MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Annonsmarknad för privatpersoner.
Kategoriregler
När du svarar på privatannonser är det bäst att göra detta via PM-funktionen. Ett svar i tråden kan missas, svarar du via PM får säljaren alltid ett mail om detta.
När annonsen inte längre är aktuell, be gärna en moderator ta bort tråden.

När du skapar en annons, tänk då på att ta med information som är av intresse för en köpare, t. ex.: ort där föremålen kan hämtas, fraktsätt, det pris du har tänkt dig. Detta för att underlätta för eventuella köpare.

OBS! Den här avdelningen är alltså privatannonser och inte ett diskussionsforum. Kommentarer som inte handlar om själva försäljningen/köpet
kommer att raderas.
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Billigt, bra och bäst!

Inlägg av marveljanne »

LOPPIS med många fynd!!
Jag säljer bl.a. serietidningar för 1:- styck! Och annat för en billig penning. På plats i Katthultet i Klevmarken, 7km nordnordväst om Dals-Ed i Dalsland.
Jag har öppet hemma hos mig klockan 12 - 16 lördag-söndag 29-30 april! VÄLKOMMEN!!!
Du är också välkommen att boka tid med mig här på Facebook för ett besök någon annan gång.
Först (i mycket gott skick): WALKING DEAD Compendium 1 (På engelska, nr 1-48), 200:-
STORA TRÄDGÅRDSBOKEN: 20kr
DYLAN DOG-bok: 20kr
MITT NAMN ÄR DAVID: 20kr
FANTOMEN - Den inbundna årgången 1965 - del 4: 90kr.
MORFAR ÄR SJÖRÖVARE, Jan Lööf: 5kr
DEN HELIGA NATTEN, Selma Lagerlöf och Ilon Wikland: 5kr
DET VAR EN NORRMAN, EN APA OCH BELlMAN, omslag Jonas Darnell, Illustr: Henrik Lange.
OANVÄNDA SKIDOR, Peltonen och SKIDSKOR Alpina: 400kr (250kr per par).
Miljövänlig GRÄSKLIPPARE: 20kr
Gamla LÄNGDSKIDOR: 20kr
BÖCKER nyare och äldre: 1kr st
PORSLIN: 1kr st

EN KRONA STYCK (mest svenska tidningar):
SPIDER-MAN, en hel del från 2000-2006. Gott skick.
X-MEN, det mesta från 2001-2003, 2005-2006. Gott skick.
FANTOMEN, några nyare nummer. Gott skick.
BOING, SLARVHULT mm ca 2008. Gott skick.
FOOTBALL (obs! Serier typ Buster på engelska). Gott skick.
KALLE ANKA, det mesta 2008-2009. Gott skick.
KALLE ANKA, det mesta 1973-1990. Lite sämre skick ju äldre ankorna är, men omslagen är alltid med, liksom alla sidor.
FRANSKA ALBUM (på franska!), t.ex. EMPIRE USA 1-6. Gott skick.
MIN HÄST ca 2009. Gott skick.
MANGA, SHOUNEN JUMP 2005. Gott skick.
MAGIC FANTASY 3/2002. Gott skick.
Några andra svenska, t.ex. Herman H, Digimon, Mumin...
Några NORSKA, DANSKA, FINSKA TIDNINGAR, mest superhjältar.
DVD-FILMER, mycket gott skick, 20kr st:
THOR, GHOST RIDER, X-MEN; FIRST CLASS, LAST AIRBENDER (spelfilmen och den tecknade), TROLLKARLENS LÄRLING, DIE HARD 4.0, MINORITY REPORT, AMAZING SPIDER-MAN (2012), THREE MUSKETEERS (2011), MATRIX, PRINCE OF PERSIA, KARATE KID (2010), FLUGORNAS HERRE (1990), A GOOD DAY TO DIE HARD, BLAZING SADDLES, THE BOYS ARE BACK, BLUES BROTHERS 2000, ELIZABETH + GOLDEN AGE, DET VILDA FOTBOLLSGÄNGET 3, WYRMWOOD, INSIDIOUS, KRAMPUS CHRISTMAS DEVIL, DEAD AND DEADER, BEDTIME STORIES, THE TOWN, DJANGO UNCHAINED, PRIEST, JACKIE BROWN, THE LOST COAST TAPE.

BLUERAY-FILMER, mycket gott skick, 20kr st:
DAWN OF THE PLANET OF THE APES, X-MEN; DAYS OF FUTURE PAST, INTERSTELLAR, BECK, SURVIVAL OF THE DEAD, 2012 ZOMBIE APOCALYPSE.

STARGATE SG:1, dvd, säsong 1 - 10 (Mycket gott skick, ALLA för 200:-)

Och massor av små prylar som du inte visste att du behövde ...

/Trådar sammanfogade. Admin.
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Hej, Admin! Det vore snällt om du istället för att sammanfoga trådar bara slänger allt det gamla och låter den nyaste annonsen vara kvar. Det gamla är ju totalt ointressant. Och bara förvirrande.
Jag tackar för detta!
marveljanne
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av Wakuran »

marveljanne skrev:Hej, Admin! Det vore snällt om du istället för att sammanfoga trådar bara slänger allt det gamla och låter den nyaste annonsen vara kvar. Det gamla är ju totalt ointressant. Och bara förvirrande.
Jag tackar för detta!
marveljanne

Jag tänkte att det var onödigt med nya trådar som säger precis samma sak som tidigare, och att man ändå ser vilket inlägg som är senast, men jag kan ta bort inläggen här, åtminstone.

/Admin
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Tack för hjälpen!
När det gäller försäljning så tycker jag att det alltid är bäst att ta bort den gamla annonsen, särskilt när jag annonserar ut dagar som folk kan komma till mig utan att boka tid innan.
Kan jag själv ta bort den gamla annonsen så gör jag det, men jag har aldrig fattat hur man gör (om man nu kan det).
Bra att Serieforum -- i alla delar -- lever vidare, det är jag helt säker på!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Det finns minsann en hel del dyrgripar kvar efter Valborgshelgen, så du får gärna boka tid -- och i viss mån, plats -- med mig för att komma och titta på och kanske köpa in en del god underhållning. Jag pratar gärna serier (t.ex. om mina år som redaktör och översättare för Semic och Egmont). Om du bjuder på lunch ... Välkommen!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

17 och 18 juni: LOPPIS med många fynd!!
Jag säljer bl.a. serietidningar för 1:- styck! Och annat för en billig penning (se ovan). På plats på Katthultet i Klevmarken, 7km nordnordväst om Dals-Ed i Dalsland.
Jag har öppet hemma hos mig klockan 12 - 16 lördag-söndag 17-18 juni! VÄLKOMMEN!!! Det är bara att komma, alltså!
Du är också välkommen att boka tid med mig här på Serieforum för ett besök någon annan gång. Kanske "bara" prata serier, t.ex. om min långa serietidningskarriär med Marvel å Buster å DC å Digimon å X9 å Dylan Dog å Fantomen å en massa andra tidningar å kanske Marvel- och andra seriefilmer över en bjudlunch ...
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Bara att komma!!! Jag har öppet hemma hos mig klockan 12 - 16 lördag-söndag 5-6 augusti! VÄLKOMMEN!!! Det är bara att komma, alltså!
På plats i Katthultet i Klevmarken, 7km nordnordväst om Dals-Ed i Dalsland. Från Ed kör du mot Nössemark. Ta efter ca 3 km till vänster mot Klevmarken. 4 km till Loppisen.
Du är också välkommen att boka tid med mig här på Serieforum för ett besök någon annan gång. Kanske "bara" prata serier, t.ex. om min långa serietidningskarriär med Marvel å Buster å DC å Digimon å X9 å Dylan Dog å Fantomen å en massa andra tidningar å kanske Marvel- och andra seriefilmer över en bjudlunch ...
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Öppet även lördag - söndag 12 - 13 augusti klockan 12 - 16!
För övrig info; Se tidigare inlägg.
Välkomna, alla!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Öppet även lördag - söndag 19 - 20 augusti klockan 12 - 16!
För övrig info; Se tidigare inlägg.
Välkomna, alla!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Öppet även lördag - söndag 26 - 27 augusti klockan 12 - 16!
För övrig info; Se tidigare inlägg.
Välkomna, alla!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Öppet lördag - söndag 7 - 8 oktober klockan 12 - 16! Då är det dessutom Höstmarknad i Ed (på lördagen)!! Ca 300 knallar!!!
För övrig info; Se tidigare inlägg.
Välkomna, alla!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Välkomna alla att komma hem till mig nu på lördag - söndag 7 - 8 oktober klockan 12 - 16! Loppis med diverse seriefynd! Och så hinner vi nog prata lite serier. En liten kort spring- eller promenadbana finns också. Det är dessutom Höstmarknad i Ed (på lördagen kl 9-14)!! Ca 300 knallar!!!
För övrig info; Se tidigare inlägg.
Välkomna, alla!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Jag åker till Karlstad och Skutberget nu på lördag 4/11. Jag skulle då kunna ta med något som du/ni vill köpa ...
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Måndagen den 1 januari är det fritt fram att besöka mig och min serie/film/pryl-försäljning på Katthultet i Klevmarken 7 km NNV Ed i Dalsland.
Från klockan 12 och senast kl 15.00.00 kan du/ni komma.
Välkomna!!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Nu säljer jag ut de serier med mera jag har kvar! Halva priset!!!
Bestäm besökstid med mig via denna tråd. Jag har inte internet hemma, så jag kollar Nätet ett par gånger i veckan på Eds Bibbla. Så ha tålamod! Jag svarar så fort jag kan.
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

28 april är det Vårmarknad här i Ed på Torget och då räknar jag med att sälja ut det mesta av det sista ...
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Det är Vårmarknad i Ed på lördag den 28 april. Det kanske regnar då, men jag och Eds SK är hursomhelst på plats vid Bord nr 8 på Torget med Info om World Orientering Day (framför Kommunhuset onsdag 23 maj och en Loppis (1krona styck för det mesta)!!
En hel del serier, inklusive Walking Dead Compendium 1 för 100:- och flera andra dyrgripar ännu billigare!! Samt ett stort antal serietidningar m.m. för en krona styck!!!
Från klockan 8.30 fram till iaf kl 13 är vi där. Välkomna!!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Tack för trevligt möte på Torget i Ed, kompis!

Alla kan som vanligt nu -- här på tråden -- boka tid med mig för möte på min hemmaplan och komma och köpa och ta med sig serier.

Välkomna!!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Sommar! Kanske semester-resan för dig förbi Dals-Ed ...? Boka tid med mig, så får du leta serie-dyrgripar hemma hos mig ... och kanske vill du bjuda på lunch och prata serier -- gamla och nya ...? Välkomna är alla som gillar serier!
marveljanne
Very Good
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 19 feb 2013, 13:54

Re: MEGALOPPIS MED SERIER OCH ANNAT!

Inlägg av marveljanne »

Jag fortsätter sälja ut de serier med mera jag har kvar! Halva priset, alltså!!!
Bestäm besökstid med mig via denna tråd. Jag har inte internet hemma, så jag kollar Nätet ett par gånger i veckan på Eds Bibbla. Så ha tålamod! Jag svarar så fort jag kan.
Jag pratar även fortfarande -- trots att jag nu går i pension -- gärna serier under en bjudlunch ...
Skriv svar