Bästa farbror joakims liv serien - Gruppspel 2

Här kan du skapa omröstningar. Är Kalle Anka starkare än Fantomen?

Vilken är den bästa farbror joakims liv serien?

Världens rikaste anka
0
Inga röster
Enslingen i von anka palatset
0
Inga röster
När yukons hjärta glimmar
0
Inga röster
Hämnaren i pizen bluff
0
Inga röster
En cowboy på cutty sark
0
Inga röster
En banbrytare i panama
0
Inga röster
Fången vid ångestfloden
0
Inga röster
Sista släden till dawson
0
Inga röster
En krona för ditt öde
0
Inga röster
Brev hemifrån
2
100%
 
Antal röster: 2

Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Bästa farbror joakims liv serien - Gruppspel 2

Inlägg av Wildis90 »

Det vore kul att se vilken farbror joakims liv serie som är favoriten! Eftersom det är så många så delar jag upp det på 2 olika omröstningar och sedan med kvartsfinal, semifinal och final. Vi börjar med 20 st serier, i kvartsfinalen 10, i semifinalen 5 och i finalen 3. Jag funderar på att ha två veckors mellanrum mellan omröstningarna så hinner alla tänka ett tag [:)]

Jag har samma inlägg i båda omröstningarna, jag hoppas att det inte strider mot regel 1.5

1.5 Korspostning
Att korsposta, det vill säga att posta samma inlägg i flera olika trådar, är inte tillåtet. Välj vilken tråd du tror passar bäst innan du postar inlägget och håll sedan diskussionen i den tråden.

Att däremot diskutera en sak från flera olika perspektiv i olika trådar är naturligtvis tillåtet, så länge det görs under iakttagande av 1.4.


Med vänlig hälsning, Wildis90 :D

/Omröstningen accepteras, men ges tydligare rubrik. Admin
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Bästa farbror joakims liv serien - Gruppspel 2

Inlägg av Agentum »

Ok här fanns de andra, det går inte att ha fler kanske så du delade upp det, svårt ändå men brev hemifrån är rätt bra, men flera av dessa är bra som jag nämnde i andra tråden.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Bästa farbror joakims liv serien - Gruppspel 2

Inlägg av Agentum »

Jadu det hör blev svårt, är nog så att få vill utse en favorit här.

Det är enklare ned men skilda saker, sen är inte forumet så besökt och än färre skriver nåt.

Vi har också en gammal elitism med folk som gör pengar tex på försäljning av serier eller på nåt sätt har en plats i seruefämhandet som urartade väldigt och nu är sura när fria diskussioner kommer upp.

Man tycks just nu m serier gärna vilja byta andra som bör skulden till saker har jag märkt, man letar upp nån och betackar sig mm fast ingen nånsin ljugit om personen eller vad denne gjort.

Jag har mycket svårt att förstå det där, vad tjänar man på att tex frysa ut folk som ändå om man tycker de har fel är serieintresserade, och i dagens Sverige där nästan ingen har ett intresse för serier öht, så lågt att de inte ens skulle ha en åsikt.

Sen sitter man och retar sig och så exploderar kan i nånting, har man en åsikt så skriv den i stället.

Just OT, men jag vet inte längre hur man ska förhålla sig kring folk man aldrig nånsin ser inlägg av, enklast Hanna de som nu har fel tycker jag så blir det lungt här.

Alla är inte med i nån slags centreal grupp av folk som ger ut eller skapar serier i Sverige, och vet vad som gäller.

Det dödar ju klart en entuiasm av en ny medlem imo.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar