Hm, de tidigare bilderna verkar ha försvunnit, och jag vet inte varför -- är det Imgur som krånglar, tro? Nåja, jag lägger upp en av Carlos' figurstudier av en av personerna i den nya historien i alla fall. Han har en viss Japan-fixering -- personen alltså, inte Carlos (vad jag vet i alla fall). Från början hade jag tänkt mig att personen skulle ha en äkta samurajrustning, för att betona den lätt osunda Japan-fixeringen litet extra, men det kändes inte tillräckligt viktigt för att tvinga Carlos att lägga ner allt jobb som skulle krävas för att göra det riktigt autentiskt. Jag tror det osunda i hans karaktär kommer att framgå i alla fall.
Det kommer alltså att förekomma visst swordplay med japanska förtecken i "Duellen"; jag hade ursprungligen tänkt att Erik skulle göra en referens till "Kill Bill" när han anlände till slutstriden, men dumpade i slutändan den repliken för att inte i onödan dra läsarens uppmärksamhet till att han/hon själv läser en fiktiv historia.

[Edit: Jaha, bilden blev ju enorm, men jag har inte kompetens att justera den saken så den får väl vara det då. Är den för stor har jag inget emot att admin korrigerar det.]