Bokrean 2020

Har du hört något nytt som du vill berätta om? Här är platsen att berätta om det.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1911
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Bokrean 2020

Inlägg av Grumme »

Jag hittade ingen tråd om årets bokrea, men jag förmodar att det beror på brist på roliga titlar?
Inte heller jag har hittat något märkvärdigt i serieväg, men vill ändå tipsa om en mycket rolig barnbok som endast kostar några tior,. lite beroende på varifrån ni köper den.
Den heter "De fula fem" och är en charmig bok på rim om djur på Afrikas savann, djur som inte är lika bildsköna eller häftiga som lejonet, noshörningen eller elefanten, men söker tröst hos varandra. Och det är inte alla som håller med. [:)]

Bild
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Coppas
Fine
Inlägg: 356
Blev medlem: sön 09 mar 2008, 23:55
Ort: Solna

Re: Bokrean 2020

Inlägg av Coppas »

Grumme skrev:Jag hittade ingen tråd om årets bokrea, men jag förmodar att det beror på brist på roliga titlar?
Inte heller jag har hittat något märkvärdigt i serieväg...

Fick ungefär samma intryck själv, dvs. det intressanta som reas har man redan i bokhyllan. :mrgreen:
Senast redigerad av 1 Coppas, redigerad totalt 0 gånger.
    »Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«
      Alfred E. Neuman
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Bokrean 2020

Inlägg av Wakuran »

SF-Bokhandeln hade nog intressantast utbud, bland butikerna som jag spanade in...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar