Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Information, nyheter, på gång från små och stora serieförlag- saker som inte är rena kom-och-köp annonser.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

Denna publikation kan nu köpas via denna kanal. (Eller direkt ur Plutoniumdirektören Per Myrhills hand på någon seriefestival (Uppsala eller Stockholm)). http://plutonium.tictail.com/product/pl ... j-grisapan
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av Wakuran »

Jag hörde nyss att Myrhill inte skulle komma iväg på Uppsala i år. För tätt inpå Seriefest i Malmö, så han lägger krutet på SIS i maj istället...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

Samma gör jag. Uppsala ligger lite sorgligt inklämt där.... mellan Malmö och Stockholm... [xx(]
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av Wakuran »

RioGrande skrev:Samma gör jag. Uppsala ligger lite sorgligt inklämt där.... mellan Malmö och Stockholm... [xx(]

Det gör ju iofs halva Sverige... med 80% av invånarna eller vad det nu blir, men ändå...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

tidsmässigt
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av Wakuran »

...Dessutom är väl egentligen Uppsala norr om Stockholm, kom jag på om jag tänker efter...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

Fan, du är ju smartare än han den där Sherlock! (Dags för en ny självbiografisk deckarserie: "Wakuran löser olika gåtor och nystar upp mysterier med frenesi och god aptit"?)
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

[^] Vi ska väl även uppdatera i denna tråd (några år senare). De olika Plutonium Comics-antologierna och Eepejböckerna och övriga saker från Plutonium Comics köps numera via DENNA länk: https://plutoniumcomics.se/store.html


(Per Myrhill övergav Tictail-lösningen när villkoren försämrades med den tjänsten.)
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

https://plutoniumcomics.se/store.html#! ... v-jan-hoff

Vi bör väl även NÄMNA att det faktiskt finns två Eepej-album, som man kan köpa.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

Tyvärr ligger Plutoniumshopen nere. Era Eepejalbum, eller Plutonium Comics-nr, handlar ni nu genom att mejla med Per Myrhill. Det kommer ev att komma uppdateringar om andra lösningar. Men just nu är det alltså mejl med Per som gäller.
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

Någon ny webshop kan jag tyvärr inte erbjuda. Men man ska nu även kunna köpa Eepejalbumen genom Ola Forssblad (Home Made Comics). Även Johan Ragnarsson har några.
Och hur går det med Eepej då? Jo, relativt utmärkt! En ny serie har påbörjats. Den kan beskådas på Instagram ( @tekannan7 ) eller på Facebook... ( https://www.facebook.com/Eepej/?locale=en_GB )
Titel: "Ingen kan se dig, Eepej!"
Användarvisningsbild
larsa66
Moderator
Inlägg: 2353
Blev medlem: ons 13 jun 2012, 20:50
Ort: Robertsfors
Kontakt:

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av larsa66 »

RioGrande skrev:
mån 20 mar 2023, 11:47
Någon ny webshop kan jag tyvärr inte erbjuda. Men man ska nu även kunna köpa Eepejalbumen genom Ola Forssblad (Home Made Comics). Även Johan Ragnarsson har några.
Och hur går det med Eepej då? Jo, relativt utmärkt! En ny serie har påbörjats. Den kan beskådas på Instagram ( @tekannan7 ) eller på Facebook... ( https://www.facebook.com/Eepej/?locale=en_GB )
Titel: "Ingen kan se dig, Eepej!"
Den ser väldigt spännande ut. Hinner du klart till SIS?
Användarvisningsbild
RioGrande
Moderator
Inlägg: 4386
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 18:28

Re: Eepej - Grisapan. Kan köpas här.

Inlägg av RioGrande »

Det räknar jag inte med. Vill inte stressa (varken mig själv eller TEAM Plutonium). Men det blir kanske till hösten. Troligen blir det väl Didrings Serienördens djurbok (i vilken du -- för övrigt -- SKULLE KUNNA köra Gäddan???) ... som blir nästa chans att få se Eepej i tryck... (en kort serie)
Skriv svar