Frank Miller

Diskussioner om superhjälteserier.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint

Re: Frank Miller

Inläggav Agentum » lör 10 aug 2019, 14:44

Jo serien och filmen använder sig ju av bjärta vasfärger som rött, eller i detta fallet gult i en svartvit värld.

Han var väl son till nån politiker och fick därför hålla på som han ville så städade de undan sen, de skaffar sug ju en mästare i kampsport att hindra att det hela sprids.

Wakuran jag känner du har nåt här, det är just GUL som ju är öcklugt med som är tanken, han utmärks kraftigt.

Simpsons är väl gula mest för att skaparen ville ha en värld med folk i den hudfärgen enkelt med jömför vitrosa whatever hudfärg, men med tiden har det ju tappat en ev funktion och vem upplever inte dem som vita amerikaner idag?

Irländare, då måste de ha rött hår.
9mm, i'm never further away than that.

Användarvisningsbild
Wakuran
Admin

Re: Frank Miller

Inläggav Wakuran » lör 10 aug 2019, 16:06

Agentum skrev:Wakuran jag känner du har nåt här, det är just GUL som ju är öcklugt med som är tanken, han utmärks kraftigt.

Simpsons är väl gula mest för att skaparen ville ha en värld med folk i den hudfärgen enkelt med jömför vitrosa whatever hudfärg, men med tiden har det ju tappat en ev funktion och vem upplever inte dem som vita amerikaner idag?

För Simpsons, som jag förstod resonemanget, var det Groening eller någon i produktionsteamet som tänkte att den gula färgen skulle stå ut i mediabruset, även om man bara slözappade så skulle man haja till direkt när man såg den gula färgen och känna igen den grafiska stilen.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.

Återgå till "Superhjältar"