Kvarvarande inlägg ur NM-diskussionen

Gamlar trådar från 1.0-tiden.
Användarvisningsbild
jens torstensson
Good
Inlägg: 42
Blev medlem: lör 03 mar 2007, 15:17
Ort: Sverige

Inlägg av jens torstensson »

Innan den här sista lilla händelsekedjan hade ju jag och Thomas några poster som slutade med att vi mailade varann litegrann och har kommit fram till att en av oss inte har lust sitta och bolla fram och tillbaka över nätet så vi lägger åtminstone temporärt ner diskussionen mellan honom och mig, blir bara långtråkigt för alla när vi rabblar exempel i det oändliga. Thomas har nog ganska klart för sig hur han vill utforma sin guide och jag tycker inte det är mitt livsmål att lägga energi på att ändra hans upplägg.
Användarvisningsbild
lennon
Very Fine
Inlägg: 1541
Blev medlem: fre 28 okt 2005, 14:21
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av lennon »

jens torstensson skrev:
Innan den här sista lilla händelsekedjan hade ju jag och Thomas några poster som slutade med att vi mailade varann litegrann och har kommit fram till att en av oss inte har lust sitta och bolla fram och tillbaka över nätet så vi lägger åtminstone temporärt ner diskussionen mellan honom och mig, blir bara långtråkigt för alla när vi rabblar exempel i det oändliga. Thomas har nog ganska klart för sig hur han vill utforma sin guide och jag tycker inte det är mitt livsmål att lägga energi på att ändra hans upplägg.

Thomas och hans guide kan du nog heller inte ändra på, men jag tycker det är bra att du tycker till om Serieforums guide, som vi alla vill ska bli så bra som möjligt.
www.albumforlaget.se
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Har det försvunnit inlägg från diskussionen? [?]
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Gammelsmurf
Very Fine
Inlägg: 1992
Blev medlem: ons 05 jan 2005, 06:31
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Gammelsmurf »

Kung Orne I skrev:
Har det försvunnit inlägg från diskussionen? [?]

Nej, jag bröt bara loss alla OT-inläggen ur marknadsrapportstråden och skapade en egen topic åt dessa.

Marknadsrapportinläggen finns här:
http://www.serieforum.se/topic.asp?TOPIC_ID=2678

/admin
Användarvisningsbild
Thomas E
Avstängd
Inlägg: 1438
Blev medlem: lör 01 okt 2005, 00:22

Inlägg av Thomas E »

(Kan man inte även rensa alla OT-inlägg här? Det skulle kunna vara en givande och trevlig tråd utan dem).
Användarvisningsbild
rdbulldozer
Fine
Inlägg: 597
Blev medlem: tis 28 jun 2005, 17:33
Ort: Visby

Inlägg av rdbulldozer »

Thomas E skrev:
(Kan man inte även rensa alla OT-inlägg här? Det skulle kunna vara en givande och trevlig tråd utan dem).


Nej gör inte det. Det är mycket mer givande om alla står för vad de säger. Om man ångrar det man skrivit är det mer fair att krypa till korset och erkänna det....(det får jag ofta göra).
Användarvisningsbild
Kung Orne I
Near Mint
Inlägg: 2934
Blev medlem: tis 31 okt 2006, 10:40
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Kung Orne I »

Flera av Thomas E:s inlägg saknas ju, som det citeras till i slutet av tråden.
Säljer gärna serier/grejer åt dig på Tradera. Skicka ett PM om du är intresserad!
Användarvisningsbild
Thomas E
Avstängd
Inlägg: 1438
Blev medlem: lör 01 okt 2005, 00:22

Inlägg av Thomas E »

OK, om ingen vill ha tråden så tar jag död på den.
Användarvisningsbild
Gammelsmurf
Very Fine
Inlägg: 1992
Blev medlem: ons 05 jan 2005, 06:31
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Gammelsmurf »

Kung Orne I skrev:
Flera av Thomas E:s inlägg saknas ju, som det citeras till i slutet av tråden.

Ja, han brukar radera sina inlägg när diskussionen mattats av. Disposal of evidence, tror jag att förfarandet brukar kallas.

/admin
Låst