MEj bnc marknaråt.

Diskussioner om serier, tecknare, förlag, åsikter och allt annat som rör seriernas värld.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

MEj bnc marknaråt.

Inlägg av Agentum »

Hotta en maasssa elände.
Rör vlsd osswr
m nk är
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Coppas
Fine
Inlägg: 356
Blev medlem: sön 09 mar 2008, 23:55
Ort: Solna

Re: MEj bnc marknaråt.

Inlägg av Coppas »

Agentum skrev:Hotta en maasssa elände.
Rör vlsd osswr
m nk är

Inte för att vara den, men har du lust att översätta? Förutom att det verkar vara en ”massa elände” med något så är, i alla fall för min del, både rubriken och resten av texten helt obegriplig.
    »Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«
      Alfred E. Neuman
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: MEj bnc marknaråt.

Inlägg av Wakuran »

Är det något virus eller något fel på själva datorn hos Agentum? Så här konstiga poster har jag nog aldrig sett från Agentum tidigare...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Grumme
Very Fine
Inlägg: 1911
Blev medlem: mån 30 jul 2007, 00:53
Ort: Örbyhus
Kontakt:

Re: MEj bnc marknaråt.

Inlägg av Grumme »

Inte för att jag känner Agentum, men jag vet att han bor i Uppland precis som jag, och brukar besöka samma slags marknader, så jag gissar att han var på den årliga veteranbilsmarknaden i Ekeby-Boda igår.
Vad han sedan hittade där förutom "en massa elände", hoppas jag att vi kan få veta när han har vaknat, [:D]
https://www.flashback.org/ - När du vill veta det som mainstream-media inte vill berätta.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: MEj bnc marknaråt.

Inlägg av Wakuran »

Tråd låst. /Admin
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Låst