super85 skrev:Agentum
nu är det ju nog inte de vassaste manusförfattarna som verkligen bryr sig om historia som jobbar på en serie som "Legends". Legends som är rent allmänt en serie på typ C-nivå enbart gjort för underhållning. Har inte kollat på några av de där "Arrowverse" serierna på flera år förutom nya Superman som känns som nånting väldigt annorlunda.en andra är väl tex en tratt och en slang och så håller de i öl i den.
Har nån begripit den?
Jo, med tratt och slang. Var rätt vanlig underhållning bland min vänskapskrets i tonåren.
Nä det hade jag i tankarna, det vara gav sig av själv tyvärr.
Det blev en soppa imo, jag tyckte om det humoristiska förr nu blev de bara en hit of miss om du förstår, förlusten av Atom är oersättlig och visst det är bra att Constantine för tid, trots allt har ingen grovt fram nån bättre för det, men tyvärr finns ju då säg de mest konstiga saker, hans lärjuneåge som är ytterst få ut och dessutom nån form av alien, WTF.
Det märks att de från förr i serien som kan få andra jobb kommer försvinna och då är just det bra borta med, för man fick alltifåd ha överseende med dras tidsresir men karaktärerna var oftast bra så det funkade, det kommer haverera.
Coronan hjälpte väl inte heller, tiden gick märker man.
Sett lite mer på Sweet Tooth, det är ju dystopi iaf, så då inget finns för jag se vidare.
Jag måste inte se seriebaserade tv serier på nåt sätt men efter THE Expanse känd mycket rätt billigt, men saken är ju att det finns nåt värt att se antar jag, men jag har så svårt att slösa dåtid på nåt uselt.
Du är nog allt för mycket yngre än mig dels öl i tratt med slang förekom inte hör öht, varför liksom?
Och det med att slå hål på en ölburk i botten, sen öppna den, skojade jag om då jag nu det det på dessa amerikanska collagefilmer, varpå det gjordes den enda gången.
Imo är det klassiskt Collage USA och inte ett minsta svenskt, vi kan hålla i oss ändå utan effekter, bra eller dåligt betygsätter jag inte, men jänkarna tycks ofta få mer av stickat på sig ön i sig.
Iofs grovt stor skillnad i alkoholfria och inköps möjligheter.