han klarar det bättre själv. Hon gråter men är glad att MJ finns där för honom. MJ och hon var oftast bara ytliga vänner men hade alltid stått honom nära. I och med hennes död verkade de funnit varandra på något bra sätt. ”

Nick tittar på Gwen. Hon gråter mot sin pappas axel.

"Pappa förlåt mig."

Hon släpper taget om pappa. Och hoppar rakt ut i luften ner mot floden ner mot


intet.


I samma sekund har demonerna landat på bron. Demonerna attackerar dem alla. Morbor Bens mördare sticker ett vasst föremål rakt emot Bens mage. Den äldre kaptenen, Peter Parkers morbror, tar tag i honom och välter över honom över bron.

”Ta hand om dig”, skriker han till hans mördare som i sista sekunden dyker ner i floden. I samma sekund som han kastat ner sin mördare har han gripit tag i Gwen hand.

”Nej du Gwen. Jag tillåter det inte. ” Ben Parker har greppat Gwens hand i sista sekunden och lyfter nu tillbaka henne på bron. Då får han en spark i ryggen av den undernärda tjejen som skriker ut:

”De där är för mitt liv”.

Ben och Gwen faller handlöst mot floden. Kapten Stacy och Nick är i full färd att skydda sin fru mot de andra två mordiska demonerna.

När de skall slå ner mot floden och förintas för gott lyfta det upp av ett Spindelnät. Peter tänker de båda två.

Han drar dem till sig. Ben Reilly, alias Scarlet Spider, sitter vid klippan till floden och med stark kraft drar han upp båda två till sig. Gwen bara tittar på honom.
Nere vid floden slås Nick mot två demoner. Den undernärda tjejen sprakar nu till Kapten Stacy och hans fru med en dubbelspark. Båda trillar ner mot en säker död. Den undernärda tjejen skriker ut:

”Det där var för mina två vänners liv”.

Hon har inte sett att Ben Reilly räddat livet på Mobror Ben och Gwen utan ser endast nöjd och belåten ut.

Gwen Stacy och Morbror Ben bevittnar sin hjälte och räddare i action. Reilly är under bron och har fångar in både kaptenen och hans fru. Han svingar dem säkert bort till Gwen och Mobror Ben.

”Sicken kille ”säger Kapten Stacy och tittar på Gwen som är helt i egna tankar och kan bara se Ben Reilly som är väldigt lik Spider-Man men har en blå tröja över dräkten. Morbror Ben, Kapten Stacy, Gwen Stacy och hennes kära mor bevittnar nu slutstriden på ”The Other Side-1”.

Den undernärda tjejen skrattar galet, galet. Hon tror nu att hon avslutat 4st liv. Och med alla sannolikhet tror hon att hon gjort dem en tjänst. Vem vill vara kvar här liksom. Hon vinkar till sina sista två vänner och dyker galant ner i vattnet. Scarlet Spider, Ben Reilly, skall just rädda henne då Gwen stirrar på honom sina mest kärleksfulla ögon. Han blir förvirrad. Han hör också en röst inom sig en stark röst 'låt henne gå.' Den nu förtjusande före detta undernärda flickan exploderar mot vattenytan. Ett starkt ljus är allt som är kvar. De två kvarvarande vännerna till flickan uppe på bron ler och tar Nick i varsin hand och kastar sig också ner mot floden.

Scarlet Spider ser vad som händer. De två för detta demonerna nu änglalika tjejerna dyker glatt ner mot djupet med Nick. Men Nick stretar förgäves för att ta sig ur deras grepp och inte komma in i floden mot intet. Samtidigt hörs ekot av två stora tärningar…



Prolog:
Sacrlet Spider berättar för de andra hur han kommit dit. Att han precis anlänt till Other Side. Då två osynliga krafter skrikit till honom. Ta dig till bron. På något sätt hade han senare blivit förd till bron av två osynliga händer. Där han i precis sista ögonblicket fick se Gwen och Morbror Ben störta mot sin död. Ben och Gwen håller varandra i handen och Stacys och Morbrorn ler.

Prolog 2:
Nick sitter i sin soffa i sin flygande stuga.

”Pinsamt att ni alltid skall rädda mig.”

De båda två tittar på honom och skrattar.

Prolog 3:
Gwen och Scarlet Spider, Ben, beslutar sig att bygga hus nära Nick. De bygger ett alldeles sagolikt hus. Ett sådant hus som man skulle kunna bo i för gott. Skogsdemonerna verkar vara färre, de verkar som de två osynliga i Niclas hus verkar ha skrämt bort dem på ett tag. Dock är Nick och Ben alias Scarlet Spider ute på många äventyr på The Other Side.




Slut på The Other Side-1
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

GWEN: Konstigt slut. Är allt över på The Other Side? Är det verkligen helt över nu?

SKRIVARE: Det finns ett lite manuskript som jag och mina barn har skrivit tillsammans om The Other Side. En barnversion. Den skall jag lägga ut just nu innan 2013 är slut. Därefter lägger jag ut avslutningen på riktiga The Other Side 107 sidor, dessutom har jag en kort, kort, The Other Side+1 som läggs ut innan 12 slaget. Men efter 2013 skall jag börja ett nytt projekt fram till Maj som jag tänkt på ett bra tag.

GWEN: Men söta skrivare tillbaka till The Other Side-1 vad händer med Nick. Vilka är de två osynliga beskyddarna och vad hände egentligen när Nick höll på att falla mot intet. Skall inte Gwen och Nick få till det? Jag tycker om din story. Känner man till karaktärerna kan man njuta av den här berättelsen om man läser allt och då menar jag riktiga The Other Side, The Other Side-1 och för yngre barn förmodligen The Other-Side-barnversion och The Other Side+1

SKRIVARE: Bra. Här kommer sista förklaringen.

Prolog 4 sista i The Other Side-1.

NÄR NICK FALLER MOT INTET NER I FLODEN
Scarlet Spider Ben Reilly skjuter ut sitt nät för att rädda Nick. Ben missar och Nick missar att fånga nätet och halva han är nu under ytan. Då bärs han upp av fyra osynliga händer som bara skrattar. De flyger bort han till hans hus med honom.
Sista kommentaren till dig Gwendoline Stacey från mig skrivare Niclas Larsson.
Angående Nick och Gwen…läs den andra versionen av The Other Side -barnversionen… Puss och kram på dig. Den finns just under denna berättelse. Mitt två sista inlägg efter det innehåller avslutningen av den riktiga The Other Side och The Other Side+1 på engelska.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

THE OTHER SIDE –För yngre barn (4-10 år)
(Den här berättelse har inget med den stora berättelsen "The Other Side" att göra. Skriven under sportlovsvecka 7 2012 av:
Niclas Larsson 37 år, Felicia Larsson 8 år & Jennifer Larsson 6 år. )


Första miniboken
Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 1 av 8


Del 1
Det flygandet huset och den stora Drakhunden


Vi är uppe i himmelriket. Nick lever här och har en stuga som ligger uppe i luften. I hans stuga bor han och hans DRAKHUND Falcon. Falcon är stor som en säng.

Gwen Stacy och hennes två barn, Andy och Felix hamnade plötsligt där i himlen. De vet inte hur de hamnade där. De ser Nicks lilla hus och beger sig dit. När de kommer dit undrar hur de skall kunna ta sig upp och knacka på dörren till huset som verkar sväva i luften. Då öppnar Nick plötsligt dörren från övre våningen där uppe och säger:

-Välkomna.

Han knäpper med fingrarna och plötsligt rullas en klättervägg ner ifrån den övre våningsdörren. Gwen, Cindy och Felix klättrar upp. Plötsligt dyker något stort och läskigt fram bakom Nick. Alla tre chockas och tappar nästan greppet om klätterväggen. Men som tur är visar det sig vara Nicks tamdjur Falcon. Han är snäll och söt. Han slickar både Cindy och Felix i ansiktet. De båda skrattar och blir båda snabbt bästis med Falcon. Nick visar Gwen sin stora, stora tv-skärm. När man tittar in i den kan man se hur hela ”The Other Side”, förhimlen ser ut. Det är spännande tycker alla. Cindy och Felix beger sig ut på en flygtur med Falcon. Falcon är hälften drake och hälften hund. Han kan göra en massa häftig tricks i luften.

De flyger runt och runt. Han tar dem över dalar, berg och ängar. Sen dyker han genom ett stort hål i ett berg. Det blir mörkare och mörkare i grottan. Cindy och Felix blir rädda och drar han i manen. Han följer dem och de flyger hem till Nick igen.

Nick och Gwen myser tillsammans i Nicks stora soffsäng. De ligger och äter vinddruvor när Felix, Cindy och Falcon kommer tillbaka.
Felix, Cindy och Falcon lägger sig bredvid dem. Nick frågar vad de vill ha. Tjejen Cindy vill ha choklad och godis. Plötsligt dyker det upp choklad och godis från en osynlig låda i väggen. Lådan med choklad och godis flyger fram till Cindy. Felix vill ha samma sak och vips öppnar sig en annan låda från en annan del av väggen, fylld med god choklad och godis.

Gwen vill gärna ha en vaniljbanan milkshake. Hon hinner knappt säga något förrän Nick knäpper med fingrarna och utifrån väggen dyker ett fint glas med vaniljchoklad upp.


Första boken Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 2 av 8


Del 2
Bubbelbadet


Nick säger till Gwen och barnen att det börjar bli sent. Gwen och ungarna blir helt enkelt tvungna att sova över. Gwen sover med Nick på övre våningen. Nick har bara en säng. Ungarna sover med Falcon i soffan. De ligger i hans armhålor och somnar sött. På morgonen badar Gwen och Nick i hans bubbelpool som är precis bredvid hans säng. Gwen och Nick kommer ner och säger god morgon till kidsen.



Första boken Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 3 av 8


Del 3
Hästdrakar
na

Cindy och Felix vill ha plättar till frukost. Gwen och Nick gör i ordning plättar med små hjärtan. Glasen och skålarna kommer fram svävande i luften när Nick knäpper med fingrarna. Massa olika glass dyker också upp i luften.

-Jag har något till Er, säger Nick till Felix och Cindy.

Utanför står två jättestora hästdrakar. Cindy och Felix rider iväg med varsin hästdrake och Gwen och Nick rider på Falcon. Sen frågar Gwen hur de har hamnat här i förhimlen, The Other Side. Då svarar Nick att han inte vet. Men nu när ni är här skall vi se till att ha ett riktigt paradis tillsammans säger han till Gwen.



Första boken- Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 4 av 8



Del 4
Det stora ägget


Cindy och Felix rider i racerfart med sina drakhästar. Gwen och Nick hinner inte med och skrattar åt barnen. Cindy trillar ner från drakhästen. Gwen får panik. Som tur landar Gwen i en stor grop. Där finner hon ett ägg. Det är ett jättestort ägg. Ägget knäcks lite…




Första boken Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 5 av 8


Del 5
Den lilla , lilla drakdinosaurien


Ut från ägget kommer det ut två små ben och sen en lång hals och ett stort huvud. Det visar sig vara en liten drakdinosaurie. Cindy blir livrädd med den lilla varelsen tittar upp mot Cindy och tror att Cindy är hans mamma. Han kryper och lägger sig i Cindys knä och myser lite. Gwen och Nick landar i gropen med Falcon och Felix landar också med sin drakhäst. De skrattar och ler åt den lilla draken. Falcon tittar extra mycket på den lilla varelsen. Han har nog aldrig förr sett något så gulligt. Drakdinosaurien påminner lite, lite om en mindre variant av Falcon. Nick tittar sig runt efter drakdinosauriens mamma. Det finns ingen i närheten.

-Vad skall vi göra med den lilla stackarn?”, undrar Gwen.

-Vi hjälper den lilla valpen säger Cindy kärleksfullt. Den lilla krabaten har somnat i Cindys famn.




Första boken Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 6 av 8


Del 6
Drakis


-Han måste ju få sova han är ju så liten, säger Cindy och klappar lillen gott.

-Jag tycker han skall ha ett smeknamn, säger Felix.

-Hm, tänker de allihopa.

-Pussgurka, säger Gwen.

-Lillen, säger Cindy.

-Munter, säger Felix.

Nick tänker noggrant:

-Vad säger ni om Drakis?

-Ja, ja, säger de alla i kör.

Cindy låter Drakis fortsätta sova i hennes famn och sätter sig nu försiktigt på Falcons rygg. Det är lättare att sitta på Falcons rygg än drakhästen hon just fått. Gwen och Nick tar den andra drakhästen.

Nu flyger de iväg för att finna Drakis mamma. Felix flyger först, Gwen & Nick efter och sist Falcon som flyger lugnt med Drakis och Cindy.

-Jag vill behålla honom, skriker Cindy till de andra.

-Hm..svarar Gwen.
-Vi måste hitta hennes mamma. Du får njuta av honom den tiden du har henne, fortsätter hon.

Plötsligt dyker en läskig varelse upp framför dem i luften. Gwen skriker till och blir livrädd. Cindy och Felix blir så rädda att de inte vet var de skall ta vägen men de gömmer sig bakom Nick.




Första boken Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 7 av 8



Del 7
De själslösa varelserna


-Den där draken tillhör oss säger ledaren av de själslösa varelserna. Nick skrattar lite.

-Han ser inte som Eran, svarar han.

De fyra varelserna viskar till varandra. ’Vi måste ha draken, han har magiska krafter. Vi behöver honom. Vi måste lura dem att ge oss draken eller så måste vi ta draken ifrån dem.´

En av varelserna den snabbaste av dem flyger osannolikt fort fram mot Cindy och Falcon och hinner ta lilla Drakis. Cindy blir helt förtvivlad. Ingen hinner reagera.

Då dyker något stort fasanfullt upp från ovan. Det är en stor drakdinosaurie. Hon ryter något fasansfullt och puttar kraftfullt undan den numera lilla varelsen som har tagit Drakis. Hon får tag på sin son. Varelserna blir livrädda för henne och flyr.

Drakis mamma vänder sig mot sina nya vänner. Hon ler ett stort drakdinosaurie leende. Hon kan ju inte prata eller?






Första boken Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn
Del 8 av 8



Del 8 Sista delen

Den stora drakdinosaurien ler ännu en gång. De andra förstår att hon är tacksam. Om ni trodde att Falcon är stor så skall ni veta att Drakis mamma är 4ggr så stor. Hon svänger runt med svansen så att alla 8 landar på hennes rygg. Sen flyger hon raka vägen till Nicks hus.

Hon landar på Nicks hus. Man kan undra hur Drakdinosaurien hittar Nicks hus. Men tydligen är det så att allla på The Other Side hittar Nicks hus, alla känner Nick.

Sen dyker det upp en till stor skepnad på himlen. Det visar sig vara Drakis pappa. Drakis ligger fortfarande i Cindys famn ihopkurad. Det verkar som han inte vill lämna Cindys famn. På något sätt ser Drakis mamma och pappa detta. De två stora drakdinosaurierna flyger iväg. Det är svårt att förstå detta om man inte är en drakdinosaurie själv, men Drakis mamma och pappa förstår antagligen att Cindy är den bästa och kanske den enda mamman för Drakis. Drakis har därmed en ny mamma.

Gwen ler mot Nick. Hon frågar:

-Får vi stanna hos dig och Falcon i ett tag ?

-Så klart ni får söta du svarar Nick. Falcon skäller högt ut sin glädje.


SLUT!!!!!


Ps. Missa inte minibok 2.
Drakis dop.









THE OTHER SIDE –För yngre barn


Andra miniboken
Förhimlen- Gwen Stacy för yngre barn


Drakis Dop
Del 1 av 1



Cindy vaknade upp tidigt på morgonen. Hon hade ett rum tillsammans med Felix, Falcon och lilla Drakis. Drakis sov på stora Falcon på golvet.

Idag var det Drakis dopdag. Alla var förväntansfulla. Nick och Gwen sov i ett stort sovrum nedanför Cindy, Felix, Drakis och Falcons rum. Cindy gick ner till Gwen och frågade om de två var kära. De svarade aldrig på detta med Cindy var väldigt nyfiken på detta. Nu hade alla bott tillsammans i 3 månader. De var en mysig och stor familj. Denna dag drog de allihopa iväg till den stora Drakkyrkan. De satte sig allihopa på Falcons stora, stora rygg. Lilla Drakis satte sig på hans nos. Felix hade gjort en krona till Drakis den hade bar han stolt på sitt huvud.

Falcon flög jättesnabbt idag så Drakis skulle må extra gott. De landade på Drakkyrkan. Drakkyrkan hade en stor kyrkgård. Där var bara drakar och drakdinosaurier begravda.

-Oj, ropar Gwen.

Plötsligt hoppar det upp något från ur en grav. Det är ett stort spöke som ser ut som en drake. Den är nästan osynlig man ser den bara lite grann.

-Jag skall ta den där lilla draken, säger spöket läskigt.

Drakspöket tar Drakis och flyger snabbt iväg till en mörk grotta. Drakis vill inte vara där så han biter honom i benet. Drakspöket känner ingenting men blir ändå ledsen. Han vill att Drakis skall älska honom för han hade ingen bebisdrake när han levde. Han berättar detta för Drakis.

Drakis tycker då bättre om Spökdraken och tröstar honom.
-Du får bli min Gudfar, säger han.
Spökdraken börjar gråta. Det är glädjetårar. Tillsammans flyger de tillbaka till Drakkyrkan och Drakis får ett finfint Dop.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

Hej serieforum och alla här!

Här kommer mitt näst sista inlägg med The Other Side. Det är avlustningen på den stora berättelsen The Other Side. Vill man följa hela serien måste man börja läsa första inlägget på denna tråd. Hela berättelsen är på 107 sidor och den kommer jag publicera till mig själv. Alltid gott att ha en egen liten bok med sina mest älskade karaktärer. Jag börjar med kapitel fyra del 2 så man får lite repetitons läsning. Gott Nytt till alla här. Trodde aldrig jag skulle bli klar :-)


FLYING COMRADES
Chapter 4
2 of 4



All the frontliners look so relieved. Gwen looks a bit embarrassed. They see hundreds of flying creatures coming closer and closer towards them. They look like birds but they come closer one can see their human-like features.

“You made it time, Warren bows gently to the supposedly the Master of the bird-people.

He is wearing a crown.

"My pleasure my pleasure, our force field have not yet been passed. We believe and tend to think that no force on The Other Side or on any side (he laughs) can overcome our force-field. But however, there is a major strong Evil force close to us. And we dare not go outside our force-field. This is the first time we have moved the force-field. But we had to save you, we know you are the ones who can save The Other Side from total destruction”.

"Perhaps not me (Warren smiles) but I have brought few comrades with me who are mighty as hell. We call ourselves The Frontliners. He then introduces them all.

“You guys must be hungry”, says the Bird-people’s Leader “and dear, dear how is she”? He looks down on Elektra.

They are all on the ground now, The Sentinels are laying on the ground and all of the Frontliners face their new comrades. Nick Fury carries Elektra:

“She is unconscious, but I think she will be fine”, Fury answers.

And he continues: “Yes we are all hungry”.

Gwen walk beside Reilly & Parker on their way to The Flying Ones Home. She takes her arm and wings around them:

“Guys you are amazing. How could you fix these Sentinels so fast. I love the wings looks like mine, don’t you think?

Peter and Ben start talking at the same time and say at the same time:
“You start”. Parker gives in. Ben says:

“We want them to look like your wings and the net around them symbolize Spider-Womans wings and Angels wings look similar as well, don’t you think? And yes your Sentinel has major sais like Elektra’s. Watch out when we use them”.

Gwen smiles, you guys are so totally cute. She gives both of them a kiss each. Both the Spiders become red in their face. Warren and Captain Stacy walk in the front together with The Flying One’s Leader. His name is "Leader" simply.

While all the frontliners were relaxing and enyoying themselves with the Flying Ones the giant and dark Superman was deep in thought.
'They escaped', he thought. The evil God was indeed irritated. Then out of his mind flew pictures of his enemies. They were all there flying around like small bubbles.

The 8 Frontliners
1. Spider-Man
2. Scarlet Spider
3. Nick Fury
4. Nick
5. Angel
6. Spider-Woman
7. Gwen Stacy
8. Elektra
+ 3 more
9. Captain Stacy
10. Warren
11. Falcon the tame beast.

They are twelve now, interesting the Evil Man contemplated. I will crush them one by one. Who will be my first victim? He was rolling the dice. There was only one dice now, the dice had 12 sides, each side contained a hero. Oh, let the dice decide who will be the next to die. Then he started laughing, he laughed and laughed. A very scary laugh reallly. If you would hear it would sound like your worse nightmare. He then decided to throw the dice. It bounced and bounced around the rough surface in the big, big tower.

"What's the nasty noice", Peter whispered into Gwen's ear.

He was very close to her now. She liked his smell very much, almost too much. Peter I don't know she almost started crying. I have never heard anything so terrible before, her wings were shaking in a very human way. All the others were all in shock they were all sitting around the mighty table with all the food around them. Being dead in the land of the dead, not being dead being on the other side was nothing like this. The Flying One's Leader stood up. He looked very serious now.

"Dear family, dear friends, dear new friends. Something terrible is about to happen. The Creature (that's what they called the Evil Superman) has yet again thrown the dice. Then many of the women started screaming in pain and agony. Tears came down their cheeks. Not again, not again they all screamed.

Then Elektra is lifted up by what seems to be an enormous invisible hand and she is crushed. It's like she is in a bubble and seconds later there is nothing left of her but millions of small pieces of her spread everywhere.

Noone says a word. Then they all hear His voice.

"That was the first one more to come".


One older woman stands up and says:

"he can't continue now it will take a couple of days."

All the frontliners run around in cirlces trying to pick up what's left of Elektra, all the pieces. Fury finds the bandage, whole and keeps it in his pocket. He will never get away with this, he will never get away, he whispers.

Noone says a word. The party goes dead quiet and the former paradise turns into a complete hell. All the people are shaking, and shaking. There are no words to describe the situation. I guess all of them who are there can't grasp what has happened and they act like it has never happen. But their bodies shake and the feeling of absolute nothingness is overwhelming them.


Far, far away in another dimension, place, or if you like somewhere else Elektra wakes up. I don't know if you could call her or it Elektra but what is left of her, probably her soul if you so like. She is totally terrified. She has seen her body turn into a million pieces and also felt her body turn into small, small pieces. A calm, calm voice pat her gently on her shoulder:

"There is nothing you can co, nothing you can do".



TWO DAYS LATER IN THE FLYING ONES' CAMP

There is not much time bury her now, the older and wise woman says in a stressed voice. The Leader nods quickly. Spider-Man, Scarlet Spider, Nick Fury and Nick all carry the coffin.

“What a joke”, says Ben to the 3 others, “bury someone in the land of the dead”.

“It is not a laughing matter”, says Fury. "I loved her".

“How can you die here?”, Ben continues. “I don't understand. What happens to you after this?”

“How the hell do we get back”, Parker says in a sad voice.

“Guys we should show some respect to Elektra, I don't know how we are going to survive without her and man I miss this woman”, says Nick.

“We all do”, the other 3 say at the same time. “We all do”.

The now 7 frontliners were tighter now, they had a strong bound and one could think they had been a tight team for a long, long time.





NEAR THE END
Chapter 4
3 of 4


“These 7 main characters, heroes, “Front liners”, are left “On the Other Side”:

-1.Gwen Stacy with wings
-2.Ben Reilly, Scarlet Spider
-3.Peter Parker, Spider-Man
-4.Nick Fury
-5. Spider-Woman
-6. Nick
-7. Angel.

Elektra is dead for the second time. There is a funeral on The Flying One’s camp.



“How was she, Elektra, Nick Fury?”, Scarlet Spider asks Fury. You knew her quite well, didn’t you?”.

“It is a good question a very good question kid. She kept on talking about that Daredevil character, who appeared in her dreams, telling her to go back to somewhere, some distant place. I told her to shut up. I wanted to be with her, you know. I don’t know who that Daredevil character is strangely enough. But somehow I got a blur memory of him, in the back of my head. Anyway, I didn’t want to hear about him and this “other place” and I told her to shut up about it. She seemed to understand me that Elektra girl, I don’t know how she did. Noone ever understands me Ben, I don’t know why she had to die. She was damaged and fragile for sure. The way she kept on killing her enemies so easily and also effectively. You should have seen her fight off these climbers on the cliff.” (Readers: read chapter 1 part 3 of 4 Elektra and Nick Fury) It was something extra Ben, something extra.”

