Kvarvarande inlägg ur NM-diskussionen
- jens torstensson
Innan den här sista lilla händelsekedjan hade ju jag och Thomas några poster som slutade med att vi mailade varann litegrann och har kommit fram till att en av oss inte har lust sitta och bolla fram och tillbaka över nätet så vi lägger åtminstone temporärt ner diskussionen mellan honom och mig, blir bara långtråkigt för alla när vi rabblar exempel i det oändliga. Thomas har nog ganska klart för sig hur han vill utforma sin guide och jag tycker inte det är mitt livsmål att lägga energi på att ändra hans upplägg.
jens torstensson skrev:
Innan den här sista lilla händelsekedjan hade ju jag och Thomas några poster som slutade med att vi mailade varann litegrann och har kommit fram till att en av oss inte har lust sitta och bolla fram och tillbaka över nätet så vi lägger åtminstone temporärt ner diskussionen mellan honom och mig, blir bara långtråkigt för alla när vi rabblar exempel i det oändliga. Thomas har nog ganska klart för sig hur han vill utforma sin guide och jag tycker inte det är mitt livsmål att lägga energi på att ändra hans upplägg.
Thomas och hans guide kan du nog heller inte ändra på, men jag tycker det är bra att du tycker till om Serieforums guide, som vi alla vill ska bli så bra som möjligt.
www.albumforlaget.se
- Kung Orne I
- Near Mint
- Kontakt:
- Gammelsmurf
- Very Fine
- Kontakt:
Kung Orne I skrev:
Har det försvunnit inlägg från diskussionen? [?]
Nej, jag bröt bara loss alla OT-inläggen ur marknadsrapportstråden och skapade en egen topic åt dessa.
Marknadsrapportinläggen finns här:
http://www.serieforum.se/topic.asp?TOPIC_ID=2678
/admin
- rdbulldozer
- Fine
Thomas E skrev:
(Kan man inte även rensa alla OT-inlägg här? Det skulle kunna vara en givande och trevlig tråd utan dem).
Nej gör inte det. Det är mycket mer givande om alla står för vad de säger. Om man ångrar det man skrivit är det mer fair att krypa till korset och erkänna det....(det får jag ofta göra).
- Kung Orne I
- Near Mint
- Kontakt:
- Gammelsmurf
- Very Fine
- Kontakt: