Seriehandeln lägger ner verksamheten

Har du hört något nytt som du vill berätta om? Här är platsen att berätta om det.
Användarvisningsbild
Krusty
Fine
Inlägg: 685
Blev medlem: ons 08 mar 2006, 18:58
Ort: Sverige
Kontakt:

Seriehandeln lägger ner verksamheten

Inlägg av Krusty »

Det är med viss sorg som jag meddelar att seriehandeln kommer att lägga ner sin verksamhet inom kort. Ni som har besökt hemsidan de senaste månaderna har säkerligen noterat att det inte längre kommer ut några nyheter och i takt med att de produkter som varit tillhanda på hemsidan blivit sålda, har utbudet blivit allt mindre.

Så varför detta beslut? Flera anledningar. Jag kan på grund av arbetssituationer inte längre lägga ner den tid jag önskar att jag kunde på hemsidan. Det tar tid att scanna, skickgradera och inte minst köpa in - även om jag älskar att göra det så måste man prioritera. Är också relativt nybakad från gymnasiet och känner att jag vill testa något nytt, kanske utbilda mig eller resa någonstans.

Alla som är registrerade på hemsidan kommer givetvis att meddelas, men jag känner även ett intresse av att meddela övriga. Det har varit ett underbart år och jag vill tacka alla kunder, besökare och andra som på annat vis bidragit! Tack!
Användarvisningsbild
Nima
Near Mint
Inlägg: 3060
Blev medlem: mån 22 jun 2009, 17:58
Ort: Smålands Jerusalem

Re: Seriehandeln lägger ner verksamheten

Inlägg av Nima »

Trist!
Du kan ju alltid fortsätta med försäljningen, i mindre skala, på Tradera.
"Righteousness and justice are the foundation of His throne."
Användarvisningsbild
Krusty
Fine
Inlägg: 685
Blev medlem: ons 08 mar 2006, 18:58
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Seriehandeln lägger ner verksamheten

Inlägg av Krusty »

Det är väl tanken. Jag vill givetvis fortsätta, men då göra det i en takt som jag själv väljer. Kommer självklart även att fortsätta hänga här på forumet.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Seriehandeln lägger ner verksamheten

Inlägg av Agentum »

Tja jag köpte en del av dig i början iaf, men men det kan gå sådär, jobbigt kanske att ha en site, nanarts var tanken god.

Tradera är så pissigt så man önskade sig nån form av site för bara serier egentligen än de tjuvspel som pågår där.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar