Här får ni ett smakprov på Reines arbete. Sidan visas utan pratbubblor och textrutor för att inte avslöja något från handlingen.

Om Karl Kämpe
Karl Kämpe är en äventyrare som lever i ett mörkt och hotfullt 1700-tal. Han var tidigare karolin i Karl XII:s armé men efter katastrofen vid Poltava har han lämnat soldatlivet bakom sig. Under sina resor har Karl upptäckt att det pågår ett hemligt krig. Demoner och andra onda varelser i djävulens tjänst gör allt för att lägga krokben för mänskligheten. Dessa måste bekämpas och en av de främsta hjältarna är Karl Kämpe.
Hjälp till att förbättra tidningen
Har du några idéer för hur jag skulle kunna förbättra tidningen? Vad gjorde jag bra och vad gjorde jag mindre bra i nummer 1? Kom med era tankar och hjälp mig göra en bättre tidning.
Biserie
Ett av få "klagomål" jag fick med nummer 1 var att det inte fanns någon biserie. Jag funderar därför på att stoppa in en sådan i tidningen. Tecknar du en serie som du vill ha publicerad i Karl Kämpe nr 2? 4-5 sidor bör den vara men om den är riktigt bra kan jag sträcka ut det till 8-9 sidor. Den kan handla om vad som helst men jag ser helst en "historisk" serie. Det blir tyvärr inget pröjs för denna biserie men den blir som sagt tryckt och publicerad.
För er som är intresserade så kan ni läsa mer om och köpa Karl Kämpe Äventyraren nr 1 HÄR!
Har du frågor eller vill kontakta mig direkt, skicka E-post: info@karlkampe.se