For a while Nick Fury looked very, very young when he talked about the “dead-dead” (?) Elektra. Fury continues:

“She was a very special and delicate woman Ben, very delicate. She got me going like no other woman before. Many people probably saw her as a superficial girl, lady call her what you like. But I see her as a princess and a TRUE heroine. We can’t survive without her. And to be honest with you Ben Reilly, I try not to care too much about people. If you care to much you will get hurt. You know what I mean Reilly.”
Ben looks down a bit, but he seems to understand Nick Fury’s point of view.

Fury continues:
“Anyway Ben, I have lost a lot of comrades before in wars.”

“What the heck are you talking about”, Ben shakes his head. You haven’t lost anyone except from Elektra, have you”.

Nick Fury looks at Ben Reilly:
“Yep you are right. No you are not. That, at least that memory, is clear for me now. I have lost comrades in Wars when I wasn’t here. I am sick of not having any memory from when I landed in your kitchen. (See the very first page The Other Side 1) Where was I Ben”.

Ben looks at him: “You were talking about Elektra and about caring”, Ben helps him out.

“Fuck, fuck, Nick Fury the hard soldier starts crying for the first time (?) and he rests his head on Ben’s shoulder. Ben pats him on his head. Ben seems to say it is ok mate, it is ok. We all miss her.

Ben ask Fury kindly: “You really loved her, didn’t you Fury?”.

Fury: “I sure did kid, I sure did”.

Peter Parker, alias Spider-Man, joins the conversation and asks out loud to the whole group especially to Nick:

“What happens when you die , when you are already dead?”

“Elektra knows stunts, doesn’t she?”, Gwen Stacy answers them all.

“She will come back, Spider-Woman”, says confidently.

“But she turned to dust, we saw it for ourselves”, Nick Fury says sadly and seriously.

Angel and Nick look at each other. Nick whispers to her:

“You were dead for me for years Angel.”

Angel: “But now I am here sweetie”.

Gwen walks up to Nick and takes him in his arm pretty roughly. Her wings look nice in the wind. Angel’s and Gwen’s wings match pretty well. Gwen talks:

“What is happening here? You didn’t tell me about all this?“
“Gwen I have told you a lot of things, don’t you remember the first time you came to my flying house?”

Scarlet Spider alias Ben Reilly and Angel talk with each other:
“These two know each other pretty well, hey? Angel looks at Ben.

“They sure do Angel, they sure do. Sometimes I see them as siblings, sometimes like something else…. I like Nick so much though, he is like my brother. I adore him Angel, simply adore him.”

Nick looks at Angel from quite a distance. Angel smiles, a wonderful smile, she looks very South-American full of life.

“You are sweet Ben, I am sure Nick Adores you too”, Angel smiles again.

“Angel what are you going to do now, you and Nick, when you have found each other again? Nick was so lost without you. Sure he was happy when we had our adventures with Gwen... But something was missing. Now he seems whole again. You fulfill him angel you sure do. You are for him like Gwen is for me. But somehow Gwen has changed after this adventure. I am not sure where I have her anymore. She doesn’t kiss me as passionately as before”, Ben whispers to to Angel now.

Angel gets a bit shy at first when Ben is so close to her and so open with her.

“But Ben Elektra is dead-dead now. Maybe love is secondary now”, Angel looks away she doesn’t seem to want to continue the discussion.

Nick speaks to them all now:

“As you probably heard from the camp here we have got about 2 days to go before the Mad Man crushes another 3 of us. According to the flying ones and to the myth of the dice, correct me if I am wrong Leader. He terminates one person first then 3 more in about 2 days and then another 5 sometime later. He wants to wipe out all the Frontliners in order to make sure The Other Side stays his. The only chance for us now is to surprise him. I say we attack him with all the power we got. If we are going down one by one I would rather we go down as a whole group. What do you say Frontliners and the rest of the camp? Are you up for the fight of your life? Are you with us? We all heard screams and desperate agony when he stroke last, when poor and heroic Elektra was crushed by his power.

1. Elektra may have been the very strongest of us. But we can let her death be in vain. And we have a whole paradise world to save.”
The whole camp are standing up now. The Frontliners are the closest one to
2. Nick:
2. Angel stands next to him holding his hand hard, very hard but lovingly.
3. Fury is alone now. More alone than EVER. He is sad but very determined. He holds his fingers close and tight to his triggers. His weapon look mighty big in his hands.
4. Gwen stands in the middle between Ben and Parker.
5. Ben holds Gwen’s hand but she lets go of it. She doesn’t squeeze back.
6. Parker sees images of Elektra’s death. He see her as MJ. His heart almost bounces up and down. Then the image disappears and he is back on The Other Side without any memory of what the image reminded him of.
7. Spider-Woman just looks worried. She has taken two of the
8, 9. Sentinels here and she is holding their big, big hands and led them here.
10, 11, 12. Warren, Cap. Stacy, Falcon and the last Sentinel are also gathered there.

Warren speaks to everyone:
“My tame Demon has now created hundreds of new allies and him and they are on their way here now.”

The Flying One’s Leader speak:

“We are with you King Nick all of us”.

“He, he, “King Nick”, Nick laughs.

He continues: “Ok then for this last and final battle I will be your King. But the way I see it, you are all greater Kings than me I am just a simple ‘helper’, a simple ‘messenger’ ”:

“Now we will battle Champs and Frontliners.” Nick sounds corny but in a time a War one follows his voice.

There are about 300 fighters now.
100 tame Demons,
around 180 Flying ones
and the small but strong Frontliners’s group.
When they have all prepared for the Final Battle Nick looks at the Flying One’s Leader and talks to him quietly:

“How far can you stretch the force-field? How many are we up against? Can he throw the dice sooner? Is this plan stupid?”

“Nick for God’s sake don’t make me question you. You are leading us. I trust you”, the Leader looks concerned.

Nick:
“I know this was going to happen. I have dreamed of it for years. But in my vision I foresaw Elektra climb high. I foresaw all of us kicking ass with Sentinels, Climbers, Demons and perhaps an Evil dude. But not a guy throwing dice and killing us with it. Have we got a soucerer in our team?”

Captain Stacy breaks into the conversation and address him:
“ No there is no such thing a sourcerer here on The Other Side, you know that. The only I know of is Doctor Strange and he is not here now is he? But you have magical powers use them.”

Gwen Stacy looks at him:
“Dad???”, she is confused.

“The only magical power I have against this evil man is to surprise him. We will attack him and it will not be a planned attack, Nick responds a bit lame"

He continues now with a sharp voice:
“Leader drop the force field we have no time to lose now.”

The whole force field is dropped. There can be seen no climbers, no demons, no Sentinels or The Evil One. The 300 of them are situated on a very high plateau was seems to be a small, small Island far, far away from everywhere.

“What, I expected to battle an immediate attack”, Nick looks at the leader.

“I know Nick but I am not that stupid”, the Leader explains.

He continues:
“I thought you knew I can move my place anywhere I like. We may not have a force field but I doubt the enemies will spot us from here.”




The Evil Superman look-a-like drinks in his big, big chair and talk to himself cheeringly:

“That was a sweet, sweet kill that Elektra girl. I have had some minor nightmares of her and her pathetic 7 Frontliners and her climbing something and destroying my Empire. What a joke. This little, little enemy hasn’t got a chance. Even though the dice may not work in a couple of days, more exactly 44 hours I may throw them it now anyway.”

He is drunk and bored now and he drinks heavy liquid. Stronger then what exists on earth, 180% spirits in it. But he is a big fellow he only gets a bit tipsy.

“What was that?”, the Evil Man raised his voice.

“Well, well in order to make it a bit interesting I may add a few players to the game. This will be such an easy battle. I expected more from Nick, he, he and his soldiers, he, he. What haven’t I taken him out before? Nick the “Gate-keeper” what a joke. Good bye little Nick, good bye very, very soon. I will be the gate-keeper here. (Read more about Nick’s role as a gate-keeper in The Other Side-1) I will be the one who rules every damn living, dead, or undead around here. This is no fucking paradise, bloody losers. He finishes the whole bottle and starts a new one. We I have got ridden all these minor obstructions here on “The Other Side” I will focus and earth. There must be away to get there. Maybe I shouldn’t have killed off that Elektra girl, I have heard rumours that she has been here and then gone back there. But the dice is something I can’t control over. The dice is my most effective killing tool. I am the only one who can use them. The most delightful thing about them is that decide which players who will be on the dice. Then my sweet, adorable and precious dice take care of the rest. Sweet.” He drinks a fair bit more.

"What if I should add myself to the game? What are the chances that the dice will pick me? And if it picks me I won’t die. But it will be quite enjoyable, won’t it? I need excitement in my sometimes humdrum existence. And furthermore I think I will add three more players and also my stupid fucked up ex-wife. (Apparently the God of Evil has an ex-wife….what will happen next…)

“What was that is someone making fun of me? Sometimes I hear voices in the back of my head commenting about me…son of bitch…”

He counts the dice and laughs hard as ever, an evil bloody laugh. The 40 Sentinels next to him in the big hall look quite enchanted by the game.

“Ok guys, he seems to address the 40 Sentinels and the limps of Juggernaut. I will pick 3 to kill first all according to the myths of the dice. As if I give a shit about the M Y T H S. Bullshit. But ok I will follow the rules of this dice-game. After the 3 new deaths we will see what happens. Indeed this will be fun, I can’t wait.”

“NO, NO, NO screams his ex-wife from a little, little cage in the back of the big, big hall.

“What honey?”

“Kill me first Lord I beg you, I beg you”, a few tears fall down from her cheek.

He walks or actually jumps up to her. He is fast this big guy. He spats her in her cute and gorgeous face. She has long, long black hair. She looks a bit like Juilet in “Romeo and Juliet” but she is thin, so very thin and naked and totally, totally miserable. He kicks the cage hard. The cage and his ex bounce off several of feet. His ex makes sure to bounce hard with her face and head first on the solid ground. Her attempts are in vain as always. He controls her by just holding up his hand just before she touches the ground. He teases her and let her think she will die many times by just letting her touch her forehead on the ground. She gives her major pain and major ache but of course he wouldn’t let her die. She can’t cry she can’t scream in agony. He keeps her quite by putting his fingers together. She is locked in this crazy reality for good without being able to go anywhere.

“Lily sweet dear little gorgeous and adorable little Lily you know you can’t hurt yourself the mad man laughs. Even during the nights I hear you I can hear anything. I even hear the writer, who is writing this now and the readers who will read this in the future. You AND THEY think somehow I don’t understand their wish or hope that I can cease to exist. It is impossible I can hunt you and them in their nightmares anytime I feel like it and I can also see AND HEAR every damn thing you do sweet ex and there is no chance you can get rid of me EVER, do you hear EVER.
He looks down on the dice: “Ok here we go. Numero ono”.

First he can’t read what is says but the dice turn into a clear, clear picture of the fierce, wild and cute tame-beast

1. Falcon. Falcon he, he, he he cracks up laughing.

“Soon, good bye little dog doggie, 40 hours to go to you meet your little death you little monster", he enjoys the show the Evil One.
"Next numero dos."

2. "Warren-Hmm, good stuff."

"Ok the final one interesting. Lily prays for the first time. She has never believed in good God since he abandoned her on the island. (Read Lily & God 1-2)But now she prays loudly:

“God take him, let him have your mercy and then let the Frontliners and their army save me.”

The Evil Superman and Evil ex-husband looks at her and seems slightly amuzed.

"Did you really think I would let the “dice-man” decide my destiny? Firstly, I am not in the game. Then he realized to his own fear that he was and he couldn’t change that now. He looked at his former sweetie. And then he counts the dice: “1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20. There is one out 20 risk or chance that I will die, and one out of 20 that you will die. Interesting do you wish me to die first or do you rather go first? If I die you will rotten in your cell anyhow. The Sentinels are controlled by me and the other demons now as well. We are probably around 300 plus your little demon’s friends, Evil friends."

“ ‘Evil’ Lily stared at him?
“They are not Evil at all. Don’t you remember when we met?” (This story can be read in “The Evil and Lily part 1)
Lily looks glad for the first time ever.

The evil former husband loves her but inside he screams to take her heart out. He looks at the dice and throws and the dice picks one more.

3. Scarlet Spider

"WOW interesting indeed." Lily’s face cannot be interpreted.





300-Frontliners/Flying Ones +Friendly Demons
“The view is breathtaking out here Ben”, Gwen talks to him.

They are standing in the water looking out and admiring the great view. They are far away from the Evil one. Even the Sentinels can’t spot them here out in nowhere on “The Other Side”.

“Yes sweetie it truly is. Is there something you like to tell me?”

He kisses her cheek. She looks at him:

“Ben I don’t want it to be you or me anymore”.
Ben looks at her he doesn’t know what to say. He just walks straight out into the water. Gwen runs and actually flies to stop him. Ben turns around and nails her with his web to a mountain wall next to the beach. She can’t move even though she tries her hardest.

“Sweetie, dear, dear Sweetie I can’t live without you. I know or think I am dead here on “The Other Side” but I heard one can move on".

When I got here Nick told us 98% actually moves on immediately when they get here, do you remember? (Readers read “The Other Side -1) But he said I had a mission here that’s why he let me stay. We are 300 Gwen if I “miss out” on the great battle, who cares?”

Then he walks straight through the water slowly. He will come back thinks Gwen. He has done this so many times before when they have been arguing. Everything will be ok. This is not the first time she has had a tantrum. Paradise is easy but it does have some drama now and then. Gwen enjoys drama since she knows it will be ok. She lets him walk or she has to because she can’t move. But she is not really worried. Gwen observes him like she has many times. He goes deeper and deeper into the ocean. The difference with this time compared to other times is that this time he has actually nailed her to the wall. This is not common not uncommon either. But this is a mountain wall not a… hmm wall. But she isn’t worried at all. They have played this game so many times. I bet he played it when he met Spider-Woman Gwen thinks and smiles. He has enormous lungs Gwen knows. He can stay underwater for ages. Ben goes EVEN deeper and deeper into the ocean and now she cannot see him at all. She laughs:

“You are so funny Ben”, she SCEAMS out loud.

But after 20 minutes Gwen actually begins to worry. His record is 15 minutes without air. 20 minutes without air is a long time. Great she thinks he has beaten his record.

“Ben sweet, cute Ben you broke the record congratulations. Can you please get up now and untie me the tide is coming closer and you know I haven’t got lungs like you”, she screams out now.

She isn’t really desperate but she is starting to get slightly, slightly worried. She gets hold of her thread around her neck. She got to rip off her clothes in order to reach it. The thread has just a bit, a bit of magic left in it. She sees Spidey-Parker, Spider-Woman, Nick, Nick Fury and Angel and they are sleeping. She cannot see Elektra or Ben. Now the panic is gripping hold of her. The water is close to her now and in a few seconds she will be underneath the surface of the water. Before the water goes over her head she sees a “big face” up in the clouds. It belongs to Doctor Strange. She has seen him somewhere before, she knows he can travel through different worlds.

“Save her”, Doctor Strange commands Dead-Girl.

Dead-Girl flies down to Gwen and loses her web and then she and the Doctor disappear. The now almost naked Gwen flies up through the water just in time before the water crushes in over the mountain wall.

“Not my time…not my time”, she screams out in agony.

She is in shock and she starts crawling on the beach towards their camp which she has partly built with help of her stone powers.


At the same time Parker wakes up in the camp.

“Where are Gwen and Reilly”, he asks caringly.

No one knows where they are.

“I will go and find the love birds”, Parker continues.

He walks out from the stone cottage and on instinct he walks to the beach.

“Where else would a romantic couple go”, he says to himself.

Then he sees Gwen on the ground she is laying in the high grass just close to the sand. She looks absolutely devastated and she looks shocked and if one saw then you think someone had just died.

“Not Reilly, not Ben my brother”, screams Parker. He continues:
“Two days haven’t passed yet we have another 30 hours.”

“It wasn’t the Evil one’s fault this time Peter. Sometimes love eats you alive”, Gwen sobs.

“But I am sure he will turn up soon, he is just joking isn’t he Peter?”. But I don’t find his joke funny anymore. He has never teased me this bad before. And I almost died if it hadn’t been for Strange and his weird and dead looking girl companion.”

“It is ok Gwen, Ben will turn up, Peter tries to relax her.

“Ben come here now it IS NOT FUN anymore.”

Peter and Gwen look at each other. They are both start crying.
“God, why God is this happening again?” First I lost my “brother Ben Reilly, alias Scarlet Spider in real life and now he seems to be dead AGAIN.

“What did you just say Peter honey?”

Then Gwen and Peter’s memory disappear and they are back at this reality again. Ben is most likely gone for good and they are both crying.

Peter again now: “Can I save him?”

“Not even you can do that Peter”,she looks out to the ocean.

“How long time ago?”

“3 hours”

“Should we try to find the body”, says Peter. He is scared and terrified now. He does not want to find his dead friend’s body.

“Yes sure”.

She hugs him. She wants to tell him the truth. She wants to tell him about the discussion he had with Ben before he walked off but Ben’s dead image haunts her so she is quite.

They walk around and look for hours without any result. Then they go and get the rest of the camp. All of them search now. They look all over the water. They only have 30 hours until the next death so they do this quickly.

“NOOO, screams Fury."

He holds up Ben’s dead body. The corpse of Reilly looks ok. It hasn’t vanished, it is there.

They all bury him.
There are now 6 Frontliners left:
1. Nick
2. Angel
3. Gwen
4. Peter Parker alias Spider-Man
5. Spider-Woman
6. Nick Fury

Captain Stacy stands closest to the grave.
“I will make sure the Evil doesn’t get him”. He then lights the torch and soon there is only ashes of our DEAR FRONTLINER AND FRIEND BEN REILLY, ALIAS SCARLET SPIDER.


24 HOURS TO GO TO THE EVIL STRIKE AGAIN.

Don’t miss the last episode and part of “The Other Side”. There are now 6 Frontliners left we will see what will happen…








THE VERY END OF THE OTHER SIDE
Chapter 4
4 of 4


All the heroes haven’t got time and strength to mourn Ben since they now that their own fate will be decide very shortly. Parker is about to ask Gwen what really happened but he decides not to instead he focuses on his last battle.

There are all gathered all 300 close to the end of the Island close to the beach. The Leader speaks silently to Nick;

“What’s you plan Nick?”

“Dear friend we only got 24 hours now we have to strike we can’t wait any longer. We have already lost two heroes.”

Nick has never been a leader for so many before. Sure he has lead 20-30 guys in battle before against fairly easy opponents. Now he most likely faces his and everyone else’s death and they are 300. But he knows this is the only chance. Rather die in a fight then die by a dice. He continues talking to the leader:

“We will split in 3 groups:

The Flying One’s will attack from the sky, he, he of course.
The friendly Demons will attack from the sea.
The 6 Frontliners will attack from land and we will take the 3 Sentinels. “

He continues:

“Our demons have very rapidly built fast and well built kayak-canoes. They take them and they take the channel all the way through Sentinel city. Captain Stacy will be in charge of them.”

“Sounds good”, answers the Flying One’s Leader quietly.

No one of the comrades is in a good mood. They have lost dear Elektra and dear Ben who were both GREAT WARRIORS and they now know for certain that they will also die soon in the last battle. But somehow they will fight all the way into their deaths.

“What do we do when we get there”, the Flying One now asks Nick.

Everyone can now hear them now:

“We will kill everyone, absolutely everyone who stands in our way, without any hesitation at all and comrades we will do it fast. Kill them with your bare hands, do whatever it takes you. We have less than 24 hours now”, says Nick powerfully.

“What if the Evil will see and hear us?”

“We have to do this fast and in silence”



21 HOURS TO GO/ 2 HOURS BEFORE THE ATTACK

“Who gives a crap about this battle”, says Spider-Woman to the rest of the 5 Frontliners.

Fury look at her:

“I do. I do this to honor Ben and Elektra. Spider-Woman how do you think Elektra would have acted if she was in your situation? I want to go home as well.”

Spidey-Woman almost laughs, and then she laughs again. Not a real laugh just a laugh to show the others that she has more or less already given up. She continues:

“Fury, Fury, Fury…”

Gwen interrupts her:

“Don’t act like that”. Gwen starts beating Spider-Woman in the chest. “We can’t give up, do you hear me we can’t give up”.

“Gwen, Gwen”, Spider-Woman hugs her.

“Time to get going girls”, Parker sounds determined.


20 HOURS TO GO/ 1 HOUR BEFORE THEIR ATTACK

Warren takes off with Falcon and 10 friendly demons to try to spot where the enemies are.


20 MINUTES TO THEIR ATTACK

One friendly demon comes back and he tells the others where the enemies are. All the other wonder where the others are. He answers:

“They got killed. The Sentinel killed them. Our beast Falcon almost finished them off but two other Sentinels turned up and killed them all quickly. I burned all their bodies when they took off.”

“How did you survive?” Nick looks suspiciously at him.

“I just did.”

The six members and Captain Stacy all cry but they do it quickly. No time to mourn now.


3 MINUTES TO ATTACK

“Good bye, good bye dad”, says Gwen and kisses her dad on his forehead. Captain Stacy controls all the friendly Demons now. He sits in the last kayak/canoe.

TAKE OFF

“Bye, bye Gwen”, Cap screams out. Gwen now flies close to him and kiss him again on his forehead.

“Don’t worry Gwen, dear sweetie. We have lived a long and good time on earth and we have also lived a long and good life here on “The Other Side”. We are also very well camouflaged. If I never see you again sweetie, remember one thing. Always do your best love you always.”

Gwen cries.

Parker takes her hand in hand to their canoe/kayak. They take off in an incredible speed even though they carry three Sentinels behind them.
Nick sits first
Angel second
Spider-Woman third
Nick Fury fourth
Parker fifth
Gwen last
After a fair bit of paddling :

“Why attack so late”, Fury demands to know the answer.

He is very curious because he knows it will just be a matter of time before The Evil One will strike again with his damn dice and then another three of them will vanish and die.

“Do you really think he will expect us to attack while he is throwing the dice?” Nick answers.

He continues:

“According to the friendly Demon who followed Warren one of us will die first soon and then 2 more just after but after that it will take 3 more hours. That’s when we have our chance.”

“Ok”, Fury understands.


CAPTAIN STACY AND HIS DEMONS
They go really fast with the canoes now. Fast and smooth. One could hardly see them. The Friendly Demons and Captain Stacy have now reached the land. They are now heading on a channel towards Sentinel City. They are well camouflaged and they all look like Evil Demons. Noone suspects anything. Cap. looks like the Leader of the Demons himself. Only The Demon King/Leader would be able to spot him now….

There are many canoe/kayaks in the water. They have 5 canoe/kayaks 20 friendly demons in each. Cap is still in the last one…

Strange I am all alone Captain Stacy is thinking.




20 MINUTES TO GO BEFORE THE DICE WILL CARRY OUT ITS FIRST VICTIM

“Paddle harder”, screams Captain Stacy to his team.



THE FLYING ONES IN THE AIR
The Flying One’s Leader and the rest fly harder than they have ever done before. They were all flying really, really close so they all looked like a big Demon bird. Therefore no one could spot them yet.


10 SECONDS TO GO

“Speed up comrades, speed up”, the look-a-like demon bird looked mighty up there on the sky.

The Leader of the Flying One thinks for himself. I am still alive poor the rest of the 6…..

1. Nick Fury
2. Nick
3. Spider-Woman
4. Parker
5. Angel
6. Gwen

All these six heroes reach the land. They are still alive.

“How come we are still alive?” whispers Gwen.

“I guess Cap or The Flying One is dead now. According to the friendly Demon one of us will die now”, Nick answers.

’Focus, focus’, Gwen hear Elektra’s voice in the back of her head and she repeats out loud now:

“FOCUS”


Fury look at her in shock. They all grab the Sentinels and lift them up on land. Parker looks at all of them:

“Stuff two of them, we should only use one.”

“But we have dragged them with us for so long”, wonders Nick.

“Trust me on this Nick, trust me”.

The other four nod in approval. Before they have time to do anything Nick gets shot by a Sentinel in his back. The fire-power bounces off him quite quickly. Thanks Reilly for the extra suit, he thinks.

Spidey quickly climbs up on the Sentinel’s foot and attack him with full speed with his now dangerous web. Gwen, Spider-Woman and Angel attack from the air. Nick attacks from behind and Fury attacks from the ground with his guns. Their combined force make the Sentinel fall straight to the ground. Then Gwen quickly turns him into stone. Then they all climb into their Sentinel.

“I have fixed him”, says Peter. “This is to honor Reilly”, he continues. He shows the others all the controls. There are 8 controls with all their combined strengths.





2 HOURS TO THE NEXT 5 WILL FALL FOR THE DICE

The Superman looks up.

“Why can’t I see when the “dice-hand” kills them? Why can’t I see these three losers death??” He seems to speak to the dice. WHY????

He takes hold of Liliy’s neck and drags her out of the cage."

“Are you responsible for this witch?”

“Put me down”, says hell’s ex wife. She continues wisely:

“Maybe they were already dead/dead.”

“The three of them”, he shakes his head in disbelief.

“What the heck who cares? In two more hours I can kill another 5 when I throw the dice.”

DEAD SO FAR
First one-Elektra
Second one-Falcon
Third one Warren
Fourth one- Ben Reilly

Then 5 more, he, he. Then the 8 will just be a bad little memory. The Evil one had had a few nightmares about eight heroes who crushed his empire. But now that could not happen since two of them were already gone. Who were left of the 8? He didn’t even know why he bothered to consider about this. He holds his ex-wife hard by her neck. Are there any left of the losers?

She counted and wished for the best:

1. Gwen
2. Angel
3. Nick
4. Spider-Woman
5. Nick Fury
She couldn’t remember yes that’s right…
6. Parker Spider-Man

Only 6… but she thought for herself. Plus 7. Captain Stacy and The Flying One’s Leader 8. And me 9. We have still got a chance…

The Evil murmurs:

“I wonder where the pathetic souls are now. Probably mourning their dead ones…Why didn’t I see them…”

He sits down and starts to drink heavily.

“Hours go quicker I get so bored”.



1, 5 HOURS TO GO

A fierce battle The Sentinels attack

Five Sentinels attack the 6 Frontliners. When they attack the Sentinels they all jump off and they attack one Sentinel each.

1. Gwen crawls up on one Sentinel like a Spider. The Sentinel tries to hit Gwen but she is close to it so the firepower misses her and it hits itself in the foot. It falls to the ground, but before it does that Gwen stones it totally. Why can’t I stone everything Gwen thinks for herself? I could kill anyone, couldn’t I? What if I could stone the Evil one? I hate those dice, without them he is just an enormous big bastard. She sits down on top of the now stonelike Sentinel. She enjoys observing the other’s fight, especially Parker. She looks at his strong arms when he punches his Sentinel straight in the face. The Sentinel falls straight to the ground. Parker webs his arms together hardly so he can’t use his firepower. Gwen flies up next to him and kisses him on his cheek and at the same time stones the robot. It is not exactly a nice thing to do towards Ben but Parker turns around and kisses her deeply and for a long, long time.

“Go for it, you had her first”, says Ben in the back of his head.

Gwen kisses him back for a few seconds they totally forget the battle. They are just one in the kiss. They go on for a long, long time. They don’t need images from earth to realize that they are or have been in love. They are truly in love her and now, and no Sentinels or no “evil-dice-thoughts” can stop them this very moment. They keep on kissing and they dare to do it because they know Angel, Nick, Spider-Woman and Nick Fury handle their own Sentinel. When they have finished kissing 10 minutes later, they are both exhausted and extremely happy.

Then Gwen whispers in Spidey’s ear:

“What should we do we may be dead in about an hour? What would you do Pete if you only had an hour left?”

They both look around to see if the others are ok, which is easy to observe. Nick and Angel are really joking around with their Sentinels. They actually seem to enjoy themselves. Nick Fury stands on top of one Sentinel shoots its heads and eyes off, getting rid of his frustration and agony over his Elektra. Spider-Woman punches her Sentinel so hard in the stomach that she makes a whole straight through it.

“That’s for Elektra and Ben you prick”, she screams and smiles.

Spidey and Gwen are now on their way in super speed (flying and webbing) towards their now friendly and Ben and Parker-designed Sentinel. When they get into the cockpit Spidey closes the top of roof so they can’t be seen. Peter holds Gwen by her tits now and then takes downs her panties and his own. He moves her wings and then comes inside her. She really enjoys it. They kiss passionately at the same time. She makes sure she comes and she creams out her joy. Shem makes sure she screams so much that this could very well be the last time she experiences wild, romantic and real love. After she comes, he explosively comes inside her and he too screams out his love. They look at each other and laugh. Gwen takes him in her hand and kisses him again gently. She holds her face close to his now and whispers to him:

“Sweetie we only have an hour we got to make sure the others are ok.”

When they get out the others look very, very embarrassed. They all sit down on one destroyed Sentinel each and they all feel a bit ashamed and a slightly, slightly jealous and they wish they hadn’t heard their screams. Spidey-Woman do not know what to say but then she laughs and says:

“Good battle Frontliners and good finish Peter, I hope we die so we don’t have to hear that again”.

Nick Fury just shakes his head and thinks of Ben now without thinking of Elektra for a second:

“Ok fuck this now let’s head off we haven’t got any time to lose”.

Angel and Nick just smile and look at each other. They seem both to think: “We have had better times sweetie, haven’t we? That’s exactly what Angel says in her head and she says in her head “do you remember the P.E hall hey?” She knows Nick here hear thoughts and she knows what will happen when Nick hears. He gets embarrassed of course and turns around and pulls down his mantel even further down his waist. He talks to all of them slightly ashamed:

“Ok Frontliners we have no time to lose. Come on now let us kill some more Sentinel fuckers.”

They jump on their home-made Ben and Parker Sentinel. Gwen and Peter are there. The others hesitate a bit considering what Gwen and Peter just did there but then they jump on anyhow. The four of them probably all think fuck it is over soon anyhow. They all gathered in a ring now hugging each other on top of the Sentinel’s head, the cockpit. They look like a close football team before a final game. Nick speaks:

“If this is our final, FINAL battle make sure it will be a memorable one. It is now or never dear, dear friends. I love you Frontliners.” Spidey-Woman, Angel, Gwen and actually Fury and Parker kiss him on his cheek and then Angel kisses him. She screams out:

“Go frontliners go”.

Parker takes over the control and their now “Elektra –Ben
look- alike” Sentinel now starts flying unnaturally fast like Spider-Woman towards the very heart of Sentinel city.




THE HERO AND THE FRONTLINER -CAPTAIN STACY’S LAST BATTLE

1 HOUR TO GO

Cap talks to his fellow friendly Demon in his canoe:

“I clearly remember the days when I, Ben, Nick and Uncle Ben were fighting Demons. These were glory battles and it was fairly easy to spot ones' enemies. Now I am here with you, you all look the same but you here in my five canoes are on my side. How can I tell which one of you fight on my side he looked at his demon now friend. The Friendly and warm Demon smiled to him:

“Captain Stacy, everyone knows deep in their hearts when you have friends beside you. You have to really feel in this battle Cap really feel.”

Cap sensed the love from the Demon and for a while it felt like he was back in the police force. When he started his career he was part of a police platoon called Police X. (Read more about this in Police X 1-5) They could always sense each other even when the enemies wore similar masks and uniforms. Somehow Mr. Captain Stacy, Gwen’s dearly loved dad, felt a similar connection to his now fellow Demon. They all smiled at him from the Canoes when he sensed there love. This confused and scared Cap a bit but at the same time he felt happy. He was among friends in his perhaps Final battle. One of the Demons in the front canoe screamed out:

“Enemies ahead”

Before he could say anything more than that their enemies first canoe was turned into a major sea monster and it attacked the first of Cap’s kayaks. There was anything left of the canoe or our soldiers. The enemy had three more canoes/kayaks which all turned into major sea monsters. They attacked three of the friendly Demon’s canoes and wiped and killed them immediately. Five sea monster kayaks now face Cap and his final kayak. Cap puts his stick onto the bottom of the canoe and their kayak magical turns into a major snake (Dr. Strange has taught Cap magic. (Read Cap and Strange Tale 1)) which effectively takes out four enemy canoes in one movement. The last of Captain’s defenders now take off from their snake-like kayak swim into the water and attack the sea-monster kayak. It’s a bloody battle in the water between Cap’s last fighters and The Leader Demon’s last fighters. None of the demons come up to the surface again. There is one Demon left of the Enemies. The Leader himself he is strong and big as hell and looks at his final enemy Captain Stacy. Stacy stands up in his snake-like kayak and observes the Major Demon in his sea-monster Kayak.



