Välkommen på Heimo-utställning!

Diskussioner om leksaker och nostalgia.
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Eftersom jag lekte med mina figurer som barn, har jag alltid tyckt att bottenplatta är "fusk", det är inga "riktiga" figurer...[:p]
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

dr.comic skrev:
Ohhhh, [|)]
Nu är ni inne på mitt huvudsamlarområde och då vaknar jag till lite extra....[8][:D] Visst, dessa har ett högt katalogvärde 20-60 euro i mint skick och dom gavs ut under sommaren och hösten 1971 och helt riktigt till OS 1972 i muchen. Dom är mariga att hitta även på ebay
men jag vill slå ett extra slag för några av maia+borges sport goofy figurerna från 1982. nr 1 och 5 i katalogen goofy med fackla och gångaren i vit dress, ge mig ett pris på dessa i toppskick och jag köper utan att blinka....skitsvåra, då den vita dressen oftast blivit grå och skitig med åren och hopplöst att hitta i fint vitt "olekt" toppskick.

- Ett hett TIPS [8]!!!!
Figurer som inte har en bottenplatta, är oftast mer använda som leksaker och har med det blivit mer slitna med åren i leksakslådan,
sandlådan eller pojkrummet i allmänhet och då av naturliga skäl finns dessa i mkt färre ex. i toppskick kvar på marknaden, kontra figurer med bottenplatta som många gånger är både äldre och gjordes i färre upplagor men som likväl hamnade i bokhyllan som orörda tittobjekt för beskådning och därmed inte blev använda och slitna i samma utsträckning som dom andra. Det här är ett mönster jag sett på otaliga loppisar, marknader, mässor och i andra sammanhang genom åren
och som jag därför många gånger värderar högre och i vissa fall mkt högre än dessa med bottenplatta. Jag vet inte om författarna eller dom som producerat värdeböckerna har tagit hänsyn till, men det tar jag ytterst hänsyn till när jag värderar figurer mot varandra.


Här är min tio i topp sport goofy i fallande skala av svårighetsgarad. (Då pratar vi toppskick!)

1. nr 2 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress gångare/löpare.
2. nr 5 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress fackelbärare.
3. nr 10 i comic.k. sport g. bully, cyklist med cykel.(ruggigt svår!)
4. Heimo serien
5. nr 4,5,6 Comics spain, gångare, vandrare, fackelbärare i gul dress. (OBS, ej 100% säker eller bekräftad men att det möjligen ska finnas en extra commercial serie i blå variant av dessa tre spanska
sport goofy figurer.)





Jo, Sport-Goofy är extra kul, och det är Heimos figurer som är roliga tycker jag. Din svårighetsskala är märklig, tycker jag. Maia+Borges känner jag i och för sig inte alls till, men en Bully före Heimo?[:0] Det kan jag verkligen inte hålla med om. Särskilt inte före fotbollsspelaren, vilken är den svåraste. Det är få samlare i världen som är komplett i Heimo Sport-Goofy, har jag fått mejl om idag av en tysk samlare/säljare.

Angående deras bottenplattor, tycker jag att dom är tjusiga.

Min katalog är äldre upplaga och där har dessa figurer värdet 40-50 Euro i mint (fotbollsspelaren 50 övriga 40), så din angivelse 20-60 känner jag inte igen. Vilka är värda 20? Trist om de har gått ner i värde, nu när jag har dom. [B)]

Varifrån har du förresten fått uppgiften om att de har getts ut under sommaren och hösten 1971? Detta kan stämma, men jag skulle väldigt gärna vilja ha en säker källa för det.
Användarvisningsbild
dr.comic
Very Good
Inlägg: 80
Blev medlem: sön 10 aug 2008, 21:50

Inlägg av dr.comic »

Anders1 skrev:
dr.comic skrev:
Ohhhh, [|)]
Nu är ni inne på mitt huvudsamlarområde och då vaknar jag till lite extra....[8][:D] Visst, dessa har ett högt katalogvärde 20-60 euro i mint skick och dom gavs ut under sommaren och hösten 1971 och helt riktigt till OS 1972 i muchen. Dom är mariga att hitta även på ebay
men jag vill slå ett extra slag för några av maia+borges sport goofy figurerna från 1982. nr 1 och 5 i katalogen goofy med fackla och gångaren i vit dress, ge mig ett pris på dessa i toppskick och jag köper utan att blinka....skitsvåra, då den vita dressen oftast blivit grå och skitig med åren och hopplöst att hitta i fint vitt "olekt" toppskick.

- Ett hett TIPS [8]!!!!
Figurer som inte har en bottenplatta, är oftast mer använda som leksaker och har med det blivit mer slitna med åren i leksakslådan,
sandlådan eller pojkrummet i allmänhet och då av naturliga skäl finns dessa i mkt färre ex. i toppskick kvar på marknaden, kontra figurer med bottenplatta som många gånger är både äldre och gjordes i färre upplagor men som likväl hamnade i bokhyllan som orörda tittobjekt för beskådning och därmed inte blev använda och slitna i samma utsträckning som dom andra. Det här är ett mönster jag sett på otaliga loppisar, marknader, mässor och i andra sammanhang genom åren
och som jag därför många gånger värderar högre och i vissa fall mkt högre än dessa med bottenplatta. Jag vet inte om författarna eller dom som producerat värdeböckerna har tagit hänsyn till, men det tar jag ytterst hänsyn till när jag värderar figurer mot varandra.


Här är min tio i topp sport goofy i fallande skala av svårighetsgarad. (Då pratar vi toppskick!)

1. nr 2 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress gångare/löpare.
2. nr 5 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress fackelbärare.
3. nr 10 i comic.k. sport g. bully, cyklist med cykel.(ruggigt svår!)
4. Heimo serien
5. nr 4,5,6 Comics spain, gångare, vandrare, fackelbärare i gul dress. (OBS, ej 100% säker eller bekräftad men att det möjligen ska finnas en extra commercial serie i blå variant av dessa tre spanska
sport goofy figurer.)





Jo, Sport-Goofy är extra kul, och det är Heimos figurer som är roliga tycker jag. Din svårighetsskala är märklig, tycker jag. Maia+Borges känner jag i och för sig inte alls till, men en Bully före Heimo?[:0] Det kan jag verkligen inte hålla med om. Särskilt inte före fotbollsspelaren, vilken är den svåraste. Det är få samlare i världen som är komplett i Heimo Sport-Goofy, har jag fått mejl om idag av en tysk samlare/säljare.

Angående deras bottenplattor, tycker jag att dom är tjusiga.

Min katalog är äldre upplaga och där har dessa figurer värdet 40-50 Euro i mint (fotbollsspelaren 50 övriga 40), så din angivelse 20-60 känner jag inte igen. Vilka är värda 20? Trist om de har gått ner i värde, nu när jag har dom. [B)]

Varifrån har du förresten fått uppgiften om att de har getts ut under sommaren och hösten 1971? Detta kan stämma, men jag skulle väldigt gärna vilja ha en säker källa för det.


Allting är ju som bekant relativt, och det innebär att det jag upplever och tycker är svårt inte alls behöver vara det för någon annan. Jag bygger mitt resonemang på egna erfarenhter genom åren som jag tidigare nämde loppisar, marknader etc och naturligtvis även information från andra samlare.

"Det är få samlare i världen som är komplett i Heimo Sport-Goofy, har jag fått mejl om idag av en tysk samlare/säljare."
- Visst, och då kanske du förstå hur svåra då egentligen dessa
andra är som jag beskrivit [8]
Att lyssna på samlares värderingstips från ett annat land kan vara förenat med subjektiv bedömning. De5t jag menar är att jag utgår från mitt perspektiv och marknaden här i sverige och det jag kan gå i god för. Övervärderade prylar från samlare som har just dessa objekt är ingen god grund att utgå ifrån vid en objektiv bedömning, tycker jag. Som exempel, en samlare köper in en serie heimofigurer för låt säga 50euro. Nästa gång denna samlare lämnar information om dessa figurer utgår han ifrån vad han själv har gett i pris plus 100% till för att möjligen få tjäna tillbaka sitt utlägg. Kan man då värdera dessa till 100euro, knappast! Alltså ingen vidare objektiv bedömning!
Ta inte nu det här som att jag "skjuter" på dig i det här sammanhanget utan det här är bara saker som man bör ta i beaktande när man hör saker från andra samlare och i synnerhet om det rör sig om extremt svåra objekt med dyr prisbild.

"Min katalog är äldre upplaga och där har dessa figurer värdet 40-50 Euro i mint (fotbollsspelaren 50 övriga 40), så din angivelse 20-60 känner jag inte igen."
I senaste guiden har du dessa priser och det ger väl en god fingervisning om vad jag precis har redogjort för här.
Vissa figurer har blivit billigare då det med all säkerhet har kommit fram mer figurer på marknaden, medans andra figurer gått upp lite i pris pga. efterfrågan.
- Dom gyllene orden för en samlare och som du säkert vet, tillgång och efterfrågan styr priset!

"Varifrån har du förresten fått uppgiften om att de har getts ut under sommaren och hösten 1971? Detta kan stämma, men jag skulle väldigt gärna vilja ha en säker källa för det."
- Det är ingen hemlighet och en allmän källa jag fått från flera samlare och kunnande genom åren och det är en del av samlandet att fånga in bra och vettiga kunskper i ämnet.

Hoppas jag kunnat bringa lite ljus för dig i all välmening när det gäller mitt huvudsamlarområde och jag är långt ifrån fulllärd när det gäller andra figurer och i synnerhet marknaden och värdet.
.- Just nu håller jag på med mupparna och sesam och där behöver jag hjälp...[:)][:D][:p]
Användarvisningsbild
madam_mim
Very Good
Inlägg: 78
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 01:52
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av madam_mim »

Tack, Kung Orne för ännu en underbar utställning!! Jag är på resande fot men hoppas under helgen kunna bifoga några Heimo-figurer till din samling(inte ge dej dom, men visa bilder på några Heimosar till).

Annars får jag konstatera att jag personligen inte vill lägga mej i debatten om katalog-priser hit o dit(för mej är kärleken till en viss figur oberoende av katalog-priset, även om en dyr figur givetvis kan kittla lite mer) men vill ändå generellt lyfta fram figurer från Maia + Borges o Comics Spain som förmedlar 'min' bild av hur seriefigurerna bör se ut. Om jag kommer hem i tid så ska jag skicka ett exempel, Klasse O klarabella från Comics Spain är en av mina favoriter
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Priserna på Sport-Goofy i senaste katalogen ((2005/2006)

Diskuswerfer - €40
Fußballer - €60
Kugelstoßer - €40
Fackelträger - €40
Original Blisterpackung - €20

Det är alltså bara kartongen (utan gubbe) som kostar €20 om jag tolkar tyskan rätt, så Anders1 kan nog vara lugn. [:)]

Frågan är dock varför förpackningen finns prissatt här, och ingen annanstans. [?]
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

dr.comic skrev:"Varifrån har du förresten fått uppgiften om att de har getts ut under sommaren och hösten 1971? Detta kan stämma, men jag skulle väldigt gärna vilja ha en säker källa för det."
- Det är ingen hemlighet och en allmän källa jag fått från flera samlare och kunnande genom åren och det är en del av samlandet att fånga in bra och vettiga kunskper i ämnet.


OK, där ser man. Jag har annars haft svårt att få tag på info om figurerna, förutom den info som står i katalogen. Har du några årtal för utgivning för de andra Heimo-figurerna?
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

Kung Orne I skrev:
Priserna på Sport-Goofy i senaste katalogen ((2005/2006)

Diskuswerfer - €40
Fußballer - €60
Kugelstoßer - €40
Fackelträger - €40
Original Blisterpackung - €20

Det är alltså bara kartongen (utan gubbe) som kostar €20 om jag tolkar tyskan rätt, så Anders1 kan nog vara lugn. [:)]


Tack. [:)]

Kung Orne I skrev:Frågan är dock varför förpackningen finns prissatt här, och ingen annanstans. [?]


Ja, det känns sannerligen märkligt. Kanske är det nåt speciellt med just den förpackningen?
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Anders1 skrev:
Kung Orne I skrev:Frågan är dock varför förpackningen finns prissatt här, och ingen annanstans. [?]


Ja, det känns sannerligen märkligt. Kanske är det nåt speciellt med just den förpackningen?


Ingen mer förklaring och ingen bild... [?]
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
dr.comic
Very Good
Inlägg: 80
Blev medlem: sön 10 aug 2008, 21:50

Inlägg av dr.comic »

Kung Orne I skrev:
Priserna på Sport-Goofy i senaste katalogen ((2005/2006)

Diskuswerfer - €40
Fußballer - €60
Kugelstoßer - €40
Fackelträger - €40
Original Blisterpackung - €20

Det är alltså bara kartongen (utan gubbe) som kostar €20 om jag tolkar tyskan rätt, så Anders1 kan nog vara lugn. [:)]

Frågan är dock varför förpackningen finns prissatt här, och ingen annanstans. [?]


