Wildis90 skrev:Hej alla forumiter! Jag har nu fått mitt brev från NAFS (K) och jag är Koll. 3052! Kvack!
NAFS (K) grundades idag, 21 september 1976! Roligt att jag blev medlem i NAFS (K) på årsdagen
Med vänlig hälsning, Wildis90

Kul att du fått ditt välkomstbrev! Det ska dock sägas att i medlemsregistret räknas det datum som medlemsavgiften inkom till kassören som dagen du blev medlem.
Wildis90 skrev:Tack så mycket Rufus! Jag har läst på lite på nafsk.se hemsidan och så har jag läst i dem senaste Kvacket, men jag kan inte hitta någonting om knattar. Eftersom jag inte har fyllt 18 år än så räknas jag som knatte, får ”knattarna” göra andra saker eller är det samma för knattar som för 18+ kollusorer?
Med vänlig hälsning, Wildis90

Den stora skillnaden är att knattar betalar en mycket lägre medlemsavgift. Knattar har också ett eget lotteri i NÅL kallat NÅL(DYNA), (NAFS(k)´s Årliga Lotteri(De Yngsta NAFS(k) Adepterna)). Annars är medlemsförmånerna desamma.
Kan rekommendera att kolla i välkomstfoldern du fick med i det första brevet, där står mycket värdefull info; ordlista för nya kollusorer, hur man beställer kurirer med mera med mera.