Släckte dom ner???
För att man skulle logga in, bli medlem eller nåt sånt?
Jag har inga problem med att kopiera länkadresserna och titta på de två sidorna...
Trevligt, jag är framme vid sidan 4 nu, men jag tappade som lusten att lägga ut nå mer här när det krånglade.MrKumquack skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:00Jag har inga problem med att kopiera länkadresserna och titta på de två sidorna...![]()
Hoppas du tänker om, och fortsätter att lägga upp sidor. Det skull onekligen göra det något lättare att komma upp med en bra titel om en har något mer att gå på än bara en tillbakablick med ett träsk, en flotte samt en gädda på framsidan.larsa66 skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:38Trevligt, jag är framme vid sidan 4 nu, men jag tappade som lusten att lägga ut nå mer här när det krånglade.MrKumquack skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:00Jag har inga problem med att kopiera länkadresserna och titta på de två sidorna...
Hahaha flottarkärlek, den var inte dum. Jag fick av wakuran förslaget "the pojk and the pike" som jag också tyckte var kul.MrKumquack skrev: ↑mån 06 mar 2023, 17:13Hoppas du tänker om, och fortsätter att lägga upp sidor. Det skull onekligen göra det något lättare att komma upp med en bra titel om en har något mer att gå på än bara en tillbakablick med ett träsk, en flotte samt en gädda på framsidan.larsa66 skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:38Trevligt, jag är framme vid sidan 4 nu, men jag tappade som lusten att lägga ut nå mer här när det krånglade.MrKumquack skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:00Jag har inga problem med att kopiera länkadresserna och titta på de två sidorna...
Annars kanske ”Flottarkärlek” kan va nåt?
Alltså. Man kunde se just dessa. Men när man ville bläddra vidare och kika på mer grejer... verkade det som om man var tvungen att skapa ett konto. Och de såg helt okej ut.larsa66 skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:38Trevligt, jag är framme vid sidan 4 nu, men jag tappade som lusten att lägga ut nå mer här när det krånglade.MrKumquack skrev: ↑mån 06 mar 2023, 15:00Jag har inga problem med att kopiera länkadresserna och titta på de två sidorna...![]()
Tumblr...hm... "släckte ner..." kanske var nån konstig ordvits han körde med, Rio Grande. Han har ju som en egen humor, den där![]()
Aha! Då förstår jag. Har inget konto själv, och trodde/hoppades att de kommande sidorna var lika lättillgängliga som de två första, med länkadresser som en kan kopiera.
Jag gillar att din far pratar dialekt (norrländska?). Det ger en extra dimension till miljön tycker jag, och att läsaren får som skärpa till sig i handlingen.
Hur vet man att gäddan är en ”hon”? Kan det inte annars stå ”...satt fast i munnen”?larsa66 skrev: ↑sön 12 mar 2023, 14:15Sidan 7
Här blev det en undervatten sekvens som jag inte visste hur jag skulle lösa riktigt. Jag började med att titta i mina swampthing böcker men dom kunde tyvärr inte hjälpa. Så tänkte jag att jag bara tecknar det som jag minns det, jag har ju också varit där, även om jag aldrig kom så nära gäddan.
TackMrKumquack skrev: ↑sön 12 mar 2023, 22:49Hur vet man att gäddan är en ”hon”? Kan det inte annars stå ”...satt fast i munnen”?
Snygga teckningar annars!
Jo, jag brukar använda både foton och speglar när jag vill förmedla något som ska se korrekt ut. Just i detta fall var det mer en känsla jag ville åt, och då sökte jag i mitt innersta istället