Serier bortskänkes

Här är vårt fikarum. Här samlas alla de ämnen som inte riktigt passar in bland de övriga kategorierna men som ändå bör dryftas.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Serier bortskänkes

Inlägg av Wakuran »

Är inne i en flytt nu och håller på och sållar ut serier jag inte orkar ta med mig.

En del Herman Hedning, Nemi, Larson, Manga Mania, Shojo Stars, etc. Först till kvarn!


Serierna finns på Södermalm i Stockholm utanför en lägenhet nu, för mer info kan ni skicka PM, E-mail ( hakan punkt storsaeter snabela gmail punkt com ) eller SMS ( Noll sju noll fyra sex noll nio sex sju nio ) . SMS är säkrare än att ringa, då jag sällan hör ringsingnaler eller svarar på okända meddelanden (Edit, nummer menar jag) ändå..


Om jag är på plats kommer jag dessutom vara upptagen och inte alltför pratsam, så att ni är medvetna.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Serier bortskänkes

Inlägg av Wakuran »

Det har varit svalt med intresse, men av olika anledningar har det blivit en enorm drös med serier m.m. nu utanför lägenheten, i en liten ranglig hylla. Jag vill inte lämna ut adress och portkod offentligt på nätet, men kan lämna mer info om någon tar kontakt personligen...

Kan rekommendera ett besök, framför allt för att inte störa grannarna med bråten... Ta tills ni skäms, så länge ni klarar av att hålla staplarna någorlunda stadiga...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4091
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Serier bortskänkes

Inlägg av Rufus »

Det är ofta svårt att bli av med grejer på det sättet. Varför inte dumpa allt hos Myrorna, Röda Korset el dyl , så blir du av med det och det kommer till användning.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Serier bortskänkes

Inlägg av Wakuran »

Jag märker det. Men allt gick mycket snabbare än jag hade tänkt mig själv från början... Jag börjar så här så länge, så ser jag sen om högarna minskar...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Serier bortskänkes

Inlägg av Wakuran »

Och nu klagade styrelsen på högen i korridoren. Ska komma på nytt arrangemang på något sätt, om någon är intresserad...

Edit. Blev för sent och krångligt, så jag dumpade högar till Stadsmissionen, även om de nog kommer sortera bort en hel del konstiga grejer, även de... Har några enstaka påsar kvar i en bil nu, men de ska antagligen till Stadsmissionen imorgon...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar