JUSTICE LEAGUE (FANS REACT)

Diskussioner om animerad film och spelfilm.
Användarvisningsbild
mib
Very Good
Inlägg: 97
Blev medlem: sön 17 jul 2016, 14:58

JUSTICE LEAGUE (FANS REACT)

Inlägg av mib »

Otroligt pumpad för filmen så det var kul att se andras reaktioner med [:o)]

https://www.youtube.com/watch?v=dMu7sWeK_0o
Tack för all hjälp jag får av detta forumet, citera om du vill ha svar ang något av det jag skriver.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: JUSTICE LEAGUE (FANS REACT)

Inlägg av Agentum »

Tja jag är inte som de där alls, jag hoppas det blir bra och att man förstår att JLA är alla höjdarna med i och inte gör en Avengers av det.
De fem gäller för mig, bara för att GL floppade på film så kan man inte bara ta bort en GL.
JLA ska vara störst och bäst.
Aquaman, ja jises.

Jag vet inte vad för fans många av de där är, konstiga mest.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
mib
Very Good
Inlägg: 97
Blev medlem: sön 17 jul 2016, 14:58

Re: JUSTICE LEAGUE (FANS REACT)

Inlägg av mib »

Det är förmodligen anledningen till att just de kom med i klippet, inget i USA är väl lagom?

Angående uppsättningen så reagerar jag mer på att Batman, tidernas mest empatiska lagspelare är den som sätta ihop JL. Klart bekymrad över att det är Zack Snyder som regisserar. Han är ofta mörk och CGI effekt driven i sin berättarstil. Lyckades förstöra Stålmannen två gånger på film till någon slags dystergök helt utan hopp och tro (har inte läst New52 men hört att Stålmannen där var ganska mörk). Den stilen passar Batman men inte de andra i JL.
Tack för all hjälp jag får av detta forumet, citera om du vill ha svar ang något av det jag skriver.
Användarvisningsbild
BoJustBo
Moderator
Inlägg: 1444
Blev medlem: tor 30 jul 2015, 10:23

Re: JUSTICE LEAGUE (FANS REACT)

Inlägg av BoJustBo »

mib skrev:har inte läst New52 men hört att Stålmannen där var ganska mörk). Den stilen passar Batman men inte de andra i JL.

Har bara läst Grant Morrisons Action Comics stålis serie från new52 men den var inte alls som Man of Steel på något sätt.
Mina serier
Mer skimrande än guld viewtopic.php?f=61&t=10853
De skrev fred med vårt blod viewtopic.php?f=61&t=10624
In I Dimman viewtopic.php?f=61&t=10725
Skriv svar