Var med och bestäm tema på Primate Orange 2!

Information, nyheter, på gång från små och stora serieförlag- saker som inte är rena kom-och-köp annonser.
PrimateOrange
Good
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 13 dec 2010, 14:34

Var med och bestäm tema på Primate Orange 2!

Inlägg av PrimateOrange »

Hej!

Nu behöver jag lite hjälp med att bestämma ett tema för Primate Orange volym 2. Se denna enkät: https://spreadsheets.google.com/spreads ... NVpCc1E6MQ

För er som missat vad Primate Orange är så är det en antologi för svenska äventyrsserier, no more no less, och lite till.

se mer: www.primateorange.se

ps. om man är intresserad av att köpa ett ex av vol.1 så har jag typ 7 kvar, se under köp på hemsidan.
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: Var med och bestäm tema på Primate Orange 2!

Inlägg av Peral »

Valde fängelse, jag har alltid gillat fängelsefilmer, det är som sin egen värld, avstängd från samhället i övrigt, med sina egna satta lagar.
PrimateOrange
Good
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 13 dec 2010, 14:34

Re: Var med och bestäm tema på Primate Orange 2!

Inlägg av PrimateOrange »

Står nu lika mellan western och fängelse, Måste erkänna själv att jag med hoppas på fängelsetema!
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: Var med och bestäm tema på Primate Orange 2!

Inlägg av Peral »

"Morgan" som gick i salig bortgångna Serie-Magasinet var en suverän fängelse serie.
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Var med och bestäm tema på Primate Orange 2!

Inlägg av Labrador Road 26 »

Blev Svärd och sandaler (även om jag föredrar Sword & Sorcery) och Rymden för min del.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Skriv svar