Bullyfigurer

Diskussioner om leksaker och nostalgia.
Användarvisningsbild
madam_mim
Very Good
Inlägg: 78
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 01:52
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Bullyfigurer

Inlägg av madam_mim »

HEj. Tyckte att innehållet i denna tråd var oerhört Bully-fritt , så jag lyfter detta ämne. Jag har kollat upp alla mina Bully-figurer och trots att jag har en massa så har jag förvånansvärt få med färg-varianter. Bifogar 2 bilder(näe det gör jag inte för jag vet inte hur man bifogar bilder utan att lägga ut dom på nätet...), men undrar om någon härinne har koll på vad som finns i variant-väg? när det gäller smurfar finns det eminenta kataloger, med alla typer av varianter, men för de 'vanliga' seriefiguerna är katalogerna väldigt bristfälliga angående varianter.
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4091
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Bullyfigurer

Inlägg av Rufus »

Ja, det var mest Heimo som hade färgvarianter. De av Bully som jag så här på rak arm kan säga är Tintin-figurerna, där jag har en omålad och en halvmålad variant, men de såldes aldrig i affärerna och är nog ganska ovanliga.
Användarvisningsbild
madam_mim
Very Good
Inlägg: 78
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 01:52
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Bullyfigurer

Inlägg av madam_mim »

Anders1 skrev:Ja, det var mest Heimo som hade färgvarianter. De av Bully som jag så här på rak arm kan säga är Tintin-figurerna, där jag har en omålad och en halvmålad variant, men de såldes aldrig i affärerna och är nog ganska ovanliga.


Ja, när det gäller Heimo så har jag typ 50 av samma faigur, men ingen med samma målning. Men Bully-målarna verkar mer disciplinerade, fast jag har några bilder som jag lägger ut så fort jag vet hur jag gör. Bl.a. Kalle och Toker med olika färger
Användarvisningsbild
Isegrim
Very Fine
Inlägg: 1648
Blev medlem: ons 14 nov 2007, 00:06
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Bullyfigurer

Inlägg av Isegrim »

Prova imageshack.us
/-/3/\/ •••———•••
WE ARE THE BORG. YOUR CULTURE WILL ADAPT TO SERVICE US.
Användarvisningsbild
madam_mim
Very Good
Inlägg: 78
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 01:52
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Bullyfigurer

Inlägg av madam_mim »

Isegrim skrev:Prova imageshack.us
Tack för tipset. Provar detta. Ber om ursäkt för oskarp bild, ska skärpa mej, hehe

http://imageshack.us/photo/my-images/812/dsc0125g.jpg/
Bild
Senast redigerad av 3 Mithroth, redigerad totalt 0 gång.
Anledning: Gjorde bilden visningsbar i forumet - Mithroth
Skriv svar