Agentum skrev:
Vann dessa tre Marvel Masterworks böckerna för 104kr på Tradera.
Skambud som gick in.
Något strul med bilden. Kan vara något tekniskt problem eller att länken till själva bilden har försvunnit...
Agentum skrev:
Vann dessa tre Marvel Masterworks böckerna för 104kr på Tradera.
Skambud som gick in.
K-E Lindkvist skrev:91:an och Skånska kriget (med särtryck av den saknade sidan 21)
BoJustBo skrev:K-E Lindkvist skrev:91:an och Skånska kriget (med särtryck av den saknade sidan 21)
Åh nej, och jag antar att den aldrig kommer tryckas om trotts helsabbad utgåva :/
MrKumquack skrev:Fick hem mitt ex av ovan nämnda bok, och där saknas inte sidan 21. (En svartvit bild som inte kom med i serien, med kommentar av Gert Lozell.) Det verkar m.a.o. finnas hopp för framtida köpare.
K-E Lindkvist skrev:MrKumquack skrev:Fick hem mitt ex av ovan nämnda bok, och där saknas inte sidan 21. (En svartvit bild som inte kom med i serien, med kommentar av Gert Lozell.) Det verkar m.a.o. finnas hopp för framtida köpare.
Missförstå mig rätt. Jag borde skrivit "den rätta sidan 21" istället. Det är alltså sista sidan i första avsnittet som fallit bort. Så här skall det se ut (ursäkta bildkvalitén men jag orkade inte ta fram systemkameran idag):
Den som är skarpsynt avslöjar detta genom att notera de saknade signaturerna i sista rutan på sidan 20. Där står upphovsmännens namn i samtliga avsnitt. Men skämtet om fattigbössan är inte nödvändigt för att läsaren skall hänga med i plotten så ingen större skada skedd. De som inte läst den vid serietidningspubliceringen märker troligen inget alls. Men visst är det förargligt.
På bokmässan fick alla som sa till sidan i lösbladssystem, och det är väl inte helt omöjligt att det fortfarande gäller? Ett enkelt sätt att lösa predikamentet skulle kunna vara att göra sidan tillgänglig i filformat för nedladdning och egen utskrift. Jag skickar frågan vidare till Joakim som sitter närmare händelsernas centrum vad gäller 91:an.
BoJustBo skrev:Ganska usel lösning i min mening.
Grumme skrev:Ellingen skrev:Blev ett (inte så) litet tillskott i samlingen idag.![]()
Kalle Anka 2/48 med ursprung förlagsdirektör Lennart Svenander. Proveniensen är 100%ig.
Riktigt fin!![]()
Vad skulle du bedöma att den håller för skick?
Återgå till "Om seriesamlandets ädla konst"
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst