Kalle Anka nr 1 på auktion

Diskussioner om Disney, Carl Barks och Don Rosa. Här ska alla ankrelaterade diskussioner ligga.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint

Re: Kalle Anka nr 1 på auktion

Inläggav Agentum » mån 15 apr 2019, 21:39

Bry dig inte om det alls, detta ör ett diskussionsforum, du har en åsikt han inte gillar, helt ok det är inte ett personligt påhopp.

Han har givet rött att sköta sina auktioner hur han vill, nen då de ligger på tradera fpr vi diskutera dem också.
9mm, i'm never further away than that.

Användarvisningsbild
smorkin
Very Fine
Kontakt:

Inläggav smorkin » mån 15 apr 2019, 22:28

Taxmannen skrev:men var menar du att du ser att auktionen avslutades utan att den blev såld?

Jag tyckte det stod att auktionen var avslutad med 0 bud? Men det kanske finns andra sätt som en köpare kan avsluta affären som jag inte har koll på; jag är inte så ofta inne på Tradera så det kan finnas funktioner jag inte vet.
Simon säger: Serierecensioner på http://smorkin.wordpress.com

Användarvisningsbild
Rufus
Moderator

Inläggav Rufus » tis 16 apr 2019, 08:00

smorkin skrev:
Taxmannen skrev:men var menar du att du ser att auktionen avslutades utan att den blev såld?

Jag tyckte det stod att auktionen var avslutad med 0 bud? Men det kanske finns andra sätt som en köpare kan avsluta affären som jag inte har koll på; jag är inte så ofta inne på Tradera så det kan finnas funktioner jag inte vet.

Troligtvis köptes objektet med "Köp nu", om den såldes. Då syns nämligen inte budet eftersom auktionen avslutas direkt.

Användarvisningsbild
Looding
Mint
Kontakt:

Inläggav Looding » tis 16 apr 2019, 08:15

Rufus skrev:
smorkin skrev:

Troligtvis köptes objektet med "Köp nu". Då syns nämligen inte budet eftersom auktionen avslutas direkt.

Den publicerades 4/4 18.42 och gick ut 14/4 18.42, så tvivlar på att någon köpte.
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com

Taxmannen
Very Good

Inläggav Taxmannen » tis 16 apr 2019, 09:30

smorkin skrev:

Jag blandade ihop korten och vi pratade nog om varandra. Jag avsåg auktionen Kalle-ettan som Seriesam vann - inte Seriesams egen säljauktion. Sorry :)

Återgå till "Disney, Carl Barks och Don Rosa"