Humorpåsen

Diskussioner om serier, tecknare, förlag, åsikter och allt annat som rör seriernas värld.
Användarvisningsbild
Bear
Very Good
Inlägg: 118
Blev medlem: mån 28 mar 2005, 22:32
Ort: Sweden

Humorpåsen

Inlägg av Bear »

I tidningsställen lite här och var, finns en bunt tidningar omslutna av plast, närmare bestämt fyra stycken, till priset av 99 kr, vilken bär namnet humorpåsen.
För ren nöjesläsning köpte jag denna påse för någon vecka sedan, men blev besviken när öppnat den.
Tidningarna var från oktober och bonustidningen äldre än så. Då jag redan köpt några av dessa tidningar tidigare, så blev det dubbletter.


Jag undrar hur ofta denna påse kommer ut, och om det finns någon möjlighet att veta vilken månad som ingår, så man slipper få dubbletter.
Det står vilka tidningar som ingår på påsens utsida, men det går inte att se vilka nummer det rör sig om, så köper man lösnummer av tidningarna som ingår finns risken att man redan har dessa.
Givetvis går det ju inte att släppa denna påse varannan vecka eller var fjärde, men vill gärna gardera mig så att jag slipper få två nummer jag redan har av fyra.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Humorpåsen

Inlägg av Wakuran »

Det är ju i regel gamla tidningar från restlagret i såna där påsar, det är därför de är så billiga.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
wombat1000
Good
Inlägg: 46
Blev medlem: mån 28 maj 2012, 14:41

Re: Humorpåsen

Inlägg av wombat1000 »

Hur många humorpåsar har släppts?
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Humorpåsen

Inlägg av Wakuran »

wombat1000 skrev:Hur många humorpåsar har släppts?

Tre stycken, ser det ut som...

http://www.tidsam.se/en/products/magazi ... umorpasen/
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar