Masters of the Universe tråden

Diskussioner om superhjälteserier.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin

Re: Masters of the Universe tråden

Inläggav Wakuran » tor 08 jun 2017, 12:06

Ahead skrev:Köpt en packe tidningar i hopp om att komma över de versioner av tidningarna jag saknade (främst några av specialversionerna från MVCreations 2004).

Men du visste vad som ingick i batchen, så det inte blev något grissäcksköp? (Eller blir det säckgrisköp?)
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.

Ahead

Inläggav Ahead » tor 08 jun 2017, 13:51

Wakuran skrev:
Ahead skrev:Köpt en packe tidningar i hopp om att komma över de versioner av tidningarna jag saknade (främst några av specialversionerna från MVCreations 2004).

Men du visste vad som ingick i batchen, så det inte blev något grissäcksköp? (Eller blir det säckgrisköp?)

Delvis får jag svara, det framgick att det var kompletta upplagor, med A och B varianter på omslagen. Just den serien jag nämnde tidigare har ibland fler varianter än två men även dessa följde med. Bara genom bilden kunde jag dra slutsatsen att jag förmodligen aldrig kommer hitta en sån här samling för det priset (jag betalade drygt 1000:- SEK + frakt för allt) så det var överkomligt med en chansning från min sida.

Ahead

Inläggav Ahead » tis 13 jun 2017, 17:39

Får uppdatera igen att jag förmodligen gjorde en bra affär då jag såg att folk uppenbarligen erbjuder en del för denna, vilken ingick i min deal och är i bra skick. Men det var som sagt mer tur än skicklighet från min sida :)

http://www.ebay.com/itm/He-Man-and-The- ... SwXXxZPEJO

Användarvisningsbild
Berkajr
Very Good

Inläggav Berkajr » tor 02 nov 2017, 19:57

Jag finns i Gävle :)

Ahead

Inläggav Ahead » tis 07 nov 2017, 11:47

@Berkajr är det dina annonser som är ute på Tradera nu? [:)]. Gävle passerar jag ibland i jobbet, kanske får svänga förbi om tillfälle ges :)

Ahead

Inläggav Ahead » tor 24 maj 2018, 13:43

Tänkte bara nämna att DC är påväg att släppa en ny crossover med Master of the Universe och Stålmannen/Batman mfl om någon mer än jag är intresserad :)
https://www.dccomics.com/blog/2018/04/1 ... -injustice

Återgå till "Superhjältar"