Kända författare som skapar serier

Diskussioner om serier, tecknare, förlag, åsikter och allt annat som rör seriernas värld.
LoadingDaydream
Fair
Inlägg: 4
Blev medlem: mån 18 apr 2016, 11:59

Re: Kända författare som skapar serier

Inlägg av LoadingDaydream »

spindelmannenelektra skrev:
LoadingDaydream skrev:Ta-Nehisi Coates är en mycket respekterad amerikansk journalist och författare . Som skriver manus till de nya numren av Black Panther , serie har sålt mycket bra . Misstänker att han även ska vara med skriva manuset till den kommande filmen .


Låter spännande. De numren skall jag köpa. Heter serien "Black Panther" eller har den någon annan titel?


Black Panther utgiven av Marvel . Jag vet att första numret heter Black Panther : A nation under our feet .Kommer att först ges ut i 13 nummer. Black Panther är en av Stan Lee´s och Jack Kirby`s skapelser . Har tänkt att jag ska köpa dessa nummer innan filmen och det stora genombrottet kommer .
Användarvisningsbild
spindelmannenelektra
Near Mint
Inlägg: 2248
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 00:25
Ort: Sverige

Re: Kända författare som skapar serier

Inlägg av spindelmannenelektra »

LoadingDaydream skrev:
spindelmannenelektra skrev:
LoadingDaydream skrev:Ta-Nehisi Coates är en mycket respekterad amerikansk journalist och författare . Som skriver manus till de nya numren av Black Panther , serie har sålt mycket bra . Misstänker att han även ska vara med skriva manuset till den kommande filmen .


Låter spännande. De numren skall jag köpa. Heter serien "Black Panther" eller har den någon annan titel?


Black Panther utgiven av Marvel . Jag vet att första numret heter Black Panther : A nation under our feet .Kommer att först ges ut i 13 nummer. Black Panther är en av Stan Lee´s och Jack Kirby`s skapelser . Har tänkt att jag ska köpa dessa nummer innan filmen och det stora genombrottet kommer .


Ja jag har många Black Panther hemma blandad kvalité men det här nya kan ju vara något.
Idrottsläraren

"I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it".

"We all walk a fine line between extremes the key is not to trip".
Skriv svar