Hur gammal är du?
- nicklas.johansson
- Fine
- FredrikLähnn
- Fine
Re: Hur gammal är du?
Om FRA läser detta så är jag 33 år (född 81). Vattuman, så det säger en hel del (vad vet jag dock inte).
-
- Fine
Fantastiskt att så många som 40 svarat. Det betyder ju att det är 40 aktiva (som inte bara är robotar) på forumet. Ibland har det känts som om vi bara varit tre fyra stycken kvar här....
- MrKumquack
- Fine
Jag fyller snart 55 år... Har så klart barnasinnet kvar o känner mig mer som 25. Märk väl att detta är mitt första(!) inlägg i detta forum!! Tänkte åtminstone få ihop till fem stycken - tror jag det var, så jag kan skaffa en avatar. Vad det nu månde bliva för någon?
"Ridderligheten dog med mitt tålamod!"
- Knatte
- Knatte
Välkommen till forumet MrKumquack.
Själv hade jag missat denna tråd. Bäst att man fyller i innan man passerar det magiska 50-strecket i sommar.
Edit/ äsch nu såg jag att jag visst var inne på tråden för ett år sedan :/
Säg till mig när jag börjar skriva samma texter om och om igen
Själv hade jag missat denna tråd. Bäst att man fyller i innan man passerar det magiska 50-strecket i sommar.
Edit/ äsch nu såg jag att jag visst var inne på tråden för ett år sedan :/
Säg till mig när jag börjar skriva samma texter om och om igen
- MrKumquack
- Fine
tfels skrev:Välkommen MrKumQuack!
Får tacka så mycket för alla (två!) glada tillmälen och tillrop efter mitt inträdande i denna institution! Det står under mitt alias att jag är fair, fast än så länge känner jag mig mig ganska poor. Ska försöka råda bot på detta, och i helgen söka reda på några intressanta trådar där jag kan klampa/tassa in och bidra med några rader. (Måste ju skramla ihop till den statusen att jag får skaffa en avatar! Tror mig ha hittat den rätta nu. Gäller bara att få den godkänd oxå... )
- Knatte
- Knatte
Stranger skrev:30 i juni
Då är vi minst två som fyller det! För egen del blir det dock på valborg.
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
- MrKumquack
- Fine
Looding skrev:Stranger skrev:30 i juni
Då är vi minst två som fyller det! För egen del blir det dock på valborg.
Får väl passa på att gratulera jubilaren på bemärkelsedagen! Hurra! Hurra! Hurra! Det är tydligen inte bara regenter som passar på att fylla jämna årtionden denna dag.
- Knatte
- Knatte
MrKumquack skrev:Får väl passa på att gratulera jubilaren på bemärkelsedagen! Hurra! Hurra! Hurra! Det är tydligen inte bara regenter som passar på att fylla jämna årtionden denna dag.
Tack och bock! Jag får då också lov att byta åldersspann nu då
Har du information som saknas eller behövs ändras i https://www.seriekatalogen.se så kontakta mig eller skicka ett mail till seriekatalogen.se[at]gmail.com
31 år. I och med min röst "leder" nu gruppen 30-39
- spindelmannenelektra
- Near Mint
41 år
Idrottsläraren
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".
"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".
"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".