Vad sägs om att original blisterförpackning för alla fyra figurer
på 20 euro läggs på originalpriset för varje figur...[V][;)]
Te.x att diskuswerfer inkl original blisterförp i MIB skick
värderas till 60 euro.
Användarvisningsbild
madam_mim
Very Good
Inlägg: 78
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 01:52
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av madam_mim »

dr.comic skrev:
Anders1 skrev:
Jag har precis blivit komplett i Heimo Sport-Goofy. Här är dom:

Bild

Svåra figurer med högt katalogvärde. Förmodligen gavs de ut i samband med OS i München 1972.


Ohhhh, [|)]
Nu är ni inne på mitt huvudsamlarområde och då vaknar jag till lite extra....[8][:D] Visst, dessa har ett högt katalogvärde 20-60 euro i mint skick och dom gavs ut under sommaren och hösten 1971 och helt riktigt till OS 1972 i muchen. Dom är mariga att hitta även på ebay
men jag vill slå ett extra slag för några av maia+borges sport goofy figurerna från 1982. nr 1 och 5 i katalogen goofy med fackla och gångaren i vit dress, ge mig ett pris på dessa i toppskick och jag köper utan att blinka....skitsvåra, då den vita dressen oftast blivit grå och skitig med åren och hopplöst att hitta i fint vitt "olekt" toppskick.

- Ett hett TIPS [8]!!!!
Figurer som inte har en bottenplatta, är oftast mer använda som leksaker och har med det blivit mer slitna med åren i leksakslådan,
sandlådan eller pojkrummet i allmänhet och då av naturliga skäl finns dessa i mkt färre ex. i toppskick kvar på marknaden, kontra figurer med bottenplatta som många gånger är både äldre och gjordes i färre upplagor men som likväl hamnade i bokhyllan som orörda tittobjekt för beskådning och därmed inte blev använda och slitna i samma utsträckning som dom andra. Det här är ett mönster jag sett på otaliga loppisar, marknader, mässor och i andra sammanhang genom åren
och som jag därför många gånger värderar högre och i vissa fall mkt högre än dessa med bottenplatta. Jag vet inte om författarna eller dom som producerat värdeböckerna har tagit hänsyn till, men det tar jag ytterst hänsyn till när jag värderar figurer mot varandra.


Här är min tio i topp sport goofy i fallande skala av svårighetsgarad. (Då pratar vi toppskick!)

1. nr 2 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress gångare/löpare.
2. nr 5 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress fackelbärare.
3. nr 10 i comic.k. sport g. bully, cyklist med cykel.(ruggigt svår!)
4. Heimo serien
5. nr 4,5,6 Comics spain, gångare, vandrare, fackelbärare i gul dress. (OBS, ej 100% säker eller bekräftad men att det möjligen ska finnas en extra commercial serie i blå variant av dessa tre spanska
sport goofy figurer.)



Egentligen har väl Heimo-utställnings-länken spårat ut åt alla håll, men hittade denna bild i min jobbdator, o den är ju med högt upp på Dr Comics 10-i-topp-lista. Kan fixa bättre bild när jag är hemma igen

http://img529.imageshack.us/img529/3513/img5132cr4.jpg
Användarvisningsbild
dr.comic
Very Good
Inlägg: 80
Blev medlem: sön 10 aug 2008, 21:50

Inlägg av dr.comic »

madam_mim skrev:
dr.comic skrev:
Anders1 skrev:
Jag har precis blivit komplett i Heimo Sport-Goofy. Här är dom:

Bild

Svåra figurer med högt katalogvärde. Förmodligen gavs de ut i samband med OS i München 1972.


Ohhhh, [|)]
Nu är ni inne på mitt huvudsamlarområde och då vaknar jag till lite extra....[8][:D] Visst, dessa har ett högt katalogvärde 20-60 euro i mint skick och dom gavs ut under sommaren och hösten 1971 och helt riktigt till OS 1972 i muchen. Dom är mariga att hitta även på ebay
men jag vill slå ett extra slag för några av maia+borges sport goofy figurerna från 1982. nr 1 och 5 i katalogen goofy med fackla och gångaren i vit dress, ge mig ett pris på dessa i toppskick och jag köper utan att blinka....skitsvåra, då den vita dressen oftast blivit grå och skitig med åren och hopplöst att hitta i fint vitt "olekt" toppskick.

- Ett hett TIPS [8]!!!!
Figurer som inte har en bottenplatta, är oftast mer använda som leksaker och har med det blivit mer slitna med åren i leksakslådan,
sandlådan eller pojkrummet i allmänhet och då av naturliga skäl finns dessa i mkt färre ex. i toppskick kvar på marknaden, kontra figurer med bottenplatta som många gånger är både äldre och gjordes i färre upplagor men som likväl hamnade i bokhyllan som orörda tittobjekt för beskådning och därmed inte blev använda och slitna i samma utsträckning som dom andra. Det här är ett mönster jag sett på otaliga loppisar, marknader, mässor och i andra sammanhang genom åren
och som jag därför många gånger värderar högre och i vissa fall mkt högre än dessa med bottenplatta. Jag vet inte om författarna eller dom som producerat värdeböckerna har tagit hänsyn till, men det tar jag ytterst hänsyn till när jag värderar figurer mot varandra.


Här är min tio i topp sport goofy i fallande skala av svårighetsgarad. (Då pratar vi toppskick!)

1. nr 2 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress gångare/löpare.
2. nr 5 i comic.k. sport g. maia+borges, vit dress fackelbärare.
3. nr 10 i comic.k. sport g. bully, cyklist med cykel.(ruggigt svår!)
4. Heimo serien
5. nr 4,5,6 Comics spain, gångare, vandrare, fackelbärare i gul dress. (OBS, ej 100% säker eller bekräftad men att det möjligen ska finnas en extra commercial serie i blå variant av dessa tre spanska
sport goofy figurer.)



Egentligen har väl Heimo-utställnings-länken spårat ut åt alla håll, men hittade denna bild i min jobbdator, o den är ju med högt upp på Dr Comics 10-i-topp-lista. Kan fixa bättre bild när jag är hemma igen

http://img529.imageshack.us/img529/3513/img5132cr4.jpg


"mim", du har PM [V]
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Dom två till höger är Heimo. 150 kr är dom egentligen värda, men jag har lite svårt att betala så mycket för figurer:

http://www.tradera.com/Flintstones_mini ... n-71985311

Bild
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Nu är Aristocats-korgen till salu, men ack så dyr:

http://cgi.ebay.de/5x-Aristocats-Heimo- ... dZViewItem?
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Inlägg av burnout »

Kung Orne I skrev:
Missade tyvärr dessa:


jag hade funderingar på om dom var 60-tal eller om dom var från filmen på 80-talet.
EDIT:
Dom första figurerna kom 1960-61 och det var plåtleksaker. Dom kan ha varit från -86, men jag har inga mått på dom.
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Jag tror att det är Heimofigurerna från 60-talet.
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Inlägg av Rufus »

burnout skrev:
Kung Orne I skrev:
Missade tyvärr dessa:


jag hade funderingar på om dom var 60-tal eller om dom var från filmen på 80-talet.
EDIT:
Dom första figurerna kom 1960-61 och det var plåtleksaker. Dom kan ha varit från -86, men jag har inga mått på dom.


Jag tycker att de helt klart ser ut att vara 1960-talsfigurerna (finns med i Comicfigurenkatalog).
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Inlägg av burnout »

Anders1 skrev:Jag tycker att de helt klart ser ut att vara 1960-talsfigurerna (finns med i Comicfigurenkatalog).


Då skulle dom vara från 70-talet (enligt katalogen), men jag tycker inte dom stämmer (något känns fel). jag ska luska vidare får jag se om jag hittar något på E-bay.
Användarvisningsbild
Sy Barry
Fine
Inlägg: 217
Blev medlem: ons 16 nov 2005, 23:03
Ort: Morristown

Inlägg av Sy Barry »

burnout skrev:
Anders1 skrev:Jag tycker att de helt klart ser ut att vara 1960-talsfigurerna (finns med i Comicfigurenkatalog).


Då skulle dom vara från 70-talet (enligt katalogen), men jag tycker inte dom stämmer (något känns fel). jag ska luska vidare får jag se om jag hittar något på E-bay.


Det finns liknande plastfigurer som tillverkats av Marx Toys år 1961 i Hake´s Guide to Comic Character Collectibles.
Det finns nätter då Fantomen lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man.
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Har för mig att det står 60-tal i katalogen? Min har f n försvunnit i nån "hög"...
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Skriv svar