Någon bra TV-serie ni vet?
Någon bra TV-serie ni vet?
///////////// Tjo!/////////////
jag undrar om ni kan tipsa om en bra serier.
Har inga kvar nu ((
//Ändrat rubrik för att särskilja tråden från forumets huvudtolkning av ordet "serie".
//UlfK, moderator
jag undrar om ni kan tipsa om en bra serier.
Har inga kvar nu ((
//Ändrat rubrik för att särskilja tråden från forumets huvudtolkning av ordet "serie".
//UlfK, moderator
Har du inte sett The Shield så har du sju säsonger av extremt högklassig polisserie framför dig.
Spännande, våldsam och oförutsägbar.
Spännande, våldsam och oförutsägbar.
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Mina favoriter är Vänner, Two and a Half men, Scrubs, CSI, Married with Children och Svensson Svensson Väldigt mycket komedier som ni ser! Men det är det jag gillar iaf!
Söker efter tidningar/böcker med Teenage Mutant Hero Turtles: http://serieforum.se/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=3019#p199723
Helst brittiska komedier för min del, typ Little Britain och The Fast Show, ok det är mest sketcher men jag gillar sånt, är inte så mycket för inspelade skratt.
Svensson svensson är ok, Lorry var bra med.
Annars är det mest animerade serier jag söker på nätet, och Ghost Hunters som jag ser på bara för att de är de enda som har någon form av vetenskaplig inställning till fenomenet spöken (som jag f.ö. inte tror på själv)
Svensson svensson är ok, Lorry var bra med.
Annars är det mest animerade serier jag söker på nätet, och Ghost Hunters som jag ser på bara för att de är de enda som har någon form av vetenskaplig inställning till fenomenet spöken (som jag f.ö. inte tror på själv)
9mm, i'm never further away than that.
- Svartslipsen
- Very Fine
burnout skrev:
konstigt ingen nämnt "Deadwood" har gått 3 säsonger. mycket våldsam Wilda Västern men oooooooooooh va bra.
Al Swearengen är en av mina favorit-karaktärer på TV och då har jag ändå bara sett första säsongen, får skaffa mig de andra två så fort jag får tillfälle.
Det är mycket nu före Jul.
Hmm, det blev visst lite klyshigt på slutet. Ber om ursäkt.
Living well is the best revenge
- Stenens vise
- Very Fine
- Kontakt:
House och Black Adder är mycket bra. Kanske något med Hugh Larie?
Om ni pratar om brittiskt så får man inte heller glömma svenskt. Hipp Hipp är riktigt bra, kommer vara tidslöst för mig. Så även Grotesco som är något av det roligaste jag sett på länge.
Om ni pratar om brittiskt så får man inte heller glömma svenskt. Hipp Hipp är riktigt bra, kommer vara tidslöst för mig. Så även Grotesco som är något av det roligaste jag sett på länge.
"And the wedding-guest's a sad and wiser man.
And the tale goes on and on and on!"
Rime of the ancient mariner, Powerslave, Iron Maiden
And the tale goes on and on and on!"
Rime of the ancient mariner, Powerslave, Iron Maiden
Brittiska komedier och Hugh Laurie?
Säger bara: Jeeves & Wooster!
Säger bara: Jeeves & Wooster!
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.