ONE HOUR TO GO (Another battle on the Other Side which takes place in the same minute)

CLIMBERS ATTACK THE FLYING ONES

Many, many evil climbers have now spotted the Flying Ones up in the air. They stand up on a high cliff just outside the heart of Sentinel City and they shot them all down from the sky with major arrows. The Flying Ones are hit one by one straight through the hearts. Three of the Flying ones manage not to get hit in their hearts. One of them is The Leader. The three of them are on the ground and they do everything they can to hide from the poisonous and major climbing arrows. When they think they are ok they see that the arrows which have killed their friends are now turned into climbers and now face them with spears coming out from their arms. The Flying One’s Leader now to speaks to his last two comrades:

“Now my friends we turn into One”.

The Climbers with their spears are now facing one hell of a BIRD.

The climbers flee back to their Castle.



40 MINUTES TO GO

The six Frontliners can now spot the very heart of the Sentinel City the Evil Superman’s Tower. There are however quite a few Sentinels, Climbers and Demons protecting it and also giant version of Juggernaut and new evil versions of Falcon, Elektra, Reilly and Warren. More climbers are now gathered around the temple a big bird chase them there. Nick sees who the big bird is, The Leader and his small team, he smiles. Then another enemy shows up close to the gates. The King Demon he looks afraid and is somehow flying on a now small looking sea-monster. CAP turns up to the battle on his big flying snake.


The Evil One is now indoors in his castle. He is afraid now. The dice is his only power now.


Spidey and Gwen attack the Evil giant versions of Elektra and Falcon. Spidey knows Elektra's moves and Gwen stones her quickly. Gwen then face the evil Falcon. Poor sweet Falcon she thinks when she stones him.

Angel and Nick attack The Giant Version of Juggernaut. Angel knocks his feet off and Nick takes his head off with one swift move with his hand.

Nick Fury shots down five Sentinels with his very heavy shooting weapon. He shots them all in their necks. They fall down immediately.

Spider-Woman is faced by the giant evil version of Ben and Warren. She spins the web in the now evil Ben’s head and quickly rips it off.

“That one was for Ben”, she screams out.

The evil version of Warren tries to punch her in the face she takes the punch and then splits his head wide open with her bare hands.

“That one was for Warren, scumbag.”

Cap attacks the now scared looking Demon. The Sea monster Demon seems to want to vanish when Cap turns into a even bigger snake himself and eats him alive and then spit out the rest of him.

The Flying One and his two comrades who have now turned into a even bigger bird and now attack the 20 little scared looking climbers and their arrows have no chance against the force of the birds’ claws. In one swift movement their arrows now hands are chopped off.

“This is for all our dead comrades”, the "bird" screams out and in a few seconds the bird has pierced through all their hearts.

Their enemies are now slaughtered. The 6 Frontliners, Cap and The Flying One’s Leader now do everything to open Hell’s gate.




They can’t get through the gate. Fury is on top of the gate trying to hammer through with his bullets.




INSIDE THE CASTLE FEW SECONDS TO GO

“They have killed them all sweetie. But now I threw the dice five more”, he laughs and laughs.

1. Captain George Stacy dead. Cap falls to the ground. Gwen sobs but she continues with all the others to desperately attack the gate with her stone powers. Cap’s body vanishes. The other five plus the Flying One attack the gate with absolute every last power they got.
2. Elektra again…wrong dice wrong the evil laughs…
3. Spider-Woman. Die, die. She falls down to the ground. Spidey looks at her dead body in disbelief and they continue to attack the gate. Her body vanishes. The Gate is almost open now their combined strength and power is a result of this.
4.Nick Fury (Nick Fury dies instantly ) and vanishes…

GATE OPENS. They all attack!

The last dice

Superman.


He Dies





PRELUDE 1

Frontliners left:

1, 2 GWEN & PARKER
3,4 NICK & ANGEL
+ The Flying One’s Leader
+ Lily

Dead Fury
Elektra
Reilly
Spider-Woman

Gwen and Parker stayed in The Other Side NOW PARADISE for good in Ben Reilly’s- Scarlet Spider’s and Gwen’s house. They always honored Ben on his day and the rest of the days they lived happily ever after.

Nick and Angel lived happily ever after in the house up in the air.

The four of them visited the other ones graves every year. But somehow they succeeded in create their own paradise even after their comrades and family's deaths.


PRELUDE 2
Captain Stacy’s dad vanished one day after Cap’s death.



PRELUDE 3
Lily turned hell into heaven on the whole of the Other Side and she and Nick became good friends. Gwen and Angel never clearly understood their friendship


PRELUDE 4
FINAL PRELUDE
Gwen Peter
Angel Nick

The adventures on The Other Side never quite reached the peak again. It was not as exciting anymore.

Thank you Frontliners, Champs, Lily and God for that.

No threats were ever there again…


Nick sat down in his chair in his flying house looking at Angel, Gwen and Peter Parker alias Spider-Man:



“FRONTLINERS WE WON.”




THE END OF THE OTHER SIDE
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: The Other Side- Gwen Stacy & Ben Reilly

Inlägg av spindelmannenelektra »

THE OTHER SIDE +1

Prologue Part 1 of 1
What happened years after The Big Battle on The Other Side?



Years after The Big Battle on “The Other Side” Nick, Angel, Gwen and Spider-Man play some Yatzy at Nick and Angel’s place up in the air.

Nick talks to them:

“Not much happens here nowadays hey? Except from that”, he looks at Gwen and Angel’s stomachs. They are both pregnant.



“Don’t forget we have had some nice Demon fights the last years Nick”, Spidey smiles.


Spidey, Peter Parker continues:

“My uncle Ben Parker the Captain he showed us some skills during the last battles hey?”


Gwen talks:

“I miss them all so much; BEN Reilly, Elektra, Spider-Woman, Fury, MY DAD and MUM and also Warren. What happened to them?”



Nick answers:

“As you know 98% of everyone don’t even get to see The Other Side sweetie.”



Angel looks at a bit harshly and with a bit of jealously at Nick.

“Sweetie???”



“He, he Nick laughs. “You are all my sweeties you know that.”


“But I am number one”, Angel kisses Nick deep and passionately and he kisses her back deep and passionately and they don’t look at Spidey or Gwen at all.


Gwen interrupts the lovers:

“Have you guys thought about a name yet?”


Peter Parker, alias Spider-Man, strokes Gwen gently on the stomach.



Angel and Nick answer almost at the same time.

“If it is a boy he will be named Fury and if it is a girl she will be named Elektra. And our sweetie will probably wear a lot of Spider-gear.”



They all smile and laugh and Nick continues:

“We will always honor our four Frontliner friends who are not with us anymore. Without them we wouldn’t be here today. What about you guys what name have you thought about for your little sweetie? I heard it will be a boy”



Gwendoline Stacey and Peter Parker/Spider-Man make sure to answer at the exact time:





Ben Reilly Parker and his nickname will be Captain.”










The End








To Readers/läsare:

På denna tråd kan man läsa:

THE OTHER SIDE (107 sidor på engelska)
THE OTHER SIDE-1 (Bakgrunden innan den första delen 20 sidor på svenska)
THE OTHER SIDE+1 (Detta sista inlägg. Vad hände efter The Other Side på engelska-2 sidor)

THE OTHER SIDE- Förhimlen-Gwen Stacy. (För yngre läsare 4-10 år- 7 sidor. Inte kopplat till orginal berättelsen men med nästan samma karaktärer skriven av mig och mina barn)

Allt detta är skrivit av mig Niclas Larsson. Vi får se om det blir någon större publikation. Just nu skall jag bara publicera dem i en egen bok. Jag trodde aldrig jag skall bli färdig började 2007.

Slutligen tack serieforum att jag fått lägga ut det här. Det har varit spännande och det känns konstigt att det är slut. Jag kommer att sakna karaktärerna. Imorgon skall jag börja en helt ny story med endast en stor huvudkaraktär. Den skall vara färdig i Maj. Sen blir det ett helt annat verklighetsbaserat projekt som skall publiceras.

Tack, tack och Gott nytt år alla. [:)]
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Skriv svar